Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Na ez milyen motor lehet? ( Victoria kr 26 n Sport )

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    holvettedkelneked?
    Atti69 kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Üdv Fergusson!

      Ez egy Jawa 90-es blokk.
      Atti69 és Che kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Hú komám.Ha kiderülne hogy ez egy jawa 90 cross/roadster blokk akkó sokat érne.Hopp.Kiderült.
        St.Z.350, Atti69 és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Dikk, forgótárcsás Jawa blokk o.O
          St.Z.350, Atti69 és 2 további látogató kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #20
            Szervusztok!


            Click image for larger version

Name:	JAWA 90 Cross 01.PNG
Views:	1
Size:	872.6 KB
ID:	148551Click image for larger version

Name:	JAWA 90 Roadster.PNG
Views:	1
Size:	392.4 KB
ID:	148552Click image for larger version

Name:	JAWA 90 Trail.PNG
Views:	1
Size:	923.8 KB
ID:	148553

            Valami ilyesmi.

            Technikai adatok:egyhengeres,kétütemű motor,forgótárcsás vezérléssel.Furat 48 mm.,löket 49 mm.Lökettérfogat 89 ccm.Sűrítési arány 8.5.Maximális teljesítmény 9.5 Le.,6500 percenkénti fordulaton.20 mm.-es Jikov porlasztó.Olajozás keverékkel 1:25.Váltóáramú generátor 12V/65W.Gyújtó transzformátor külön,vagy kívülfekvő.

            Erőátvitelrimér erőátvitel lánccal 1:3,05.Többtárcsás tengelykapcsoló olajfürdőben.5 sebességes lábkapcsolású sebességváltó,áttételi arányok:3.636,2.187,1.55,1.217,1.0:1.Szekunderlánc láncvédőben,áttétel 1:2.266.

            Kerekek:elöl 2.5X18,hátul 2.75X18.Elöl-hátul dobfék átmérő 125 mm.

            Önsúly 78 Kg. legnagyobb sebesség 100 Km/h.

            Üdvözlettel:Che
            sepy, St.Z.350 és 6 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Sziasztok !

              Havernál szunnyad ilyen gépszörny a mühelyben.
              Sok évig állt egy pincében mire hozzá került.
              Próbastart megvolt ,ugy pörög mint a láncfürész.
              ezen kivül nem nagyon foglalkoztunk vele.
              Berreg , egyben van ennyi.

              Üdv , Gábor
              sepy és St.Z.350 kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Kedves Kvaga!

                Nem sok szó esik a JAWA 90-esekről,pedig egy valódi kis ékszer.Nem túl sok készült belőle és,ha a technikai adatait és műszaki megoldásait megnézzük,igen figyelemre méltó darab,tekintve még azt is,hogy a hatvanas évek végén született.Küllemét tekintve sem kell szégyenkezni vele,-nyugodtan beállhat a "sor" elejére,még a korabeli "kapitalista államok" gyártmányai mellett is kihúzhatja magát.Amennyiben van ilyen a birtokotokban,azt meg kell becsülni,nem azért mert egy "sarokházat"ér,csak magáért a technikáért!

                Click image for larger version

Name:	JAWA 90 cronológia.PNG
Views:	1
Size:	380.6 KB
ID:	148554

                Üdvözlettel:Che
                sepy, sinter és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Kedves olvtársak!

                  Nagyon Köszönöm a hozzászólásokat....!
                  Sajnos nem az én tulajdonomban van a blokk, csak kíváncsi voltam az eredetére és tipusára, mert halvány elképzelésem sem volt.
                  Az egyik közösségi oldalon szerepelt, ahol szintén ez volt a feltett kérdés.

                  Komment


                    #24
                    Sziasztok
                    Nekem van egy ilyen JAWA Trail America 90-es motorom amnek a motorjat eppen most egy forumtars (sig.JOKER) ujjitotta fel , akinek a segitseget itt is megkoszonom. A BLOKK AZ NAGYON SZEP a tubbi az meg varat magara .Teszek egy kepet arrol hogy hogy kerult hozzam de lehet hogy mar regebben tettem is fel valamelyik hozzaszolasombanClick image for larger version

Name:	DSC00826.JPG
Views:	2
Size:	145.9 KB
ID:	148555Click image for larger version

Name:	DSC00828.JPG
Views:	2
Size:	111.5 KB
ID:	148556Click image for larger version

Name:	DSC00829.JPG
Views:	2
Size:	164.9 KB
ID:	148557

                    Komment


                      #25
                      Köszönöm minden hozzászólónak , hogy felvilágosító szándékkal így "felértékelték " ezt a vackot , pedigmá jól kezdtem rámenni énsetudommiez , de adokérteegytizest kezdetü bemelegítő szövegre , hogy aztán mer nicsmegadeklije --elhozzam hétbe .

                      Komment


                        #26
                        „felértékelték” ezt a vackot
                        adokérteegytizest
                        sztem + akár 35 000-t is megér

                        Komment


                          #27
                          Vccet félretéve , ezt a blokkot nézze meg minden Pannónia fan , lehet 1 vagy 2 hengeres is . Nem a forgótárcsa a lényeg ( bár az ugye -valami ) hanem az áramtermelő egység , megszakító bütyök meghajtó , váltó , kapcsoló mechanizmus , blokk befogás a vázba .... stb ,stb ill. maga a prezíz kidolgozás .
                          Pedig , hát ott is dúlt a szocializmus .

                          Komment


                            #28
                            Furcsa ez a mi mennyit ér kérdés. Nem hiszem, hogy megkívánnék egy motort csak azért mert sokat ér. Pici is, csúnya is, a műszaki megoldásait kívülről úgysem látom. Meghagyom annak a gyors szívverés élményét, akinek pont azért kell, mert pici és ....... szép.
                            Everything is better when you decide you don't care.

                            Komment


                              #29
                              Pedig , hát ott is dúlt a szocializmus .
                              Nekem se véletlenül tetszenek a Jawak annyira.

                              Komment


                                #30
                                Tavaly nyáron Volt szerencsém egy 1939- es évjáratu Jawa 500 ´RUMPAL´-t hajtani.
                                Felbecsülhetetlen élmény Volt számomra ! Nem restaurált hanem fenntartott állapotban Volt.
                                Hát a 2002-es évjáratu Honda vt750 ace-m Sem kis Motor de ez is egy hatalmas ,széles gép !
                                A srácok Prágábol jöttek , Dunaszerdahelyen lerobbantak igy ismerkedtünk össze velük. A SKODA szervizböl irányitották öket egy nagyon jo barátomhoz (akinek a veterán gépeit hajtjuk minden szezonban , mert nem csak gyüjtö hanem fanatikus motoros is )aki a meloját félretette utánfutot kapcsolt a kocsijához és elment értük.
                                Még aznap este pöfögött az 500-as. A fiúk másnap legurultak a Balatonhoz majd visszatértek és együtt részt vettünk egy veterán találkozon. Majd pár nap mulva haza indultak.
                                Egy kép az 500-as rol és rólam. Ez Volt minden csomag amivel nekiindultak a több mint 1000 km-es túrának !
                                Click image for larger version

Name:	IMAG3022.jpg
Views:	1
Size:	199.9 KB
ID:	148559
                                Lehet nem ez nem ide tartozik. Ez csak a JAWA-bol jött.

                                Üdvözlettel : Gábor

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X