Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hello from Scotland

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Thank you also for the information about my Csepel, I thought it was a 125T? 1953/1954

    Köszönöm az információt a Csepelemről, úgy gondoltam, hogy 125T 1953/54.
    Luckily, the Hungarian manufacturers, Csepel (Csepel motorcycles except 125D, Pannonia) and Danuvia (Csepel 125D, Danuvia) used a system to identify the year and month.
    It's simple: year / month and a sequential number (restarted for every month).


    Szerencsére a magyar gyártók, a Csepel és a Danuvia olyan rendszert használtak, amiből az év és a hónap kideríthető.
    Egyszerű: év / hónap és a sorszám (minden hónapban újrakezdve)

    Sadly I do not have the history.

    Sajnos nem tudok semmit a történetéről.
    And how did it end up in your garage? I'm just curious, I don't know about these bikes exported to the UK and it was registered here based on the license plate numbers.

    És hogy került a garázsodba? Kíváncsi vagyok, mert nem tudok róla, hogy exportálták volna ezeket az Egyesült Királyságba és volt Magyarországon forgalomban a rendszámok alapján.

    Other numbers are Right side Crankcase..7/7 0997, Centre Crankcase.. 46 361, Left Side Crankcase..107737, Right Frame 7008 6/4 1015
    On the left (from the rider point of view), right under the cylinder is the engine number, 7/7 0997. So July 1957, number 0997. The crankcase pairing numbers are not the same, so the left and right side of the engine didn't came out from the factory together, as the same engine. The higher number means later production.
    6/4 1015 is the frame number, 7008 doesn't seem to fit.


    A balon (a motoros szemszögéből), épp a henger alatt van a motorszám, 7/7 0997. Tehát 1957 július, 0997-es sorszám.
    A bal és jobb párosítószámok nem egyeznek, tehát nem együtt, egy motorként jöttek ki a gyárból. A magasabb szám későbbi gyártást jelöl.
    6/4 1015 a vázszám, a 7008 nem illik a képbe.

    As you see...I need to purchase new parts, is there anyone in Hungary that will ship to Scotland?

    Ahogy látjátok új alkatrészeket kell vásárolnom, van valaki aki el is tudja küldeni Skóciába?
    Yes, I'm pretty sure they will if they can communicate with you and arrange payment and shipment options.
    Rubber parts (grips, footrests), cables (throttle, clutch, brakes), spokes are no problem, they are being reproduced. Fuel tank, other metal things are not reproduced in numbers, they are either repaired or a better one can be picked up from a seller. Switch(es), lights (for example rear lens) and some other parts are a more difficult question: the quality of reproduction are not always the best or the parts are not exactly the same.

    Igen, elég biztos vagyok benne hogy el fogják küldeni, ha sikerül kommunikálni és egyeztetni a fizetést és szállítást.
    A gumi alkatrészek (markolatok, lábtartók), bowdenek (gáz, kuplung, fékek), küllők nem okoznak gondot, utángyártják őket. Üzemanyagtankot, hasonló fém alkatrészeket nem gyártják sorozatban, javíthatóak vagy lehet jobb állapotút keresni. A kapcsoló(k), lámpák (pl. hátsó lámpabúrák) és pár egyéb alkatrész nehezebb dió: az utángyártás minősége nem mindig a legjobb vagy az alaktrész nem a legpontosabb.
    Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 szept. 01, 12:01.
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

    Komment


      #17
      Hello everyone,
      Thank you all for your help and advice, you are most kind, and thank you to those who translate!

      So...as I suspected I have a 'bits and pieces', a 1956 Frame and a 1957 Engine. Does this mean that the motorcycle is Danuvia?

      I am not upset that the motorcycle is not original...I love her anyway.

      I have made contact with the person who brought the bike to the UK, he purchased it along with some other bikes in Debrecen, I think he may also have some spares for me

      I will strip the bike down and completely rebuild so may need some more advice/sympathy

      I have attached some pictures of my new baby.

