Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kispolski(és más Fiatok) hibái és javításuk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Ha megtalálom akkor a tiéd ! Egyébként nem képvisel számomra olyan értéket , hogy pénzt kérjek érte .
    Bocs Zsolti , nem találtam , csak Skodára valót... lehet hogy azzal kevertem össze ! ... (mea culpa !)
    CZsolti kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      És most Zsoltinak felcsillan a szeme, és nekiáll heggeszteni, kispókpól hókotrót .
      Az az ajtó, pontosabban annak eltüntetése vajon a Hazárd megye lordjai nyomán készülhetett?
      A beszállás lehet hogy nem olyan menő, mint annak idején a filmben
      Azért megnézném hogy azon az ablakon hogy préseli be magát egy jól megtermett ember

      Komment


        #33
        zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Bocs Zsolti , nem találtam , csak Skodára valót... lehet hogy azzal kevertem össze ! ... (mea culpa !)
        Semmi baj. Keresek tovább. Nagyon snassz így dísztárcsák nélkül.

        Azért ma rámhozta a szívbajt. Egy nagy tócsán hajtottam át. Probléma semmi. Utána a cégnél leálltam vele kb 2 óra hosszra. Indítanék, semmi. Lámpák égnek, akksi rendben. Hosszúnyelű kalapács nyélvégével behúzótekercsre határozottan ráütök és láss csodát: szó nélkül indul. Ettől szép a veteránozás.

        - - - Updated - - -

        heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ezt a téli megoldást ajánlom figyelmedbe:
        https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net...ab&oe=56E2DF48

        Azért ez durva! Szerintetek ez hogy működik?
        St.Z.350, dongos78 és zahi kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

          Azért ez durva! Szerintetek ez hogy működik?
          Szerintem a fordulóköre vetekszik egy smartéval

          Komment


            #35
            Zsoltikám ez a múltkorában általam említett Orosz kontakt spréy és láss csodát működik pedig Uli Geller nem is mondta rá " múköggy ".
            CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Kedves Zsolti!

              Egyszer valamikor már felajánlottam neked,kis Polski alktrészeket,melyekért azóta sem jelentkeztél.Tartom a szavam,még őrzöm a részedre,-igaz csak egy részükről tudom merre vannak,de ha komolyan szükséged van rá,akkor majdcsak jelentkezel értük.Úgy vélem van egy garnitúra,dísztárcsa szerű valami is,igaz rongy állapotban,-illetve foglalkozni kell velük,de nem menthetetlenek,-ha a kezembe kerülnek félre teszem neked,azokat is.Nem várok értük semmi ellenszolgáltatást,csak jó kezekbe kerüljenek.

              Üdvözlettel:Che
              sepy, St.Z.350 és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Azért ez durva! Szerintetek ez hogy működik?
                Éppen csak annyira,hogy a beégéstől,kefeportól fennakadt alkatrészek elmozdulnak egy olyan helyre ahol még.....van egy kis kontaktus.
                sepy és St.Z.350 kedvelte ezt.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #38
                  Szia Zsolti!
                  Az olajnyomás problémád megoldódott? Ha igen, hogyan?

                  Komment


                    #39
                    Egyszer valamikor már felajánlottam neked,kis Polski alktrészeket,melyekért azóta sem jelentkeztél.Tartom a szavam,még őrzöm a részedre,-igaz csak egy részükről tudom merre vannak,de ha komolyan szükséged van rá,akkor majdcsak jelentkezel értük
                    Köszönöm szépen Józsi bátyám! Valamikor év végén csak lesz egy szabad napunk a látogatásra. Legalábbis bízom benne. Újabban kötetlen a munkaidőm, ami azt jelenti, hogy reggeltől estig. Sajnos az este nem egyenlő a naplementével. De érdekel minden, ami Kispolski.

                    - - - Updated - - -

                    Az olajnyomás problémád ? Ha igen, hogyan?
                    Nem mondom, hogy könnyen, de megoldódott. Az az igazság, hogy majdnem megfőztem, illetve kisütöttem a motort. Nagyon meleg volt, én pedig nem ellenőriztem a nívót. A Ladába mindig az alsó nívó fölé kellett önteni egy kicsivel, különben kinyomta az olajat. Ezért itt kevés és forró volt az olaj, aminek ali volt nyomása. Nagy szerencsém volt, hogy megúsztam komoly hiba nélkül.

                    A szerelőtől kapott friss olaj persze lehűtötte, ismét kialudt a lámpa, de csak addig, amíg újból forró nem lett. Akkor ismét lecsökkent annyira, hogy a lámpa halványan égjen.

