Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jó gyújtás, tökéletesebb égés, kevesebb fogyasztás.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Sziasztok!
    Tavasszal lett készen a kis Ts125-ös, de a töltéssel mindig volt valami bajság. Szereztem egy komplett Yamaha mint elektronikát, de a lendkerék nem fér be a régi állórész helyére,KB. 5mm-el nagyobb az átmérője. Szerintetek érdemes farigcsálni, vagy valamelyik másik típust kellene beszereznem?

    Komment


      #17
      Szia nyemi tetszik a fesszabályzód !
      Nekem egy kawasaki gpz 400 r motorkerékpárom van.
      Szerinted ez a kapcsolás működne rajta?
      Köszönettel: Ekewas

      Komment


        #18
        Néhány kérdés kedves nyemi.
        Hol láthatóak a kész termékeid? Egy működő motor (elektronikus vagy megszakítós de röpsúlyos 4T) gyújtás karakterisztikájának a mérésére és számítógépen való adatrögzítésére van-e megoldásod? Ez azért fontos mert a már kapható "üres", karakterisztika nélküli processzorokra alapnak rá lehetne tölteni és nem kéne 50-enként kitalálni a jelleggörbét, hanem csak ahol kell ott beavatkozni. A röpsúlyosok esetében pedig kiválthatóvá válna a röpsúly könnyedén, mivel a mért adat ráírható lenne a processzorra alapnak. (pl Müller elektronics, ez a "gyerek" sem semmi ha nézed a munkáit)

        Komment


          #19
          Szia nyemi!
          Elég ötletes a fesszabályzód, viszont gondok lesznek a disszipációval. Én inkább fázishasítás-elvű szabályzót szoktam építeni, amely minimális veszteséggel (melegedéssel) működik 10..15 A-nél is, a puffert pedig ez után teszem a 14V-ra.

          Komment


            #20
            Szia nyemi! Most jarok eloszor ezen az oldalon de a komik alapjan ugy gondolom , hogy elegge ertesz a dolgokhoz ezert lenne hozzad egy kerdesem. Van egy yamah jog r vagy mbk mach g ac 2006 os evjaratu motorom. Az lenne a problema hogy a motoron nem a gayari kabelezes van es szentem a gyujtasdoboz sem az eredeti de minden tokeletesn mukodott rajta idaig. Amikor beinditom a motort a lendkerek nem elore forog a kormany iranyaba hanem visszafele indul be. Mi lehet a problema ? Jah elotte a vilagitasom is elment elol es hatul is . Azt vettem eszre mikor meg ment , hogy neha megrazza az ujjamat a fekkar es a hatso fek bovdenjenel elol a kormanynal szikrazott. Egyebkent 70 es a masina. Elore is koszi a segitseget. Jah es ha meg tudnad mondani hogy mi a gyari gyujtaselektronikaja a doboztol kezdve a gyujtasalaplapog mindent azt megkoszonnem. Ha lehetseges tudnal kepet kuldeni az eredeti cuccokrol? Udv rasz99

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X