      Thank you again

      MargaretClick image for larger version

Name:	IMG_0192.jpg
Views:	1
Size:	194.4 KB
ID:	147126Click image for larger version

Name:	IMG_0193.jpg
Views:	1
Size:	200.4 KB
ID:	147127Click image for larger version

Name:	IMG_0196.jpg
Views:	1
Size:	201.2 KB
ID:	147128Click image for larger version

Name:	IMG_0197.jpg
Views:	1
Size:	192.7 KB
ID:	147129Click image for larger version

Name:	IMG_0199.jpg
Views:	1
Size:	198.0 KB
ID:	147130

      Komment


        #18
        Margaret
        I have made contact with the person who brought the bike to the UK, he purchased it along with some other bikes in Debrecen, I think he may also have some spares for me
        Now I have to take a trip and I'll be away from Internet thsi weekend, but I have many spare parts for this kind of Csepel.
        After returning we are able to discuss that you need and what I can provide and I'm ready to send them to you. You have to pay only the post fee, OK?

        Regards, Lemezjáték

        Komment


          #19
          So...as I suspected I have a 'bits and pieces', a 1956 Frame and a 1957 Engine. Does this mean that the motorcycle is Danuvia?

          Tehát... ahogy sejtettem egy több darabból összerakott gépem van, 1956-os váz és 1957-es motorblokk. Ez azt jelenti, hogy a motor egy Danuvia?
          Yes, it's a "bits and pieces" bike, but with a 60 year old motorcycle it's not really a problem. There are not too many number matching ones.
          It's a Csepel, manufactured by Danuvia. It seems confusing at first, but it's very simple: the Csepel factory was producing it's 125 ccm model for years and they wanted to replace it. Development begun, the result was the Csepel 250 and later the Pannonia bikes. At that time, the Csepel Works didn't have enough manufacturing capacity for the 125 and 250 ccm bikes. But Danuvia, a tool manufacturing company, had free capacity, so the whole assembly line was moved there.

          That's where the model numbering comes from. In "Csepel 125T" the "T" stands for telescope, meaning the front girder fork was replaced with a telescopic one. This was manucatured at the Csepel Works.
          At Danuvia a few parts were changed, the paint scheme was also modified with a winged gear emblem.
          To mark all these changes the model name was changed to "D", so your bike is a Csepel 125D.

          Igen, ez egy több darabból összeszedett gép, de egy 60 éves motornál ez nem akkora probléma. Nem túl sok egyező számú gép fordul elő.
          Ez egy Csepel, amit a Danuvia gyártott. Kicsit zavarosnak tűnhet, de nagyon egyszerű: a Csepel gyár évekig gyártotta a 125 köbcentis modelljét és le szerették volna váltani. Elkezdődött a fejlesztés, ennek eredménye lett a Csepel 250 és később a Pannonia. Azidőben a Csepel Műveknek nem volt elég kapacitása a 125-ös és 250-es gépek párhuzamos gyártására. De a Danuvia, egy szerszámgépgyár, rendelkezett szabad kapacitással, így a teljes gyártósor oda került át.

          Innen jön a számozás is. A Csepel 125T-ben a "T" a teleszkópot jelöli, ami a korábbi villamegoldást váltotta. Ez készült a Csepel Művekben.
          A Danuviánál néhány alkatrészt megváltoztattak, a festés mintája is változott, egy szárnyas fogaskerék emblémával.
          Ezen változások jelölésére a típusjel "D" lett, így a motorod egy Csepel 125D.


          I am not upset that the motorcycle is not original...I love her anyway.

          Nem zavar, hogy nem eredeti... Így is szeretem.
          That's great!

          Nagyszerű!

          I have made contact with the person who brought the bike to the UK, he purchased it along with some other bikes in Debrecen, I think he may also have some spares for me

          Felvettem a kapcsolatot azzal, aki behozta az Egyesült Királyságba a motort, Debrecenben vette több másik motorral. Úgy gondolom fog tudni pótalkatrészekkel is szolgálni
          If he does frequent trips here he can get anything.

          Ha gyakran jön, akkor be tud szerezni bármit.

          I will strip the bike down and completely rebuild so may need some more advice/sympathy

          Szét fogom szedni a motor és teljesen újraépíteni, így lehet néhány tanácsra és némi szimpátiára lesz szükségem
          Sympathy is natural - if you need advice just ask.