                    Arra jó volt az egész, hogy levettem az olajteknőt és szétbontottam a blokkot a szivattyúig. Megtakarítottam a szűrőt és az olajteknőt. Volt ott kotú kérem rendesen. Dolgozott a Brigéciol, meg az ecset-vízsugár kombó.

                    Ezután szétszedtem a nyomáscsökkentő szelepet. Ezen volt némi kopásra utaló nyom, amit 1200-es olajos polírpapírral simítottam el. Összeszereltem, beindítottam és azóta is jól érzi magát, és teszi a dolgát.

                    Most éppen porlasztó és gyújtás beállítás után vagyok. Pöccre indul és igazi kispolszkis hangja van.
                    dongos78, wsievers és 5 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      Ennek nagyon örülök.
                      Én is hasonló tünetek miatt kezdtem bele a zöld kocsi motorjának rendbetételébe. Igaz, párszor produkálta a jelenséget. Érdekes módon a nyári találkozó hibamentesen lement. Szóval a motor szétbontása után én is találtam csodát. Csoda, hogy nem sült meg eddig. Nem kevés kátrány került ki, a blokk falán is több mm-es lerakódás volt. Tisztára takarítva kíváncsi leszek rá, milyen lesz.

                      Komment


                        #41
                        Csoda, hogy nem sült meg eddig. Nem kevés kátrány került ki, a blokk falán is több mm-es lerakódás volt. T
                        A lerakódás remélem csak kívülről volt rajta. A leghúzósabb a duplafalú olajteknő két lemeze közül kimosni a ramatyot. Brigéciol, radiátorecset (vékony) és rengeteg türelem kell hozzá. Ne sajnálj egy kis petróleumot önteni hozzá, mert akkor jobban szedi le a mocskot. Megéri megcsinálni, mert az olajnak nincs helye máshol rendesen lehűlni.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2015 nov. 26, 11:20.

                        Komment


                          #42
                          A lerakódás remélem csak kívülről volt rajta.
                          Hát sajnos nem csak. A kocsit finoman szólva bagóért kaptam meg. Sokat fogyasztott, rendszeresen megállt az egyik hengere, mindig cserélgették a gyertyákat, de a nagytudású számítógépes hibafeltáráshoz szokott autószerelő nem tudta kiolvasni a hibakódot...
                          A kocsinak friss műszakija volt egyébként, de a tulaj úgy ítélte meg (láttam rajta, csak nem merte kimondani), hogy egy pénztemető.
                          Volt pár gond vele, mindent orvosoltam. A legnagyobb gond mindössze annyi volt, hogy lyukas volt az úszó... Csere után a tavaszi találkozót megcsináltam 4,5l-es fogyasztással.
                          Visszatérve a szakértő szerelőhöz... Én februárban vettem meg a kocsit, láttam a motoron, és a váltón az olajfolyás nyomokat, így mindenképpen azzal terveztem, hogy a motor kijön, és kap egy tömítéscserét, takarítást, és ha szükséges, további karbantartásokat. A motor a nyári találkozó után kikerült, nem is cseréltem olajat addig. Nem történt gond szerencsére, de én sem számítottam arra, amit odabent találtam. Látványra azt mondanám, a kocsiban nem volt még olaj cserélve, és igen, lerakódás volt a blokk belsejében. Egy napi benzines- brigéciolos takarítással sikerült mindenét kimosni. Az a szerencsém, hogy nem kopott a motor, és nem sínylette meg az olajcsere hiányát. Azt hozzáteszem, hogy a megbontás előtt tökéletesen járt, erős volt.

                          Komment


                            #43
                            Örülök neki, hogy Kispolák téren is gyarapodunk és jövőre Kesziben láthatjuk a gépeket ! Milyen túrákat mentek anno fél európát bejárták a Lengyelek, tető csomagtartó és kitámasztott gépháztető és irány. Kasznisok réme volt az első és a hátsó sárvédő egyengetése.

                            Komment


                              #44
                              Gyilkos Kispolszki 170 lóerővel - Vezetünk

                              CZsoltinak, szeretettel....

                              Komment


                                #45
                                Nálunk az egyik srácnak volt egy ilyen hasonló gépe. Abban egy 2500-as motor volt a hátsó ülés helyén menni nem láttam de szépen meg volt csinálva, Német autó volt csak a szélesítések árulkodtak első ránézésre meg az első löklap alatti olajhűtő. A belső tükörből hátra pillantva okoznak gondot az ilyen gépek.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X