Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Motorszámok Csepel tip. motorkerékpáron.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Motorszámok Csepel tip. motorkerékpáron.

    Tisztelt fórumozók!
    A közelmúltban hozzájutottam néhány kifuserált Csepel motorblokkhoz! A motorszámait figyelgetve, nagyon széles a "paletta"
    Néhány példaként:

    6/5 3/3 57/8 M125 BB KY BE
    0884 0891 0168 9232 1998 6457 22065

    Kérdésem a hozzáértőkhöz:
    Milyen évjáratra utalnak a számok, a betűs blokkszámok miért ,mennyiben különböznek, megközelíthetőleg a betűk milyen gyártási évre utalnak! Eseteg mennyit érhetnek Az alábbi fotón miért más az olajdekni mint a többi csepelen!

    Nagyon köszönöm a segítséget!

    Click image for larger version

Name:	Fénykép3938.jpg
Views:	1
Size:	188.4 KB
ID:	156956Click image for larger version

Name:	Fénykép3936.jpg
Views:	1
Size:	188.3 KB
ID:	156957Click image for larger version

Name:	Fénykép3937.jpg
Views:	1
Size:	199.3 KB
ID:	156958

    #2
    Üdv!
    A BB BE-s blokkok 51 és 53 között készültek. Az M125-ös 49-50 körül(lemezvillás 125-ös), a KY régi rendszám,csereblokkokba szokták beütni.
    A peresekhez írjál légyszíves egy-egy párosítószámot is, de szerintem a java D-csepel, a 3/3-asban nem vagyok biztos, lehet az T csepel, és Danuvia is(azzal amúgy csak óvatosan).
    Ez az oldaldekni Danuviára való ami a képen van. Csepel blokkra nem illik.
    Az áruk sok mindentől függ, főként az állapottól, és hogy komplett hiánytalanok-e.
    Remélem sikerült némileg felvilágosítani a blokkokról.
    Üdv: Titus
    Lemezjáték és sinter kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Üdv Titus!
      A peresekkel miért óvatosan??
      Minden párosítószám a betük,(számok) alatt van, valamiért a felső sor szűkebb az alsóhoz képest tehát minden,ami a blokkon láttam ide írtam! Köszönöm az eddigi segítséget is, de szívesen fogadom a többi infót is, pl :hogy a többi szám megközelítőleg hányas évjárat!

      Komment


        #4
        Csak a 3/3-asra gondoltam, régen belső elhárítási ügyosztályt jelentett(lehet hogy rossz vicc volt).
        A párosítókkal a két blokkfelet párosítsák a gyáron belül, mert együtt kell megmunkálják a kettőt. Az első felfogatás tetejére vannak beütve mindkét blokkfélen, 5 vagy 6 számjegyűnek kell lenniük.
        A blokkszámoknál a felső sor határolja be a gyártási időt, az alsó számsort minden új kombinációnál(pl 6/6, 6/7) újrakezdték.
        Visszatérve a peres számokhoz, egy 1956. évben 5.hónapban készült D-Csepel vázszáma, és blokkszáma(gyárilag megegyeznek) 6/5 kezdetű. Egy júniusi 6/6 és így tovább.
        Ez az 57/8-as szám viszont nem illik a képbe, biztos hogy az van beütve? Ennek mi a párosítószáma?
        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 ápr. 27, 20:11. Oka: pontosítás

        Komment


          #5
          Megnézem pontosabban,lehet,hogy elnéztem!

          Komment


            #6
            Az alábbi fotón miért más az olajdekni mint a többi csepelen!
            Mert ez Danuvia és nem Csepel. Lespórolták róla az olajbetöltő nyílást, a nívócsavarnak így 3 funkciója lett: olajszintellenőrző, olajbetöltő, kuplungállítási nyílás. A magyar mérnököknek már csak az nem jutott az eszébe, hogy oldalra döntve leeresztő nyílás is lehet, így azt is feleslegesen alakították ki
            mátéapu és sinter kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X