          A szimpátia természetes - ha tanács kell csak kérdezz.

          I have attached some pictures of my new baby.

          Csatoltam pár képet az új "gyermekemről"
          Nice bike. Do you plan to restore it to original or just rebuild it and ride it?

          That right engine cover might be cheaper to replace, it would need a lot of work. Also the proper one would have the Danuvia logo on it, a gear with a "D" letter. This "Csepel" version is for the older models.
          The Dell'Orto carburettor and air filter is from some other bike or just a replacement.
          The cylinder is OK, the cylinder head is from a Danuvia 125 (shaped like a teardrop instead of a round one - "Danuvia 125" is the successor of the Csepel 125D), the exhaust nut is not original.
          I have seen D Csepels with both type of seat (flat and Pagusa-style), hopefully somebody will say which one is for '56-'57.
          The twistgrip is from a Pannonia, originally Csepel bikes had slide type throttle control.

          But still no idea about that "7008" marking on the frame.

          Szép motor. Eredetire tervezed visszaállítani vagy csak a rendbehozatal és a motorozás a cél?

          Az a jobb oldali fedél talán olcsóbban cserélhető, javítani elég sok munka lenne. A megfelelő típusú dekli Danuvia jelzésű lenne, ez a korábbi kivitel.
          A Dell'Orto és a légszűrő másik mociról vagy pótalkatrészként boltból származhat.
          A henger oké, a hengerfej Danuvia (a 125D utódja), a kipufogó hollander nem eredeti.
          Láttam D Csepelt mindkét típusú üléssel, remélhetőelg valaki megmondja '56-57-ben melyiket szerelték.
          A gázcsutka Pannonia, a Csepeleké csúszó rendszerű volt.

          Hogy mi lehet a "7008" jelölés még mindig semmi ötletem.
          Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 szept. 04, 14:48.
          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

          Komment


            #20
            Dear Margaret!

            I daren't write so much as i'd like. Because my english is a bit poor for it.
            I'll show you a link to your Csepel: Totalbike - Tesztek - Veterán: D-Csepel 125
            This bike is pretty much the same as the original. The important parts stand out well on it.

            Have a good picture viewing!

            Otherwise, the 7008 number on the right frame is similar the numbers on crankases. Of course, this does not match. Growing years.

            Kedves Margaret!

            Nem merek annyit írni, amennyit szeretnék, mivel ehhez kevés az angol tudásom.
            Inkább muttaok egy linket a Csepeledhez.
            Ez a motor eléggé hasonlít a gyári állapothoz.
            Jó képnézegetést!
            Egyébként a nyúlványszám hasonló a párosítószámokhoz. Természetesen ennek nincs párja. Évjáratonként növekszik.

            Komment


              #21
              Kedves Margaret!

              Sokat gondolkodtam,hogy hozzászóljak e,a témához,mert nem tudok Angolul,de azután úgy döntöttem,hogy a kollégák biztosan segíteni fognak és lefordítják az írásomat,melyet nagyon köszönök!

              Az Internetről levadásztam,egy képes alkatrészjegyzéket,melyet most feltöltök neked és reményeim szerint a segítségedre lesz,az alkatrészek azonosításában:

              Click image for larger version

Name:	csep. 01 alk.jpg
Views:	1
Size:	332.4 KB
ID:	147137Click image for larger version

Name:	csep. 02 alk.jpg
Views:	1
Size:	311.8 KB
ID:	147138Click image for larger version

Name:	csep. 03 alk.jpg
Views:	1
Size:	337.3 KB
ID:	147139Click image for larger version

Name:	csep. 04 alk.jpg
Views:	1
Size:	330.6 KB
ID:	147140Click image for larger version

Name:	csep. 05 alk.jpg
Views:	1
Size:	295.1 KB
ID:	147141Click image for larger version

Name:	csep. 06 alk.jpg
Views:	1
Size:	294.7 KB
ID:	147142Click image for larger version

Name:	csep. 07 alk.jpg
Views:	1
Size:	287.5 KB
ID:	147143Click image for larger version

Name:	csep. 08 alk.jpg
Views:	1
Size:	274.4 KB
ID:	147144Click image for larger version

