Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5h motorfelújítás és modernizálás SEG͍TSÉG kellene.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az enyém is megragadt túra közben. Valószínűleg a gyűrű is sérült. Múltkor belenéztem kipuff nyílásba, ott van végigkaristolva a dugó. Üvöltetni kell, mert ha nem húzatom ki minden fokozatban, a következőben nem gyorsul tovább. Azonban megy. Lóg a bele.
    Érdemes megnézni a gyűrűket. Nem hiányzik-e egy pici darab valamelyiknek a végéből.

    Valamint a gyújtásbeállítást ellenőrizd le. Egy ragadásnál simán elnyírja a csapot és elfordul pár fokkal a lendkerék. Vagy ha nem is nyírja el kicsit megnyomhatja, aztán később gyújt, a motort meg pörgetni kell hogy menjen. (egyébként elmegy az akkor is ha fhp-on van a gyújtás, csak félállásnál visszább ne engedd a gázt állóhelyzetben, ha meg menni akarsz vele akkor nyélgáz... jaj de jó volt így hazajönni vele Miskolcról a belvárosból cirka 30Km-t...)
    OdinHEM és bokor28 kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Emlékeim szerint valamelyik másik motor fúvókája csereszabatos a Pancsiéval. Talán Simson? (A könnyebb beszerezhetőség miatt.)

      Komment


        #33
        Ez a beírás azért tartalmaz tárgyi tévedést.
        Fúvókázni pedig minden motort érdemes mert az üzemanyag igény más és más még tipuson belűl is.
        Az m5-ös menetű kapható bárhol.
        Ha meg nincs másik és valóban növelni kell a fúvókát akkor dörzsár és kaliber kell hozzá.
        Mármint a 30-as beírás.
        Utoljára szerkesztve a következő által: bsa10; 2016 aug. 23, 07:11.

        Komment


          #34
          Szerintem a Pannónia fúvókák menete nem egyezik meg más motoréval.

          Komment


            #35
            Click image for larger version

Name:	Menettípusok.PNG
Views:	2
Size:	206.4 KB
ID:	149527Click image for larger version

Name:	Menet Szerszámok anyaga.PNG
Views:	1
Size:	65.5 KB
ID:	149528
            Szervusztok!

            Az M5-ös menet három különböző emelkedéssel készülhet,mégpedig 0.8,0.75 és 0.9,-tehát nem mindegy,hogy milyen emelkedésű menet van egy fúvókán.A Pannónia porlasztóhoz nem tudok hozzászólni érdemben,mert nem ismerem,de ha már a menetekről van szó,felteszek ide egy táblázatot és annak magyarázatát,amelyből mérés alapján megállapíthatjátok,hogy milyen menettel álltok szemben.

            Click image for larger version

Name:	Menetméretek.PNG
Views:	2
Size:	128.9 KB
ID:	149526

            Üdvözlettel:Che
            Lemezjáték, OdinHEM és 3 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              No ezek után lehet speciális fésűvel fésülködni!

              Komment


                #37
                e ha már a menetekről van szó,felteszek ide egy táblázatot és annak magyarázatát
                Hálás köszönetem a táblázatért. Gyűjtöm az ilyen hasznos dolgokat, mert sosem lehet tudni, hogy melyik (külföldi) vevő milyen őrült menetjelölést akar lenyomni szegény magyar gépgyártók torkán.

                Komment


                  #38
                  Sajnos nem tudom melyik motoré (talán Mz) de van eggyező a Pannóniáéval, én fúvókatartót is magammal vittem, s egy sorozatot dörzsáraztattam 0,95-1,30 között, egy keleti motorokkal foglalkozó boltban, Mohácson, nem volt kérdés

                  Komment


                    #39
                    Sziasztok!

                    Zsiguli fúvókát vagy 250-es ETZ-ét keressétek a boltokban. Az enyém most bejáratás alatt van és 150-est raktam bele főfúvókának. Úgy vagyok vele, hogy hadd kapja és hűtse a dugót. Amúgy jó. Mondjuk alapjárat környékén egy teljes gázt húzva csak dadog menet közben, de visszaengedve a gázt megindul. Jó ez így nekem.
                    Az alapjárathoz meg talán a Simsoné a jó, de ebben nem vagyok biztos.

