Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Zastava Fiat motorral kapcsolatos kérdésekben jártas személyek segítség kellene.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Ez a legkisebb ilyen cucc, ha nem számoljuk a VW G-Ladert.
    zahi kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #32
      Igen , és az elektromos szíjtárcsa miatt , lehet elegánsan -menet közben kapcsolni , kézzel , mint a filmekben. Olyan mint a nitró
      wsievers és zahi kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Olyan mint a nitró
        Nem az a NOS ? .
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #34
          Úgy értem , hogy megy -megy az ember nyugodtan , aztán egyszer csak valmilyen forgalmi szituációban " muszáj " tolni egy nagyot és akkor bekapcsolja -mint ha rányítná a palackot .
          Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2016 nov. 13, 19:23.
          OdinHEM, sepy és wsievers kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            Ez is megoldás, de nem turbóval, az túl sok macera, hanem egy ilyennel
            Volt tervben ez is akkoriban de végül is KKK03-as csiga került a Zsigára. Uno 1,4 turbónak a dugattyúi, Audi hajtókarokkal.
            Hengerfej nagyon átalakítva és nem volt alatta tömítés.Na jó, volt csak nem az a klasszikus hanem tűzkarika. Hengerenkénti injektor és trafó, meg egy csomó más marhaság még. Mondhatni újraterveztük a motort. Majdnem tudta a 200 lóerőt motorfékpadon.
            Ha most Ifást nézem látom benne azt a lelkesedést, elszántságot, ami ha nem lett volna akkoriban meg bennünk is, akkor a Zsiguli turbós motorja sosem készül el.

            És engedjetek meg még egy gondolatot: Ez az autó 2000 nyarán a túrkevei Ladacross versenyen a legnagyobb riválisát ("Maxiker Gyuszibácsit") a célegyenesben külső ívről úgy kerülte meg hogy a lelátón ülő kb 300 ember felállva tapsolt.
            Na ezért az 5-6 másodpercért megérte az a másfél évnyi szop@s!!!

            Úgyhogy Ifás ha erre az útra akarsz lépni tudd, hogy ez egy igen rögös út, de vannak szépségei.
            OdinHEM, Ifás és 9 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Ez ám az elhivatottság , kérem szépen !!!! Hasonló próbálkozás nálunk is volt , csak "felfújás" nélkül , és nem a versenypályára . Egész jó lett , csak az élettartam csökkent drasztikusan , viszont a fenntartási költségek cserében az egekbe szöktek... de jó volt látni a tulajok arcát , amikor kipróbálták és elégedttek voltak a változással . Hihetetlen lendületet tud adni az embernek ! Legalábbis nekem , jól esik az elismerés .... Ez van .
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 14, 09:40.

              Komment


                #37
                Ajánlottak most egy 1,3-as motort ami elvileg már van piszkálva kiirkálom a motorkódokhoz való gyári LE adatokat, hogy kb mit tudhat.

                Komment


                  #38
                  Azt csinálsz amit akarsz ! Bár próbálták neked "kimondani a frankót" , amit azért tettek hogy megkíméljenek a piszkált motor okozta bosszúságoktól . Hogy szimplán csak az autózásra koncentrálhass .... így azt hiszem a korábban emlegetett témákat kiveséztük , előny -hátrány tekintetében is . Megközelítettük műszaki szempontból is a témát , gondolván hogy próbálsz valamit alkotni , átalakítani .....
                  Erre most jössz azzal , hogy találtál egy más által, kitudja hogy megfaragott közepes motort , hisz ez a tuti .
                  Úgyhogy csak abban tudok reménykedni , hogy kaptál olyan infót is amire később majd szivesen emléxel .
                  Jó munkát , kellemes időtöltést , és sok szerencsét kivánok .

                  Komment


                    #39
                    Várjuk.
                    Másrészről pedig ha már a tucsingnál tartunk a legolcsóbb, leggyorsabb, legegyszerűbb és legdrasztikusabb eredményt hozó átalakítás az, ha lemunkálunk a hengerfejből. Ergo megnöveljük a sűrítési viszonyt, ezzel együtt a végnyomást.
                    A Ladánál is így kezdtük. Végy egy 1500-ös motort, toljál le a blokk tetejéből 2 mm-t (ennél a motornál eredetileg nem járt színig a dugó, ezért nem a hengerfejet b@sztattuk) picit a csatornákat igazítsd meg a hengerfejben, etesd meg a lovakat. Ja és a legfontosabb volt: A duplacsöves Koppánydob!!! Egyből vigyorogva szálltunk ki a kocsiból.

