Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ford Sierra / Ford motorcsere-javitás, Pinto SOHC és Cologne V6

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Nem tudom ez mennyire segítség ????

    Карбюратор Motorcraft VV

    http://escort.mk3.pagesperso-orange.fr/vv.htm

    Amit írtam , az a "E" -vel jelölt alkatrész tömítetlenségi hibája , vagy az alján lévő domborított záró fedél hiánya ,kimozdulása okozhatja . megbolondul tőle az egész hóbelebanc ...

    Click image for larger version

Name:	Carb_VV_01.gif
Views:	1
Size:	40.7 KB
ID:	150206

    oppsssz ... Most látom, ahogy a leírásba belenéztem,hogy nem is 7-es , hanem 3,4 mm-es fúró kell ... és a záró dugóját is tomíteni kell... Rosszul emlékeztem bocs.

    http://www.fordcapri.hu/cjoom/index....php&f=4&t=2527

    És itt is van némi elmélkedés ... Nem lehet másfajtát ráilleszteni ??? (4T wartburg Dacia ...)
    Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2016 nov. 14, 10:46.
    wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Nem lehet másfajtát ráilleszteni ???
      De lehetne, pont ilyen keleti vmit nem akarok. Amit sokan írnak az a weber 32/36 dgav (vagy dgv),de nekem csak a kisebb van(weber 28/30 dfth a1a), ami ráadásul vákumos fojtószelepes a második torokban, és ahhoz is kell átalakító a szívótorokhoz.(azért nem tudta felrakni az előző gazdája sem-vagy másik szívóöntvény kell) Még nem terveztem meg az átalakítót, de alulap már van.
      Megy is elég jól de szerintem 1.6 hoz képest nem úgy mint kellene.

      - - - Updated - - -


      Autómata szívatós ???
      Az, hogy a ménkű csapjon bele, tuti h az rakoncátlankodik.
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 14, 12:36.
      zahi kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        Egyébként a Dacia Weber liszenszű karbi , és csodákra képes ! A hiba összesen csak annyi lehet , hogy ha kisebb a torok nehezebben forog ki , viszont alul szebben muzsikál . Mekkora méretű a torok most rajta ??? A 105 TC -m en Weber 32/34 DAT volt emlékeim szerint , és nem volt vele baj . (ez is kéttorkú ) Ezért egy picit túlzónak érzem a keleti Valami (sz@r... ) titulust .A Wartburg 4T és a Trabi is Weber származék , csak kényesebb, az autómata szívató miatt is ... A linkek alapján próbálj valamit kezdeni a gyárival , lehet hogy meggyógyul !
        Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2016 nov. 14, 11:48.

        Komment


          #19
          34-es torkú ami rajta van. Plussz hőmérséklet van, és be is indult elsőre. "Hátha meggyógyul" ezt mondta a tulaj is, hogy előfordul ilyesmi, csak most először tapasztaltam. Rendesen rendbe akarom tenni műszakiig, utána ha lessz, motort cserélek...
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 14, 12:43.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #20
            Kedves Wsievers!

            Átnéztem a Ford porlasztókészletet,ami csak a schiebe porlasztókat illeti és a következőket találtam:

            1. Torokátmérő:36mm. 81SF KMA
            1L 16
            Gyártmány:Ford

            2. Torokátmérő:36mm. 81SF KAA
            PO8C
            2FER
            Gyártmány: MOTORCRAFT

            3. Torokátmérő:36mm. 81SF KAA
            PO8D
            3JD R
            26
            Gyártmány:Ford

            4. Torokátmérő:36mm. 79HF-KCB
            PO8C
            2EB W
            G1
            Gyártmány:Ford

            5. Torokátmérő:36mm. 81SF-KFA
            PO8C
            2GB R
            A1
            Gyártmány:Ford
            Hiányos,az automata szívató hiányzik róla és lehetséges egyéb belső hiányosság is,mert némelyik fedélcsavar hiányzik róla.

            6. Fedél és egyebekben is erősen hiányos,a torokátmérőt nem néztem meg rajta,esetleg alkatrésznek.

            Van ezenkívül kéttorkú fogasíves is 2-3 db. és egyéb Fordra való kéttorkú Weber még talán,de azokat most nem néztem át igazán,csak rápillantottam.Amennyibenszeretnél többet tudni róla,átnézem azokat is,de az ma már nem megy.