                    Egyébként elég sok lépcsőben lehet kapni főfúvókát: 120,125,130,135....150

                    Üdv,
                    Ati

                    Komment


                      #40
                      Kiss Ati eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Sziasztok!

                      Zsiguli fúvókát vagy 250-es ETZ-ét keressétek a boltokban. Az enyém most bejáratás alatt van és 150-est raktam bele főfúvókának. Úgy vagyok vele, hogy hadd kapja és hűtse a dugót. Amúgy jó. Mondjuk alapjárat környékén egy teljes gázt húzva csak dadog menet közben, de visszaengedve a gázt megindul. Jó ez így nekem.
                      Az alapjárathoz meg talán a Simsoné a jó, de ebben nem vagyok biztos.

                      Egyébként elég sok lépcsőben lehet kapni főfúvókát: 120,125,130,135....150

                      Üdv,
                      Ati
                      Nekem gyári van benne, az is volt. De azzal is be tudtam úgy állítani bejáratáshoz hogy "kicsit" többet kapjon. bár nem dadogott, húzott szépen.
                      Na de az a kicsit több az 9 liter körül lett, szóval hamar visszaraktam a helyére azt a tűt

                      (bár csak egy gyűrűt cseréltem, nem frissen összerakott motornál játszottam el ezt)

                      Komment


                        #41
                        Azért ha azt a plusz négy litert nem benzingőzként, vagy koromként köpte ki a kipufogón, hanem elégett, akkor az is elég komoly extra hőterhelés a hengernek. Bár nem írtad, hogy megragadt.

                        - - - Updated - - -

                        Hol van az a mohácsi motorosbolt? Megnézem itt az árkád mellett, ott mindig vannak érdekes dolgok, de ha nincs neki, akkor leugrok Mohácsra. Van egy rakat porlasztóm, de ahogy néztem, nem mindegyik fúvókára van a méret ráírva, mérni meg nem tudom.

                        Komment


                          #42
                          bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Azért ha azt a plusz négy litert nem benzingőzként, vagy koromként köpte ki a kipufogón, hanem elégett, akkor az is elég komoly extra hőterhelés a hengernek. Bár nem írtad, hogy megragadt.
                          Ez a 2. ragadás után volt, ami után az egyik gyűrűt ki kelletett cserélnem.
                          Azóta nem volt gondom ragadással.
                          Bár volt már azóta 2-3 öngyulladásos felpörgés(amióta visszaszegényítettem a keveréket) de ha figyelem a jeleket akor elkerülhető. (ha elkezd felpörögni akkor sebességbe be, a kuplung súrlódása fog rajta annyit hogy nem bír felpörögni. Ha már felpörgött akkor hiába a kuplung, nem lehet sebességbe tenni)

                          Komment


                            #43
                            bokor28, az Árkád melleti boltban nincs dörzsárazás, ha nincs nekik pont az a fúvókaméret, ami kell, akkor bocs, én már többször lyukra futottam ott (kerestem 1,5ös fúvókát, MZ kondit, Denso gyertyát, bármilyen hosszú középelektródás gyertyát), szerintem leginkább standard cuccok vannak keleti motorokhoz (Pancsihoz semmi), én mindig vegyes gondolatokkal megyek oda, az ember is elég nagyoskodó

                            Mohácson az 57-esen Pécs felől be a kereszteződésig (Radnóti szakközép) ott balra és a volt spar mögött rögtön az 1. épület, Kossuth L. u.75.

                            Komment


                              #44
                              Én tegnap rendeltem fúvóka dörzsárat nem drága cucc 980péz. 0.3-1.9ig van 5századonként. Persze tegnap beindítottam a t1est is amibe a trabant dugós blokk van. Nagyon szépen ketyeg, mentem egy kört vele és erősebbnek tünik viszont jobban kell forgatni a lendkerék hiánya miatt a parton, de jobban is gyorsul. A dellortó nem vált be rajta el se tudtam indulni vele igy most pannonia porlasztóval megy.

                              Komment


                                #45
                                pannóniáscsabi, erről a fúvóka dörzsárról rakhatnál egy linket, honnan lehet hozzájutni, én 7-10.000 Ft között láttam a neten régebben 10dbos készletet

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X