Közlemény

Collapse
No announcement yet.

CZ 350 type: 472 Csak álom?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    úgytűnik az emzéeleje igazi jawa sláger:-) :-)vagy cetka

    Komment


      #17
      Szia Trophyman!

      Azért látom, van ott még sok más drága kincs is elfekvőben.

      Üdv. Kikki
      Trophyman kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Szevasztok!

        Mi az,hogy kincs,az egy kész motorkerékpár lerakat.Valaha a KERAVILL-ban sem lehetett ennyi motort látni.Mellesleg egyáltalán nem irigylem,ezt a felhalmozott sok motort,nem lehet kis energia,még az állaguk megőrzése sem,nemhogy az üzemeltetésük.

        Üdvözlettel:Che
        Trophyman, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Sok sikert hozzá! Ne is érdekeljen más véleménye, olyanra építsd amilyenre csak szeretnéd, lényeg hogy te dolgozol vele és bele ölöd a pénzt, időt, ha Czetka volt és a Jaffa blokk dühöng benne akkor mindig is az is marad mind1 hogy hupikék, tárcsafékes, chopperes vagy 4 kipufogós . Nekem is mondták már h ezt így meg úgy inkább, ezt szedd le, eredetire csináld meg meg vörös szín, az az igazi jawa stb stb. Igen, ilyen színben a szokásos de nekem nem az a célom hogy ugyan ezeket lássam az utakon hanem h még jobban fel figyeljenek még a régi csodákra, a régisége, eredetisége maradt, le szedtem az idomot is bár régen nagyon menő volt, hehe de a színt se fogom azt a ronda vöröset, narancsot kevertetek de vmi szépet nem is a megszokottat, meg az MZ első telón én is nagyon gondolkodtam, lehet még egyszer belekerül nem tudom, egy jó ideig most nem, de tetszik nagyon, és egyedi..
          OdinHEM, Klempusz és Trophyman kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Szia Trophyman,
            a panelkáról a térdvédőt nem tervezed elpasszolni?

            Komment


              #21
              Sziasztok! Nem is tudom hol kezdjem. Korom ellenére (21) imádom ezeket a régi motorokat, mind jóval idősebb nálam. 14 éves koromban vettem első motorom, ami úgy indult, hogy elkezdtem érdeklődni a motorok iránt(ekkor már vagy két éve egy simsont hajkurásztam). Fater mondta, hogy régen volt valami trophy nevű motor, hát mindjárt rákerestem neten és ez "szerelem" volt első látásra. Rá egy hétre rá is akadtam a megfelelőre egy 250-es trophy személyében. 13000 km-er volt benne 71-es kiadás és 78-tól fészerlakó lett. Ez nem túl nagy pályafutás egy járműnek.
              Itt kezdődött minden, aztán elindult a lavina egyre több motort vásároltam össze. Megmondom őszintén nemtudom hány darabra rúg a létszám de kicsivel több mint 30 db. Valóban nem könnyű ennyi motorral foglalkozni, de a géppark kb 85-90%-a egy kis benzin és aksi segédletével üzemképes és motorozható. A 250-es csepptankos jawa-ról nem szeretném eladni a burkolatokat(nem kevés időbe tellett megszerezni a komplett szettet: lábvédő, motortakaró, hátsó kerék burkolat, ja és van hozzá egy pav40-es utánfutó). Köszönöm szépen a kedves szavakat. A képen csak a motorok töredéke látszódik még pár a fekete lepel alatt alszik. Közeljövőben megszeretném csinálni a CZ-t, jó lenne vele szelni az utat a napsütésben. Mindenkinek további szép estét, és elnézést, ha hosszúra sikeredett ezen kis beszámolóm.

              Komment


                #22
                Sziasztok!

                Gondolom, már beszéltetek róla, de nem találom.
                Ha az ember vesz egy 30-40 körüli motort, (mondom HA)
                akkor milyen papírok kellenek feltétlenül.
                Természetesen forgalmi, adásvételi. (dátum mindegy?)
                Gondolom eredet vizsga úgysincs egy ilyen mocin.
                Merre találom a veterán vizsgáztatás procedúráját?
                Biztos foglalkoztatok már vele.

                Előre is köszönöm a segítséget!

                Üdv. Kikki

                Komment


                  #23
                  Gondolom, már beszéltetek róla, de nem találom.
                  Keresd mondjuk ebben az irányban: Járművek adás-vétele, hivatalos iratok

                  Komment


                    #24
                    Köszönöm szépen a gyors választ!

                    Komment


                      #25
                      Őszintén kívánom mindenkinek, hogy így teljesüljön az álma, mint az enyém!
                      Click image for larger version

Name:	P2220095.jpg
Views:	1
Size:	192.8 KB
ID:	139317Click image for larger version

Name:	P2220098.jpg
Views:	1
Size:	187.9 KB
ID:	139318 Click image for larger version

Name:	P2220100.jpg
Views:	1
Size:	196.8 KB
ID:	139319Click image for larger version

Name:	P2220099,1.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	139320 Click image for larger version

Name:	P2220104.jpg
Views:	1
Size:	187.2 KB
ID:	139321
                      ÄŒZ 350 type: 472.4 rendszámmal, forgalmival, érvényes műszakival, törzskönyvel, tulajtól!
                      Ilyen, tényleg csak
                      az álmokban létezik. (remélem, később sem változik a véleményem)
                      Egyenlőre remekül működik, nem csörög, nem zörög, jól megy.
                      Vannak apró hiányosságok, de ez vele jár.

                      Üdv. Kikki

                      Komment


                        #26
                        Ezt a gépet én is sasoltam csak a Nejem nem akarta megvenni nekem. Ez tényleg szép, jó motorozást vele.

                        Komment


                          #27
                          Nagyon szép állapotut fogtál ki. Gratulálok hozzá.

                          Komment


                            #28
                            Vannak apró hiányosságok,
                            Szép motor, látom már volt felújítva. Az első lámpa, a hátsó lámpa tartója, az alsó villahíd fekete volt az összes színváltozaton. Az eredeti gépkönyv nagy érték, nem is tudtam hogy létezett magyar nyelvű, csakúgy mint az eredeti embléma. De a lényeg hogy egyben van, és papíros. Gratulálok hozzá. Ráadásul a szebbik krómbetétes tankú változat.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 febr. 22, 16:07.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #29
                              Gratulálok a vashoz , szép darab . Korai szériás kislámpás, ez nekem jobban teszik mint a későbbi nagy fényszórósok.
                              Legyen benne sok örömöd.

                              Komment


                                #30
                                Sziasztok!

                                Köszönöm a dicsérő szavakat.
                                Írtam is, hogy vannak hinyoságok. Tökéletes nincs!

                                Nekem is a kis lámpás, krómbetétes tankú változat tetszik, ezért ilyet kerestem.
                                96-ban lett újra forgalomba helyezve. Akkor lett át festve, eredetileg kukássárga színe volt.
                                Tudom, hogy a feketék is le lettek fújva, de ha rajtam múlik, akkor eredeti lesz minden rajta.
                                Úgy hogy keresek is: zárt láncvédőt,
                                az ülés bal hátsó része alatti kapaszkodót
                                az első lámpa tartó oldalára sárga prizmát
                                kuplung kart

                                Üdv. Kikki

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X