            A fenti porlasztók közül,ha akármelyikre szükséged van jelezd azt nekem és ne félj "nem fog fájni"!

            Üdvözlettel:Che
            OdinHEM, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Itt senki sem olvas Veteránaprót..?!

              Ford V6-os motort keresek!

              "Segítsetek kicsi Vuknak..."

              - - - Updated - - -

              Ezt meg csak úgy...

              http://myplace.frontier.com/~capricl...o/Cologne.html

              Komment


                #22
                De olvastam...mindenkinek egyszerre kell minden...alig tudtam a kupé Sierrát megvenni, mindegyik másikat elvitték, még a motorhibásat is. Akkor is lessz bele egy kompresszoros-EFIs V6, mert ezért vettem Fordot.
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 14, 17:23.
                sinter és sepy kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #23
                  A willhaben tele van, 6 db motort találtam, de sajnos mind messze van tőlem, többe kerülne az út...Nekem kifejezetten kicsi, 2.0-ás motor kellene, úgyhogy nem zavarjuk egymás köreit...
                  A Capri/Granada motorra rá lehet tenni a Sierra 5 sebis váltóját? Annak idején bontottam egy V6 Sierrát a Cobra projekt miatt, az ahhoz szükséges alkatrészek még mind megvannak...

                  Komment


                    #24
                    zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ezért egy picit túlzónak érzem a keleti Valami (sz@r... ) titulust .A Wartburg 4T és a Trabi is Weber származék , csak kényesebb, az autómata szívató miatt is ... !
                    Nem mondtam h szar, csak azt, hogy nem lennék vele előrébb, és ezek a karbik kisebb hengerűrtartalmú motorokhoz valók. Inkább a kéttorkú karbiban gondolkodom, amit leírtam(Weber 32/36 DGV, DGAV), egyszerre nyitó pillangószelepest, azt tudom, hogy szokták szerelni ezekre a pinto blokkokra, van hozzájuk leírás is. Ez fejlődés lenne a gyárihoz képest.

                    - - - Updated - - -

                    bazsimoci, mibe tennéd a motort? Hajóba?
                    Che és zahi kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #25
                      Ebbe ni:
                      Click image for larger version

Name:	s-l1600 (3).jpg
Views:	2
Size:	203.1 KB
ID:	150211

                      A gyári 1500-as hosszú löketű három ponton csapágyazott, nem lehet forgatni. A régi Spitimnek úgy tudom kettétörték a főtengelyét, amikor OT-re vitték...
                      wsievers kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Capri/Granada motorra rá lehet tenni a Sierra 5 sebis váltóját?
                        Ahogy utána néztem nem. V6 hoz V6 ra való váltó jár. Viszont a 4 sebességes váltót a harang cseréje után fel lehet tenni a V6 hoz. Az MT75 csak a DOHC sornégyhez megy.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #27
                          bazsimoci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Annak idején bontottam egy V6 Sierrát a Cobra projekt miatt, az ahhoz szükséges alkatrészek még mind megvannak...
                          A váltó is V6-os, csak Sierra...
                          wsievers és OdinHEM kedvelte ezt.

                          Komment


                            #28
                            Komplett? EFI-s vagy karbis? Esetleg képet teszel fel?
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #29
                              Ez már kb 12 éve volt. Motor nélkül vettem, szétszedtem, ami kellett a Cobrához eltettem, a többit eladtam vagy ment a MÉH-be...

                              Komment


                                #30
                                Jelentem, műszaki vizsgázott a Sierra, meglepően, hiba nélkül. Még meg is dícsérték, hogy milyen jól egyben van, a kora ellenére. Volt egy hozománya is a dolognak, beállították a karbim, végre van rendes alapjárat, és úgy húz, ahogy kell. Kis ejnye- bejnyét kaptam a rozsdás sárvédőív miatt, de annyira élvezték, hogy rendes kocsin dolgozhatnak, hogy még a műhely nyugdíjas szerelő tulajdonosa is saját kezűleg állítgatta be a karbim. Sajna mondta h elég kopott és csereérett, de amit kihozott belőle, az ég és föld különbség. Érezhetően visszatalált pár paci a ménesbe.
                                OdinHEM, CZsolti és 6 további látogató kedvelte ezt.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X