Közlemény

Collapse
No announcement yet.

hírtelen felpörgött a motor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    kihegyezett kezelőszervet,
    Pár évtizede az ilyen ívelt,hegyes végű kezelőszervek voltak általánosak....s kis idő után a népnyelv vesenyársnak becézte. A 60-as évektől már lezárták a hegyes végeket gömbökkel..a hasonló esetek elkerülése végett.
    wsievers, Fergusson és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Pár évtizede az ilyen ívelt,hegyes végű kezelőszervek voltak általánosak....s kis idő után a népnyelv vesenyársnak becézte. A 60-as évektől már lezárták a hegyes végeket gömbökkel..a hasonló esetek elkerülése végett.
      Nemrég elgondolkodtam rajta hogy vajon mekkora erő kellene ahhoz hogy az átdöfje a cordura ruhát
      De szerintem nem túl nagy...
      Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2017 ápr. 11, 22:57.

      Komment


        #18
        Szinte semmi!
        És ott ahol ez gondot okoz, ott a protektor sem véd, mert ott éppen nincs.
        Aztán jön a magyar szokás hogyha letörik a bumszli a fék vagy kuplunkar végéről akkor megköszörülik hogy fel ne sértse az ujját, mert az kényelmetlen. ha hasbaszúrja az viszont olcsó, mert megspórolt 3-7 ezer Ft-ot.
        Utoljára szerkesztve a következő által: emu; 2017 ápr. 12, 08:07.
        RedBull477, és kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Szinte semmi!
          És ott ahol ez gondot okoz, ott a protektor sem véd, mert ott éppen nincs.
          Aztán jön a magyar szokás hogyha letörik a bumszli a fék vagy kuplunkar végéről akkor megköszörülik hogy fel ne sértse az ujját, mert az kényelmetlen. ha hasbaszúrja az viszont olcsó, mert megspórolt 3-7 ezer Ft-ot.
          Hát, egy leköszörült alu bigyó még mindig tompább mint a Panóniákon lévő acél nyárs

          Komment


            #20
            Hosszú idő után tegnap végre megint volt időm motorozni egyet. Nem produkálta a felpörgős tünetet. Előtte kivettem a gyertyát, arra számítva, hogy tiszta korom, de nem. Szép barna. Szerintem. Azért megmutatom, hátha valaki tud hozzá egyebet szólni. Viszont volt egy sanda érzésem, hogy jobban melegszik, mint kellene. Hogyan lehet ezt ellenőrizni? A szaga kicsit égettnek tűnt.Click image for larger version

Name:	17888488_1353781041334084_968286609_n.jpg
Views:	1
Size:	56.9 KB
ID:	151757Click image for larger version

Name:	17909411_1353781188000736_1148761305_n.jpg
Views:	1
Size:	46.7 KB
ID:	151758Click image for larger version

Name:	17911040_1353780944667427_449523006_n.jpg
Views:	1
Size:	44.6 KB
ID:	151759

            Komment


              #21
              Kicsit, mintha szegény lenne a keverék....(szerintem)

              Talán ez segít....

              Komment


                #22
                Kicsit, mintha szegény lenne a keverék...
                Nem kicsit és attól nagyon melegszik a motor!

                Kakaót neki!!!!
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #23
                  Csak nehogy úgy járj mint én. Mondom bejáratós, adtam neki egy kicsit többet. Hát a 9-et megette 100-on

                  Komment


                    #24
                    Hát a 9-et megette 100-on
                    Persze,de te:csak a full-gázállást ismered!
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #25
                      Szerintem is kicsit világos ez a gyertyakép, ami szerint keveset kap.
                      Amúgy milyen hőértékű a gyertya?

                      eléggé bent van az elektróda, azaz magasnak tűnik a hőértéke. Nem 260-as?

                      ...Mert ha magas hőértékű gyertyánál ilyen világos a színe, akkor még inkább igaz, hogy szegény a keverék.

                      Húzd egy rovátkával feljebb a redukciós tűt, hogy nagyobb keresztmetszetben kapja a tűs fúvókán keresztül az üzemanyagot.

                      Komment


                        #26
                        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Persze,de te:csak a full-gázállást ismered!
                        Akkor, gyűrű csere után azért kíméltem. 90-nél gyorsabban nem mentem(az meg alig több mint félgáz )
                        De volt étvágya...

                        Most nem tudom mennyit eszik. De 70 körül járva elég lassabb fogy a lé. Ha 90 körül azért már van étvágya.

                        Komment


                          #27
                          Köszönöm mindenkinek a tanácsot. Feljebb állítottam a tűt, hozzáteszem, már így is eléggé fent volt, de majd meglátjuk. Kicseréltem a karbi csonk tömítést, hát elég ramaty állapotban volt.... Jól körbe kentem pasztával, ott talán nem kap mostanában falsot. Csak úgy másodlagosan benzinben jól kimostam a légszűrőt is. Mentem is vele pár km-t, de megint csak városban. Talán a hét végén lesz időm egy kicsit meghajtani országúton is...
                          Attached Files
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Ati0407; 2017 ápr. 19, 21:55.

                          Komment


                            #28
                            Click image for larger version

Name:	gyertya201704191.jpg
Views:	2
Size:	41.7 KB
ID:	151787Click image for larger version

Name:	gyertya201704192.jpg
Views:	1
Size:	52.2 KB
ID:	151788Click image for larger version

Name:	gyertya201704193.jpg
Views:	1
Size:	54.0 KB
ID:	151789Click image for larger version

Name:	gyertya201704195.jpg
Views:	1
Size:	38.0 KB
ID:	151790mai gyertyaképek. Látható valami változás?

                            Komment


                              #29
                              Látható valami változás?
                              Véleményem állandó!

                              Inkább legyen kormos és csak akkor kelljen kivenni mikor az embernek unalmában gyertyapucolásra támad kedve!

                              A gyertyakép nem lehet csak akkor egyforma ha meleg motornál,ugyanakkora terheléssel ugyanolyan feltételekkel használjuk(szerintem lehetetlen).

                              Nincs tökéletes beállítás,csak a használóhoz állított megfelelő!
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #30
                                Kedves Attila,

                                Ugyan már hozzászóltam, a többiek is megmondták a helyes válaszokat, azonban erre mondanék még egyet.
                                Ha pár kilométer város után ilyen gyertyaképed van Pannóniával, akkor - és most klasszikusokat idéznék, a régebb óta itt levők talán hallották már - minden egyes gyújtás a motorban egy-egy koporsószeg beleverve szegény gép maradék életébe.
                                Az 1:50-el működő, jól beállított Stihl láncfűrészem fél óra munka után ad ilyen gyertyaképet. Ennél még a régi Swift gyertyája is kormosabb volt.
                                A szívótorok csonk és a karbi torok között falsol előszeretettel. Meg kell tekerni teflon vízvezeték menettömítővel és jó lesz.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X