Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ez milyen autóalkatrész lehet?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ez milyen autóalkatrész lehet?

    Sziasztok!

    Semmi ötletem nincs, hogy ez milyen autóalkatrész lehet. Valami ötlet?

    Click image for larger version

Name:	fogaskerék.jpg
Views:	1
Size:	185.2 KB
ID:	155788

    #2
    Lada gyujtás elosztó meghajtó fogaskerék így innen nézve.
    CZsolti, joker és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Kösz! Éreztem, h valamilyen Lada alkatrész...

      Azért még várok néhány egyéb hozzászólást.

      Komment


        #4
        Üdv!sepi meglátása igaz.Csatlakozom.
        Omcsesz és soveny kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Arról lehet vmit tudni, hogy milyen típusú Lada?

          Komment


            #6
            Szia!
            Az összes hátsókerekes Ladában ez van. Kivéve az első kerekeseket.( bár azokat nem tartom Ladának )
            Ja és egy + apró kiegészítés: az olajszivattyút is ez hajtja.

            Komment


              #7
              Köszönöm a válaszokat!
              Mennyiért vesztegetik az ilyeneket? Gondolom, külön nem is kapni ilyet...

              Komment


                #8
                Ne reménykedj --az ára és a kereslet nagyságából itélve , nem ebből veszel ......LADA elosztó-olajszivattyú meghajtó fogaskerék Egyéb település ”¢ apród.hu

                Ez egy olyan alkatrész amit még motorgenerálkor is csak az inyencek cserélik (sajnos ).
                sepy és wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Sia Omcsesz!

                  Megerősítem, hogy Ladába való. Nekem a 2103-as szíjasban is ilyen volt. Nagyon fontos: csak jó minőségűt tegyél bele és a "ricnit" nézd meg, hogy ép-e. Az olajszivattyút hajtó fele szeret eltűnni. Ilyenkor megáll az olajzás, de a motor nem, mert rajta van a gyújtás és kelepel tovább. Sajnos az enyém így járt.

                  Téli reggel, amíg kiálltam a garázsból rendben volt, mire kinyitottam a kaput és visszaértem olajnyomás nuku. Szerencsére a motor nem károsodott számottevően. Tehát gagyit ne vegyél. (Sajnos nekem anno csak ilyet tudtak mutatni. Ezért is adtam el a kocsit, mert már nem lehetett megbízható alkatrészt kapni hozzá.

                  (Korábban törtem a fejemet egy olyan kapcsoláson, amely az olajnyomás megszűnése esetén leslusszolja a gyújtást, de okafogyottá vált a dolog. Egy fényszóró relével kísérleteztem, de beszerelésre már nem került sor. Valaki Ladás, aki kedvet érez hozzá megépíthetné.) Ja igen az ötletfölvetésért jár nekem egy virtuális sör.
                  Omcsesz, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Szia Zsolti!

                    Ezen a kapcsoláson mi is agyaltunk még annó.... De végül is megoldottuk másképp. Mégpedig úgy hogy az olajszivattyú tengely felső ricnis végét átfúrtuk és tettünk bele egy kis hasított szeget keresztbe. A fogaskerék alsó részén kimunkáltuk a szeg formáját ( alulról beflexeltük) míg felülről rá nem illeszkedett frankón és így soha többé nem volt gond az olajnyomás elmenetelével.
                    A sörödet pedig állom!

                    Komment


                      #11
                      Szia Sinter!

                      Tökéletes megoldás a hasított szeg! Sajnos ez akkor nem jutott eszembe. A kapcsolás alapja egyébként az olajnyomásjelző kapcsoló lett volna. Ha a műszerfalon kialszik a lámpa - nálam ez már indítózáskor mindig kialudt - akkor működtetné azt a relét, amely a gyújtóáramot kapcsolja. Elvben működik a dolog. Téli üzemben, amikor nehezebben forog a motor, akkor természetesen egy megkerülő kapcsolóval lehetne kiiktatni az egészet.

                      De a mechanikus megoldás így tökéletes. Legfeljebb akkor van baj, ha maga a tengelyvég törik le. De ez már megint más kérdés.

                      Komment


                        #12
                        Köszönöm, megkaptam a választ a kérdésemre!

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X