Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Wartburg első inditása 8 év állás után

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Wartburg első inditása 8 év állás után

    Sziasztok!
    segítséget szeretnék kérni tőletek!353-as Wartburgot vettem ami 8éve áll a garázsba már.Mi ilyenkor a teendőm első elindításkor??? Kérlek segítsetek!
    Köszi előre is!

    #2
    Üdv! Nekem is van egy kétütemű kombim, ami 10 évet állt egy pajtában mielőtt megkaptam. Tettem bele egy akumlátort, öntöttem a karburátorba benzint, aztán kb. 20 másodperc indítás után elkapta a fonalat. Először egy henger, aztán bekapcsolódott a többi is . Amennyiben nem megy ilyen könnyen a dolog, én a megszakítókat vizsgálnám át, illetve a gyújtáskábeleket, valamint a trafókat nézném meg. Akkora probléma nem lehet, faék egyszerű a konstrukció... Az enyémnél a fékek rohadtak be, miután rendbe raktam a fékrendszert, menetképes lett az autó.

    Komment


      #3
      Ja amit nem írtam a tankot érdemes átmosni, és friss keveréket önteni bele. Az állás során a benzinből lerakódott olaj eldugíthatja a karburátort. Érdemes továbbá egy benzinszűrőt beépíteni, és persze a légszűrő cseréje is esedékes ilyenkor.

      Komment


        #4
        üres volt a tank amikor vettem,a motor átforog,ha teszek a tankba 5l azt feltudja szívni ennyi idő után?Köszi eddigi segítségedet,nagyon hasznosak!és a továbbiakban is előre köszönöm a segítségedet!
        Utoljára szerkesztve a következő által: luika216; 2014 jan. 12, 00:28.

        Komment


          #5
          A kétütemű Warnyúnak az AC pumpáját a motor szívásából származó vákuum működteti. Ebben szokott még letapadni a membrán hosszú állás után. Ha az AC működik, és a gyújtás rendben van, akkor elvileg indulni kell neki.

          Komment


            #6
            Értem!Köszi a választ!!! ma d.u. állok neki majd,kíváncsi leszek mit produkál a gép.majd írom az eredményeket :-)

            Komment


              #7
              Üdv a fórumon!
              Egy pár alapelv:
              Gyújtást átnéz- gyertya, megszakító, vezetékek, és a végén a szikra.
              Karbit kipucol- ahogy már írták is előttem, a keverék bele tud rohadni frankón. Ez a tankra és az ac-ra is igaz.

              Ha minden ok akkor a karbit nem árt fecskendővel feltölteni. És én egy pici keveréket a fecsivel szoktam a hengerekbe is juttatni mielőtt a gyertyát becsavarom. (Így könnyebben elkapja)
              Tehát: Karbi feltölt
              Hengerekbe is egy picikét
              Gyertya visszateker(persze pipát is vissza)
              Lehet indítani.....

              Nekem a púpos majd 30 évet pihent, de egy erős óra alatt beindítottam.
              Sok sikert! Várjuk a fejleményeket!
              Beagle kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                A régi gömbölyű Wartburg az én szememben az egyik legszebb külsejű veterán!Hihetetlen harmónikus és szép vonalvezetésű ha a többi része is oly jó lett volna mint a formája biztosan tovább gyártották volna!Minden tiszteletem azoké akik ezekkel a ,,műtárgyakkal" foglalkoznak!Csak így tovább!!Nagyon szeretnék még több ,,Varjút" látni!Gratula!
                mátéapu és Beagle kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Az én szememben is hasonlóképpen van. Főleg így, hogy ez a típus végigkísérte a gyerekkoromat. Ezért is vagyok nagy rajongója a púposnak, és példás gazdája az enyémnek.
                  mátéapu és Beagle kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Köszönöm a sok jó segítséget! megfogadom a tanácsot!!!megpróbálok mindent megtenni vele,olyan nagy baja nem lehet. :-)

                    Komment


                      #11
                      Amikor még nekem is Wartburgom volt(1988-89!) egész könnyű volt begyújtani!

                      Komment


                        #12
                        Az enyém egy Ibolya kék gép volt de kicsit jobb állapotban került hozzám. Annak a hátsó ülésén még fólia volt. Erről már nyilván lekerült ahogy nézem

                        Komment


                          #13
                          Én ilyen képet nem tennék fel,( ide ) mert jönnének az életveszélyes fenyegetések !
                          Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2016 jan. 19, 15:09.
                          sinter kedvelte ezt.

                          Komment


                            #14
                            Még jó hogy nem vagyok félős!
                            Sajnos ez így történt!Szerintem nem az én szégyenem hanem azoké akik először szétlopták a tanyám udvarán!Aztán .......!Donor kocsi volt de működött.Kint a homokon ezzel rallyztunk!Már ahogy egy ,,brúgó"-val lehetett!

                            Komment


                              #15
                              Hát pedig ez még 88-89-ben akár értéket képviselő tárgynak is számított, bár tudom az akkoriban nyugatról egyre nagyobb számban beszivárgó vágyott autócsodák nagyon lenyomták a keleti autók árait. A fémkilincsek meg a banánkormány alapján 80 előtti gép volt, kár érte, de azért maradt belőle utánpótlás bőven. Még most sem tudok úgy kimenni a vastelepre, hogy ne találnék hozzá alkatrészt, bár ugye sok minden kompatibilis volt benne a későbbiek cuccaival.

                              - - - Updated - - -

                              Ja igen a gyerkőcök szülei örülhettek, amikor a csemeték kiszálltak az összeégett üszkös-rozsdás roncsból, valószínűleg ennek minden nyomát magukon viselő ruháikban.... XD (én is belemásztam ekkora koromban minden hasonlóba.....)

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X