Name:	csep. 09 alk.jpg
Views:	1
Size:	265.0 KB
ID:	147145Click image for larger version

Name:	csep. 10 alk.jpg
Views:	1
Size:	281.8 KB
ID:	147146Click image for larger version

Name:	csep. 11 alk.jpg
Views:	1
Size:	306.6 KB
ID:	147147Click image for larger version

Name:	csep. 12 alk.jpg
Views:	1
Size:	289.0 KB
ID:	147148Click image for larger version

Name:	csep. 13 alk.jpg
Views:	1
Size:	281.4 KB
ID:	147149Click image for larger version

Name:	csep. 14 alk.jpg
Views:	1
Size:	296.9 KB
ID:	147150Click image for larger version

Name:	csep. 15 alk.jpg
Views:	1
Size:	334.5 KB
ID:	147151Click image for larger version

Name:	csep. 16 alk.jpg
Views:	1
Size:	256.2 KB
ID:	147152Click image for larger version

Name:	csep. 17 alk.jpg
Views:	1
Size:	285.5 KB
ID:	147153Click image for larger version

Name:	csep. 18 alk.jpg
Views:	1
Size:	263.7 KB
ID:	147154Click image for larger version

Name:	csep. 19 alk.jpg
Views:	1
Size:	292.6 KB
ID:	147155Click image for larger version

Name:	csep. 20 alk.jpg
Views:	1
Size:	327.9 KB
ID:	147156Click image for larger version

Name:	csep. 21 alk.jpg
Views:	1
Size:	300.3 KB
ID:	147157Click image for larger version

Name:	csep. 22 alk.jpg
Views:	1
Size:	320.8 KB
ID:	147158Click image for larger version

Name:	csep. 23 alk.jpg
Views:	1
Size:	311.5 KB
ID:	147159Click image for larger version

Name:	csep. 24 alk.jpg
Views:	1
Size:	260.0 KB
ID:	147160

              Megjegyzem,hogy a fenti alkatrészjegyzék,a korábbi T Csepelek alkatrészjegyzéke,de azonkívül,hogy a D-sorozaton,más lett,a henger formája és nagyobb lett,a lámpafej és esetleg az ülés is változott,alapjaiban megegyezik mindkét típushoz.Akkoriban külön kívánságra lehetett Km.-órával és elektromos kürttel is rendelni,mely miatt akkumulátorral is fel lett szerelve,de a fentiek nem tartoztak a széria felszereltséghez.

              Az általad részünkre küldött képekből,nehéz megállapítani,hogy valójában,hogy is nézhetett ki ez a motor fénykorában,de az alábbiakban felteszek egy pár képet,egy restaurált,OT minősítéssel is rendelkező D Csepelről,mely motor nem a sajátom,-a képeket a az internetről szedtem le,azok bárki számára elérhetőek:

              Click image for larger version

Name:	D Csepel 01.jpg
Views:	1
Size:	276.1 KB
ID:	147161Click image for larger version

Name:	D Csepel 02.jpg
Views:	1
Size:	251.7 KB
ID:	147162Click image for larger version

Name:	D Csepel 04.jpg
Views:	1
Size:	215.3 KB
ID:	147163Click image for larger version

Name:	D Csepel 05.jpg
Views:	1
Size:	257.2 KB
ID:	147164Click image for larger version

Name:	D Csepel 06.jpg
Views:	1
Size:	236.3 KB
ID:	147165

              Amennyiben eredeti állapotúra szeretnéd helyreállítani a motorodat,akkor a fenti állapotot kellene közelíteni,bár lehet,hogy a fenti motor,egy kissé túl van restaurálva,ami végül is nem baj,-mert csoda szép!

              Az alkatrészek beszerzése,napjainkban már elég nehézkes.Készülnek utángyártott darabok,-mint kipufogó könyök és dob,küllők,stender és még talán ülésgumi is,de a fentieken kívül,egy kis szerencsével,csak börzéken,árverési oldalakon,apróhirdetésekben találkozhatunk,mely alkatrészek minősége,már megkérdőjelezhető,de azért nem reménytelen,-keresni kell!A Veterán Fórum.-Hu-nak,van egy társoldala is a Veteran Apró.HU,ahol alkatrészeket hírdetnek emberek,ott találtam a következő hírdetést,melyben egy motorblokkot hirdetnek,ha jól emlékszem 22 000,-Ft.-ért.Arról nem informál a hirdető személy,hogy a motor működőképes e,csak azt írja,hogy átforog,az-az nincs összerozsdásodva.

