Közlemény

Collapse
No announcement yet.

stanci - Cezet CZ 250/485

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Talán a gyújtó kábelt, megszakítót, kondenzátort, gyertya pipát kellene még cserélni a nyugodt motorozás érdekében. Ajánlom a háztartási gép szerelők használnak egy krétához hasonló anyagot mellyel szabályozzák és tisztítják a kommutátort. De senkinek se jusson eszébe krétával csinálni mert le ég a dinamója mivel a kréta tudtom szerint szén!!!
    stanci kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      a kréta tudtom szerint szén!!!
      Inkább gipsz. És nem vezeti a villanyt.

      Komment


        #33
        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        a kréta tudtom szerint szén!!!

        ... igen , olyan mint a fehér csoki !

        Komment


          #34
          Jelentem, tíz év után, újra van műszaki a gépen! Következő feladat, beállítani a fesszabályzót. 50 km/h felett túltölt..

          Komment


            #35
            Szevasztok

            ez magas labda nem lehet kihagyni

            mivel a kréta tudtom szerint szén!
            HA ezt tudnák a szegények akkor nem fagyna meg senki a saját házában.

            Komment


              #36
              Ott hol ez bőven van keveset kell fűteni

              Komment


                #37
                Sziasztok! Nemrég vettem egy '83-as 485-öst, mert annyira ̶d̶í̶c̶s̶é̶r̶i̶k̶ olcsó volt. A héten műszakiztatom, utána kezdődik a tesztelgetés. A töltéslámpa, ha kontaktos, beleszólhat a töltésbe? Egyelőre ennyi hibát látok, de majd orvosolom! Egyébként csak ebben a lehangoló bordó színben készült?

                Komment


                  #38
                  Egyébként csak ebben a lehangoló bordó színben készült?
                  Türkiz(a kedvencem)narancs,bordó.Nem láttam más gyári szint.És mi:lehangoló?

                  Van akinek az tetszik!!!!És kérlek,ne vedd el a kedvét,köszi......
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #39
                    A világért sem, és azért is kérdezem, mert mindenből a gyárit szeretem, de a fekete cuccok és a bordó együtt nem mindennek áll jól, de ízléseken nem lehet vitatkozni. Ha megszeretem a kis masinát, a télen szeretném rendbehozni a fényezést, meg úgy magát az egész motort, mert jelenleg ecset-zsigulipiros és elég kókány, de hiába keresgetek a googliban, csak a bordót találom mindig.

                    Komment


                      #40
                      Csak szólok, hogy 485-ből narancs és türkiz nem volt(ezek a 350 es színei). Csak bordó és kis mennyiségben piros és fekete készült. Katalógusban szerepel egy fura zöld is, de olyat nem láttam még, csak ott. Végülis ha OT-re készülsz vele, ott ez elég igazolásnak. Az 1 hengeres 250 es Cz jó motor, és elég ritka is. Nálunk nem felkapott, de a Csehek, szlovákok keresik.
                      A hétvégén a hegyi felfutón is jól teljesített egy 485. Jobb mint a 250-es Jawa, mert ez csak 1 kipufogós, és erősebb is. Az utolsó Cz fejlesztésű blokkal szerelték.
                      Click image for larger version

Name:	548306.jpg
Views:	1
Size:	192.1 KB
ID:	148801Click image for larger version

Name:	cz-250-typ485--egyhengeres-.jpg
Views:	1
Size:	61.2 KB
ID:	148802Click image for larger version

Name:	letöltés (1).jpg
Views:	1
Size:	53.0 KB
ID:	148803Click image for larger version

Name:	$_1.JPG
Views:	1
Size:	68.3 KB
ID:	148804Click image for larger version

Name:	$_1.JPG
Views:	1
Size:	48.6 KB
ID:	148805
                      Tankból 2 féle volt, emblémás és Cezet levonós.
                      Két kivitele van a 485.0 és a 485.1, az utóbbi mind levonós és bordó vagy piros.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 máj. 31, 11:37.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #41
                        Én is örömmel vettem észre egyet a felfutón, pár alkatrészt szívesen elcseréltem volna a tulajjal. Na nem ott helyben, mert az Izzsel voltam Ez a könyöklős nénis zöld a korábbi 485 lehet, legalábbis még classic teló van benne, pedig szép szín lehet... A narancs is tetszene, gyárias dukkónak tűnt. A pirosról akad kép a neten? Ezek az új telósak már mind 18le-sek? Az adattáblámon 13kW szerepel, nem tudom hihető-e. Vajon mivel nyertek 5 le-t?

                        Komment


                          #42
                          Kedves wsievers!


                          Úgy látom,hogy a CZ-Mania képeit tetted fel. Én is ott ellenőriztem a CZ485 adatait,de ott 9.56KW-ot ,illetve 13Le teljesítményt írnak a a forg.nyomaték 17,6Nm. A Jawa 250 10,3 KW a forg,nyomatéka 21,6Nm. Mitől lenne erősebb a CZ ?

                          Komment


                            #43
                            "Mitől lenne erősebb a CZ ?"

                            Sziasztok !

                            Az adattáblán Le(lóerö ) van feltüntetve.
                            A jawa blokkok még a közös fejlesztés maradványai.
                            A 60 as évek elején szétvált a két cég "Lásd -elötte a benzintankon a logoban jawa-cz jel Volt"
                            Miután szétváltak maradt az önállo Jawa -karikával a jel közepén és a nagy CZ jel .
                            A cz motorjai az irodalom szerint is modernabbak és erösebbek voltak.
                            Most olvastam a Cz motorkerékpárokról könyvet ahol ezt szintén megerösitették.
                            Az 1969-ben kiadott Cz 175-477 es tipus már 1963-ban le Volt gyártva csak a szocialista munkabrigád nem engedte forgalomba helyezni.
                            Mondván kik vagyunk mi hogy technikailag megelözzük a nyugatot !
                            Nagyon jó könyv, ajánlani tudom minden Cz és nem Cz -fannak is !
                            Igaz én csehül olvastam de biztosan van Magyar változat is.

                            Üdvözlettel , Gábor

                            Hát tömören röviden ennyi. ugyhogy lehet + LE a Jawakhoz képest.

                            Komment


                              #44
                              Kedves Gábor!

                              Ebből az írásból még mindig nem derül ki,hogy miért tartjátok nagyobb teljesítményűnek a 13Le-s CZ485-öst mint a 14Le teljesítményű Jawa 250 -559-est.Tiszteletben tartom a CZ iránti rajongást de a teljesítményen az nem változtat.

                              Üdvözlettel: Zoltán

                              Komment


                                #45
                                kvaga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                "

                                Hát tömören röviden ennyi. ugyhogy lehet + LE a Jawakhoz képest.
                                Szervusz Zoltán !

                                Igy kettönk közt elmondanám hogy elsösorban Jawa-fan vagyok !
                                Azon kivül minden veterán gép csodálója !
                                Nem állitom hogy erösebb. Ezt olvastam de nem a napokban Volt ugyhogy elnézést kérek ha tévedtem volna.
                                Ami biztos az az hogy nem kw-bn van feltüntetve az adattáblán.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X