Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Lada 2101-2107, 2121, Zil 130-131 szovjet gyújtótekercs

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Lada 2101-2107, 2121, Zil 130-131 szovjet gyújtótekercs

    A képen lévő gyújtáskapcsoló melyik autóhoz való? Talán ZIL, de nem vagyok benne biztos...
    Attached Files

    #2
    Biztos lehetsz benne !
    soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Omcsesz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Talán ZIL, de nem vagyok benne biztos...
      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Biztos lehetsz benne !
      A típusra az interneten rákeresve listázzák a legtöbb Lada-típust is: 2101-től 2107-ig, illetve 2121! (Zilt itt konkrétan nem említenek, de ez nem feltétlen jelenti azt, hogy ott nem használhatták.)
      joker kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        A Zsigulitól az IZS-ig mindenben fellelhető ez a 12 V-os trafó.

        Komment


          #5
          soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A típusra az interneten rákeresve listázzák a legtöbb Lada-típust is: 2101-től 2107-ig, illetve 2121! (Zilt itt konkrétan nem említenek, de ez nem feltétlen jelenti azt, hogy ott nem használhatták.)
          A Lada szót még fel sem találták, nekünk már volt ilyen trafónk. Zilről ! ( mert ugye enni nem kér )
          soveny kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Szervusztok . Közben többen már írtátok, hogy gyújtótrafó. Zil valószínűleg nem lehet, mivel 24 voltos elektromos hálózata volt. Az IZS / Moszkvics személyautó / trafójához tartozott még egy előtét ellenállás is , ami egy kis téglalap formájú porcelánban foglat helyet . A " cekasz " darab, ha elhiccelt , akkor csak az önindítózás alatt járt a motor - innen lehetett tudni, hogy az adott alkatrész felmondta a szolgálatot . Bármelyik 12 voltos akkumuátoros gyújtáshoz jó.Üdvözlettel.
            Omcsesz és soveny kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Normál Zil 130 és Zil 131 (és egyéb V8 benzin 6000 köbcentis változatoknál...) járműveknél 12 voltos rendszer van, mivel nekem volt Zilem, emléksze rá. Dafkó Úr szerintem a DAC motoros Zilre gondol(román dízel motor, igen lomhák voltak, mert ugyanazzal a váltóval használták általában és a dízel motornak jóval kisebb fordulatszáma volt...), azt már lehet, hogy kiegészítették plusz akkumulátorral(24 V). Ha nincs igazam, akkor bocsánat, de emlékeim szerint biztos vagyok benne, hogy csak egy akkumulátor volt a vezető ajtó alatt, a fellépőnél lehetett behelyezni az akkumulátort(12V). Ha OFF voltam, akkor is Bocsánat!

              Üdv. DCS
              soveny és mir-mur kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Igen ! A lépcsőnél volt, és 12 voltos. A Magyar Néphadsereg katonájaként volt hozzá ( is ) szerencsém.

                Komment


                  #9
                  Üdv! Ilyen trafó volt az 1974 es Ladámon. Még a lemez felfogatása is pontosan ilyen volt. Leszedtem párszor

                  Komment


                    #10
                    dafko54 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Szervusztok . Közben többen már írtátok, hogy gyújtótrafó. Zil valószínűleg nem lehet, mivel 24 voltos elektromos hálózata volt. Az IZS / Moszkvics személyautó / trafójához tartozott még egy előtét ellenállás is , ami egy kis téglalap formájú porcelánban foglat helyet . A " cekasz " darab, ha elhiccelt , akkor csak az önindítózás alatt járt a motor - innen lehetett tudni, hogy az adott alkatrész felmondta a szolgálatot . Bármelyik 12 voltos akkumuátoros gyújtáshoz jó.Üdvözlettel.
                    A padláson találtam ilyet is !Click image for larger version

Name:	20120216201.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	130779Click image for larger version

Name:	20120216202.jpg
Views:	1
Size:	197.7 KB
ID:	130780

                    Komment


                      #11
                      Köszönöm a válaszokat, kielégítő választ kaptam!
                      és soveny kedvelte ezt.

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X