              Click image for larger version

Name:	Csepel 125 motorblokk.jpg
Views:	1
Size:	252.4 KB
ID:	147166 A hirdetést nem én adtam fel,nem én vagyok a tulajdonos,-semmilyen érdek nem fűz hozzá,csak tájékoztatásul tettem fel!

              Amennyiben a blokkpárosító számaid nem egyeznek,akkor tanácsosabb lenne,egy másik motort vásárolni,mert arra nincsen semmi garancia,hogy a jelenlegi motorblokkban,gondolok a blokkfelekre,a csapágyak elméleti tengelyvonalai egybe esnek e.

              Remélem egy kicsi segítséget tudtam adni,amennyiben többre van szükséged,-írd meg!

              Üdvözlettel:Che (Kotasz József)

              Komment


                #22
                Úgy tűnik az a lendkerék nagyon pannoniás(nagy csepel),szerintem átalakított gyújtás lehet,ezért vágtak ki a fedélből.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #23
                  Che wrote (#21):

                  Kedves Margaret!

                  Dear Margaret!

                  Sokat gondolkodtam,hogy hozzászóljak e,a témához,mert nem tudok Angolul,de azután úgy döntöttem,hogy a kollégák biztosan segíteni fognak és lefordítják az írásomat,melyet nagyon köszönök!

                  I was thinking if I should reply to this thread, because I don't speak English. But I choose to write, because my colleagues will surely help and translate for me, for what I'm thankful.

                  Az Internetről levadásztam,egy képes alkatrészjegyzéket,melyet most feltöltök neked és reményeim szerint a segítségedre lesz,az alkatrészek azonosításában:

                  I got this parts catalogue from the internet, I upload it here hoping it will help you identify the parts.

                  Megjegyzem,hogy a fenti alkatrészjegyzék,a korábbi T Csepelek alkatrészjegyzéke,de azonkívül,hogy a D-sorozaton,más lett,a henger formája és nagyobb lett,a lámpafej és esetleg az ülés is változott,alapjaiban megegyezik mindkét típushoz.Akkoriban külön kívánságra lehetett Km.-órával és elektromos kürttel is rendelni,mely miatt akkumulátorral is fel lett szerelve,de a fentiek nem tartoztak a széria felszereltséghez.

                  I should add, that this catalogue is for the earlier T model. For model D the shape of the cylinder changed, the headlight housing got bigger and the seat had a different form but basicly the two models are the same. At that time speedometer and electric horn were optional extras. The installation of an electric horn also requires a battery, which also was optional.

                  Az általad részünkre küldött képekből,nehéz megállapítani,hogy valójában,hogy is nézhetett ki ez a motor fénykorában,de az alábbiakban felteszek egy pár képet,egy restaurált,OT minősítéssel is rendelkező D Csepelről,mely motor nem a sajátom,-a képeket a az internetről szedtem le,azok bárki számára elérhetőek:

                  From the pictures you sent us it's a bit difficult to identify how the bike looked when new, but I post some pictures of a restored, oldtimer qualified (officially identified as close to original, having met the requirements to get a plate beginning with OT, followed by 4 numbers - that's the Hungarian system for vintage cars and bikes) D Csepel. It's not my own bike, I also got these off the internet.

                  Amennyiben eredeti állapotúra szeretnéd helyreállítani a motorodat,akkor a fenti állapotot kellene közelíteni,bár lehet,hogy a fenti motor,egy kissé túl van restaurálva,ami végül is nem baj,-mert csoda szép!

                  If you want to restore your bike to the "as came from the factory" look, it should look something like the one in the pictures. It might be a bit "overrestored" (meaning better than originally, better paint job, nicer look, more shiny bits), but nevertheless it's nice.

