Közlemény

Collapse
No announcement yet.

hírtelen felpörgött a motor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Nem tudom, nekem még ( a képek alapján) szegényebbnek tűnik, mint az előzőek. Mondom/írom, nekem. A kép amúgy sem adta/adja vissza mindig a valós állapotot.
    A pár km. üzemeltetés sosem a valóság....annak legalább addig kell menni, hogy az üzemi hőfokot elérje és akkor talán...talán érdemes megnézni.

    Komment


      #32
      Köszönöm. Csak egy kicsit lomboztál le.... Már most is a 4. rovátkában van a tű.

      Komment


        #33
        Köszönöm. Csak egy kicsit lomboztál le...
        Nem állt szándékomban...azonban írtam,hogy a képen mutat úgy!
        A valóság-lehet, teljesen más.
        Ati0407 kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Ati0407 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          [ATTACH=CONFIG]35915[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]35916[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]35917[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]35918[/ATTACH]mai gyertyaképek. Látható valami változás?
          Szia!

          Én azt szeretném kérdezni tőled, hogy mielőtt kivetted a gyertyát, hogyan állítottad le a motort? Alapjáraton vagy terhelésen?
          Ha előbbi, akkor az csak az alapjárati működést mutatja. Próbáld meg azt, hogy mész vele 70-80 körül, ne engedd el a gázt, de húzd ki a gyújtáskulcsot. Ekkor már nem lesz további égés a hengerben, aztán kuplung be és gurulj ki, állj meg. Majd vedd ki a gyertyát és úgy nézd meg a gyertyaképet. Mert ez fogja megmutatni a valós gyertyaképet részterhelésen.
          Elsőre lehet nehéznek tűnik a dolog, de nem vészes, de azért óvatosan.
          Ha lehet fotózd le ezt a képet is nekünk.

          Üdv,
          Ati
          mátéapu és kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            Ha teligázzal leveszed a gyújtást, akkor benzinlucskos gyertyaképet kapsz.
            Pár másodperc alapjárat nem kormol le egy meleg gyertyát, illetve nem éget fehérre.

            Komment


              #36
              Na meg üzem meleg hengerfejnél a gyertyát csak akkor piszkáljuk ha nagyon muszáj. Mert egyenes út az elnyalódott gyertyamenet felé.

              Komment


                #37
                Urak a motor nem sekrestye- ha megy szépen teszi a dolgát a tőle elvárható módon Pl. én nem veszem ki hacsak nem muszáj esetleg hézag állításnál. Grafitos zsírral visszarakom vagy cserekor is avval kenem körbe a menetet. Ha valami prüszök van akkor megnézem. Egy biztos a szegény / spórolós/ keverék megeszi a 2 üteműt és jobban is melegszik, igaz ebben az időben legalább a henger melengetné a kezet. Mostanában mindíg elhangzik a bűvös szó " hidegben nincs tapadás" de mikor motorozni akarok kit érdekel menni kell csak kicsit óvatosabban!! Sok lóerőnél azért figyelni kell!!

                Komment


                  #38
                  Hát, én se szerelgetem le a tankot hogy megnézzem a gyertyát. Csak akkor nézek rá ha valami miatt le kell szedni a hengerfejet, de akkor se szedem ki a helyéről, jóval az ott. Vagy egy éve hengerfejjel együtt megdrótkeféztem azt is, kifújkáltam aztán vissza a helyére
                  Nem is tudom hogy mióta van már meg a középgyertyás hengerfej, de szerintem van már 2 éve. Azóta ez a gyertya van benne és azóta nem nézegetem.

                  Komment


                    #39
                    Azért szezon kezdetekor egy hézag ellenőrzés szükséges egy takarítással esetleg.

                    Komment


                      #40
                      Én megmondom őszintén, meg szoktam nézni a gyertyát, sőt, azzal kezdem, ha bármi gond van a motorjával. Ez nekem olyan a motornál, mint a betegnél a lázmérő...

                      Gyakran tisztítanom is kell, néha a hézag is elmegy...

                      A T1-esnél az oldal irányban lévő gyertyát kényelmesen lehet kiszedni, ez pl. jó kialakítás ilyen szempontból. A menete valóban kopik, de már eleve használtan vettem, kopott volt, némi olaj is jön mellette, ez bizony egy használt Pannónia. Ha nagyon odalesz, felteszek rá egy másik hengerfejet (akad ilyesmi a polcon), vagy bronz perselyt tetetek bele, aztán az már jobban bírja...

                      Komment


                        #41
                        Ha játssza a makrancos Katát én is avval kezdem de szerencsére ez ritkán fordul elő. A Spotr-tal is végig mentem egy szezont úgy, hogy megszakító hézag állítás és kész. Tavaly Keszi előtt ennyii időm volt a légnyomás - megszakító ellenőrzés tankolás és start.

                        Komment


                          #42
                          Szervusztok!

                          Nem kell ezzel a gyertyaképpel annyit vacakolni,mert ez sok mindentől függ.Ahogy elnéztem a feltett gyertyaképeket és összehasonlítottam a "gyertyaképek 1-20" körüli képekkel,belefér a megfelelőbe.Az is lehet,ha beteszel egy másik pontosan ilyen gyártmányú és hőértékű gyertyát,teljesen eltérő lesz a gyertyakép.

                          Nem teljesen értettem egyet egy barátommal,az mindig azt mondta,akármilyen bajra,zörejre,"meg kell hajtani,azután vagy kiadja a baját,vagy megjavul"..Vannak azután olyanok (kicsit én is),akik szétszedik,ha rossz,hogy mitől rossz,azután akkor is szétszedik,ha jó,hogy mitől jó?

                          Úgy gondolom,hogy ettől a benzinnek nevezett kutyulmányoktól,-tankold azt bármelyik kútnál is,-soha nem lesznek már olyan gyertyaképek,mint az ólmozott benzinek idejében.

                          (Ha szerencsém van nem veszik el a levél a gyengélkedő Net miatt)

                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                            #43
                            Köszönöm! Ez biztató

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X