                    Komment


                      #40
                      zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Azt csinálsz amit akarsz ! Bár próbálták neked "kimondani a frankót" , amit azért tettek hogy megkíméljenek a piszkált motor okozta bosszúságoktól .
                      Nem azt mondtam, hogy meg is veszem csak elmegyek megnézni ismerős aki segít majd a karbikat is össze hozni látott már pár motort így ha ő azt mondja jó alap akkor megveszem ha azt, hogy inkább menjen az 1,5 akkor az lesz.
                      Rengetek hasznos infot olvastam ezért szeretem ezt a fórumot.
                      Önfejű vagyok így ha valamit kigondolok akkor is megcsinálom ha a végén nem az lesz az eredmény amire számítottam.
                      Ha mindennek tudnánk a végeredményét előre akkor mi értelme lenne kísérletezni.

                      Komment


                        #41
                        Hajrá Ifás!

                        Már ketten biztos vagyunk,-mert én is önfejű és egy kissé öntörvényű (öntörvényűség csak bizonyos határig) vagyok,-jól van az.

                        Az öntörvényűségről pl.,csak annyit,ha pl. egy ember bemártja a pecabotján a horgot egy folyóba,mondjuk évente egyszer-kétszer és kiszed annyi halat,amennyiből főz egy jó halászlét,-az nálam nem bűn.Amennyiben napi rendszerességgel és eladásra fogja a halat,az más kérdés.

                        Akik itt írogatunk,szerintem mindannyian átestünk valamilyen teljesítménynövelő törekvésen,majdnem mindenkinek volt,van,vagy lesz tuning korszaka.Mindenképp jól van ez így,mert rengeteget tanul az ember belőle,ami a hasznára válik.

                        Üdvözlettel:Che

                        Komment


                          #42
                          mindannyian átestünk valamilyen teljesítménynövelő törekvésen,majdnem mindenkinek volt,van,vagy lesz tuning korszaka
                          Nekem abban merült ki a tuningolás,hogy a pedálos Simson kipufogódobját tettem fel az SB-mre (amitől rögtön 72-t ment 65 helyett )aztán mikor apám este hazaért egy füles mellett figyelmeztetett , hogy mennyivel jobb az eredeti kipufogódob.

                          Komment


                            #43
                            Nekem is bizonygatták miután eladták a volt gépem / Sport Cz 175 / , hogy gyorsulásban és végre is otthagyta az 1200-as Ladát. Akkor még volt hozzá gyári henger dugó stb. sufni tuning/ nyílások reszelése dugó szoknyájának rövidítése főtengő parafázás. Magamnak csináltam és én 1500-1600 km-t mentem vele jól ment. A szomszéd ki mindíg csak úgy becézte a 350-es Jawája mellett a" kicsi" és elmentünk egy salak versenyre Gyulára és visszafele léptem át az 1500-as határt és miután én értem haza előbb nem mondta többet , hogy a kicsi. Persze jött a 350-es Jawa mit Californiának csúfoltunk a bölcső vázzal a kirakatban tetszelgett eladtam a CZ-t és jött az új Jawa nagyon jó gép volt. Hiába gyorsult jobban az Etz szél esetén meghalt az 1500-as nagypolák sem volt ellenfél.Bocs -e hangos visszaemlékezésem miatt.

                            Komment


                              #44
                              Bocs -e hangos visszaemlékezésem miatt.
                              Ne kérj bocsánatot nincs ezzel semmi baj! Én is szeretek visszaemlékezgetni, és szeretem olvasni, hallgatni is.

                              Ifás! Ne haragudj, de ha nem veszed tolakodásnak te milyen évjárat vagy? Csak azért kérdem mert én (és szerintem más is) egy kicsit fiatalkori önmagára ismert.

                              Komment


                                #45
                                Nem haragszom. 1993-ban születtem.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X