Közlemény

Collapse
No announcement yet.

stanci - Cezet CZ 250/485

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    csak nyelezve jár egyenletesen,
    Csak egy tipp, elsőnek próbáld a tűt eggyel lentebbre akasztani.
    Én az MZ-vel jártam így, gyorsításkor szép egyenletesen járt, de egyenletes tempón olyan volt a hangja mintha kihagyogatna. Aztán kiderült hogy túl sokat kap (füstölt is rendesen ). A tűt lentebb eresztettem, azóta utazón is szép egyenletesen, simán jár.
    Elsőre én is a megszakítóra gyanakodtam, mert elég furcsán működik. Kinyit, tartja egy jó ideig, majd még magasabbra emeli, ott is tartja, és csak utána zár. Azt gondoltam ez okozza az egyenetlen járást magasabb fordulaton. De nem...
    Titus kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      Nem olyan, mintha besokalna, de kipróbáltam lejjebb tenni a tűt, megnéztem az úszót, nem folyik-e túl a rezgéstől, h nem retkes-e a légszűrő, vagy koxos a kipuff, de semmi, ezért gondoltam a gyújtásra. A minap egyépként elkezdett visítani a 3. Következő motorozáskor azonban már nem csinálta... Az én megszakítóm még cifrábban mozog, kinyit, majd csaknem visszazár, aztán felmegy magasra, ott marad és csak nagyon rövid időre zár, pedig ha jól tudom, pont akkor töltődik a kondi, mikor zárva van, annak kéne a hosszabb fázisnak lennie. Csak szét fogom én ezt szendi és megcsinálom szépen.
      Utoljára szerkesztve a következő által: szelkakas; 2016 szept. 19, 11:03.

      Komment


        #63
        A cseh megszakító átka. Túl hosszú a laprugó, ezért csinálja. Az NDK-s (Simson, MZ, Trabi) lényegesen jobb.

        Komment


          #64
          Az NDK-s (Simson, MZ, Trabi) lényegesen jobb.
          Az eredeti gyári bizonyosan.
          http://veteran.forum.hu/mz-motorok-s...8/index35.html

          (Hozzáteszem, lemezrugós Trabi megszakítót nem kaptam, így a meglévőt kezdtem barkácsolni, sikerrel. Gyakorlatilag maga a rugó húzta le a tengelyről menet közben a megszakítót. Így a rugón hajlítottam annyit, hogy ezt ne tegye. ... és azóta nem teszi
          Klasszikus probléma, ami a mai műszaki termékekre jellemző. Megveszed, megjavítod, megpróbálod használhatóvá tenni, ha sikerül, örülsz. Ha nem, veszed a következőt)
          Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2016 szept. 19, 13:15.

          Komment


            #65
            Nokérem, megkezdődött a felújítás! Akinek van eladó alkatrésze, ne tartsa magában Ahogy elnéztem, a főtengelyt is fel kell újítani, mert nagyon lóg, ez esetleg azonos más Cz, vagy Jawa típuséval? A könnyebb beszerezhetőség miatt kérdem, mert kimondottan így, h Cz 250, meg 485 sehol sem lelek új, vagy utángyári alkatrészt.

            Komment


              #66
              Sziasztok!

              Milyen elektronikus fesszabályzót lenne érdemes venni a gépre? Ezzel a gyári fesszabályzóval nem vagyunk barátok..

              Komment


                #67
                Ä–n a Jawa egyoszlopos szabalyzojában nem biztam. Kiprobáltam a lengyelt ,az eredeti helyére szerelhető cseh szabályzót is. Végül ez jött be :

                Powerdynamo GmbH, 6V Regler f

                Komment


                  #68
                  Nekem a Lengyel van a Sporton. Azóta megbízható a rendszerem még világításom is van, igaz ritkán megyek éjjel mert a 6v- os pilács csak a szembejövőnek támpont!

                  Komment


                    #69
                    Tégy bele egy 35/35-ös halogént, de ami ennél is fontosabb: mérd meg mekkora feszültség esik a kábeleken/kapcsolókon az izzóig. Simán el tud tűnni akár 1V is. Én úgy szoktam csinálni hogy ráteszem a voltmérőt az Akku (+) és a fényszóróizzó (+) közé. Így pont az esést mutatja. Igaz hogy a 35W-al sose lesz nappali fényesség , de ha megkapja a rendes feszültséget , egész jó lesz az eredmény

                    Komment


                      #70
                      Én ennek kiküszöbölésére minden kötést és csatlakozást forrasztok és réz pasztával rakok össze. Ez kicsit segít a nedvesség kizárásában és jobb lesz a kontakt ami 6v.- esetén különösen lényeges! A jó test!! nem csak öregapámnak a motorosnak is hiány esetenként.

                      Komment


                        #71
                        Ezeket külföldről rendelitek, vagy itthon is lehet kapni? Hirtelen csak 12V-ost találtam!

                        25€ a fesszabályzó, 20€ a postaköltség.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: stanci; 2017 jan. 15, 09:39.

                        Komment


                          #72
                          Egy valamire való motoros bolt segít neked. Belföldön kapható!

                          Komment


                            #73
                            Ez ugyanaz lehet?
                            MZ/TS UNIVERZÁLIS FESZÜLTSÉGSZABÁLYZÓ /VAPE R81/ 6V CMT-MZ161H -TWN - E-MotorParts Motoralkatrész Webáruház - addel.hu piactér

                            Komment


                              #74
                              Az eredeti cseh tajvani másolata (legalábbis kívülről , de a bele mit rejt azt nem tudni ). Nézz körül az MZ-b.hu-n ha jól emlékszem ott volt

                              Komment


                                #75
                                Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                MZ-b.hu-n ha jól emlékszem ott volt

                                Úgy nézem ott is csak 12V-os van.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X