                  Az alkatrészek beszerzése,napjainkban már elég nehézkes.Készülnek utángyártott darabok,-mint kipufogó könyök és dob,küllők,stender és még talán ülésgumi is,de a fentieken kívül,egy kis szerencsével,csak börzéken,árverési oldalakon,apróhirdetésekben találkozhatunk,mely alkatrészek minősége,már megkérdőjelezhető,de azért nem reménytelen,-keresni kell!A Veterán Fórum.-Hu-nak,van egy társoldala is a Veteran Apró.HU,ahol alkatrészeket hírdetnek emberek,ott találtam a következő hírdetést,melyben egy motorblokkot hirdetnek,ha jól emlékszem 22 000,-Ft.-ért.Arról nem informál a hirdető személy,hogy a motor működőképes e,csak azt írja,hogy átforog,az-az nincs összerozsdásodva.

                  Getting parts is hard nowadays. The ones being reproduced, as exhaust tube and muffler, spokes, center stand, seat pad, but other than that the only way to get replacement parts is to look for them on sales or ads. The quality is a good question, you might need luck to find good, quality parts.
                  This forum has an associated website, Veterán Apró , which is for vintage vehicles and parts only. I found this ad for an engine there, it costs 22000 forints (approx. 52 GBP). The owner doesn't say if it's runnig, but it can be turned over and has spark on the plug.


                  A hirdetést nem én adtam fel,nem én vagyok a tulajdonos,-semmilyen érdek nem fűz hozzá,csak tájékoztatásul tettem fel!

                  It's not my ad, I'm not the owner and has no interest in it - it's just for info.

                  Amennyiben a blokkpárosító számaid nem egyeznek,akkor tanácsosabb lenne,egy másik motort vásárolni,mert arra nincsen semmi garancia,hogy a jelenlegi motorblokkban,gondolok a blokkfelekre,a csapágyak elméleti tengelyvonalai egybe esnek e.

                  If the pairing numbers on your crankcases doesn't match it might be better to get a complete, number matching engine. With the mismatched numbers there's no guarantee that the bores for the crankshaft bearings are coaxial, which can cause vibration and quicker wear of the engine cases.

                  Remélem egy kicsi segítséget tudtam adni,amennyiben többre van szükséged,-írd meg!

                  I hope I could help, if you need more help or information just write.

                  Üdvözlettel:Che (Kotasz József)

                  Regards: Che (Jozsef Kotasz)
                  Fordítok, igaz némi késéssel, ahogy időm engedi.

                  I'm here to translate when I have a few minutes.

                  - - - Updated - - -

                  Mateapu (#22) wrote.

                  Úgy tűnik az a lendkerék nagyon pannoniás (nagy csepel),szerintem átalakított gyújtás lehet,ezért vágtak ki a fedélből.

                  That flywheel seems like a Pannonia (or a big Csepel), the ignition might be modified, that's the reason of the cut on the ignition cover.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 szept. 05, 11:19.
                  There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                  Komment


                    #24
                    Kedves Kollarg!

                    Köszönöm,hogy szántál időt,az írásom lefordítására,-nagyon jól esik.Sajnos én nem beszélek Angolul,sőt Mongolul sem.A Némettel,úgy-ahogy elboldogulok,de ott sincs nyelvtani tudásom,-ha meg két Bayor beszélget egymással,egy szót se értek,az egészből.

                    A nyelvtudatlanságomat,nem fogom a vasfüggönyre,-egyszerűen nem volt rá égető szükségem és lemaradtam,-de nem olyan nagy probléma ez,-úgy vélem az Angolok és a Németek zöme sem beszéli a Magyart és ennek dacára,most éppen a veteránozás összehoz minket.

                    A világon,amúgy is elvan qrva az egész nyelvoktatás,ahhoz,hogy a népek megértsék egymást az egész világon,nem az egyes nációk nyelvét kellene tanítani.Sokkal szerencsésebb lenne talán az eszperantó oktatása az egész világon,-de talán egy következő ezredévben.

                    Még egyszer nagyon köszönöm a segítségedet,-ez nagyon szép tőled.

                    Üdvözlettel:Che Click image for larger version

Name:	Mosoly.jpg
Views:	1
Size:	175.4 KB
ID:	147167

                    Komment


                      #25
                      Ez inkább nekem szól, így nem fordítom le.

                      This is mostly for me, not necessary to translate it.


                      Kedves Kollarg!
                      Kedves Che! Nagyon szívesen! A közös nyelv, amit mindenkinek tanulnia kellene, biztosan közelebb hozna minket. Addig marad ez a rendszer, megoldjuk hogy ne legyen akadálya az információ áramlásának.

                      (Amit még hozzá szeretnék tenni: feltűnhet, hogy itt-ott megtoldom esetleg a fordítást az érthetőség kedvéért. Nem a 100% pontosságra megyek, inkább az érthetőségre és az egyértelműségre. Remélem nem gond.)
                      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                      Komment


                        #26
                        Szia
                        Sajnos én hülye vagyok a Csepelhez meg az angolom tudásom se nagy, de hátha jól jön esetleg ez. LINK
                        Ha esetleg meg van akkor elnézést
                        üdv

                        Komment


                          #27
                          zerger88 (#26) wrote:

                          Szia
                          Sajnos én hülye vagyok a Csepelhez meg az angolom tudásom se nagy, de hátha jól jön esetleg ez. LINK
                          Ha esetleg meg van akkor elnézést
                          üdv

                          Hi!
                          Sadly I don't know Csepels and my English knowledge isn't too big, but maybe this would be useful.
                          Sorry if it was already here.
                          Bye
                          Akkor még is exportálták, vagy legalábbis felkészültek rá, hogy az Egyesült Királyságba fogják exportálni?
                          Erről eddig nem is hallottam.

                          So was it exported, or at least it was planned to export it to the UK?
                          I didn't know about this.
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            #28
                            Thank you everyone for all of the great information, links and pictures....I now have a lot to think about
                            The more I look at my sad little mongrel, the more sad I become....what to do? I have read your advice about the crankcases and the wrong flywheel and think that perhaps I should replace the complete engine.

                            The pictures of the restored D Csepel are wonderful, but I do not think I will achieve that standard, perhaps I will just restore her to a good mechanical version of an 'evolved' Csepel.

                            I have today started to dismantle the bike to strip all of the paint from the metalwork.....so it begins!

                            I am very grateful for all of your help and comments, and your kindness and understanding towards one who does not speak your language....thank you translators

                            Komment


                              #29
                              The more I look at my sad little mongrel, the more sad I become...
                              Don't be sad. You have a cute old bike!
                              Everything is better when you decide you don't care.

                              Komment


                                #30
                                Thank you everyone for all of the great information, links and pictures...

                                Köszönöm mindenkinek a nagyszerű infókat, linkeket és képeket.

                                I now have a lot to think about
                                The more I look at my sad little mongrel, the more sad I become...what to do? I have read your advice about the crankcases and the wrong flywheel and think that perhaps I should replace the complete engine.


                                Most sokimndent át kellene gondolnom.
                                Minél többet nézem az én kis szomorú keverékemet (keverék, mint a kutyáknál), annál szomorúbbá válok...mit tegyek? Olvastam a tanácsot a forgattyúsházakról és a nem megfelelő típusú lendkerékről és talán tényleg ki kellene cserélnem a motort.

                                The pictures of the restored D Csepel are wonderful, but I do not think I will achieve that standard, perhaps I will just restore her to a good mechanical version of an 'evolved' Csepel.

                                A felújított D Csepel képei csodálatosak, de nem hiszem hogy el fogom érni azt az állapotot, talán csak eljutunk egy mechanikusan megfelelő, ha nem is eredeti állapotba.

                                I have today started to dismantle the bike to strip all of the paint from the metalwork...so it begins!

                                Ma elkezdtem szétszedni a motort, hogy a fémalkatrészekről letakaríthassuk a festéket.

                                I am very grateful for all of your help and comments, and your kindness and understanding towards one who does not speak your language...thank you translators

                                Nagyon hálás vagyok a segítségetekért és hozzászólásaitokért, valamint a kedvességért és megértésért olyasvalaki irányába, aki nem beszéli a nyelvet...és köszönöm a fordítást.
                                That's just the translation, I will write an answer and few things to consider in the morning.

                                Ez csak a fordítás, válaszolni és leírni pár gondolatot majd reggel lesz időm.
                                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X