Ez a kivágás meg nem nagy gond. Kicsit matatósabb összerakni, de nem kell rajta semmit faragni. Köszönjük az infót!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csepel 125 megszakító
Collapse
X
-
Szervusztok!
A ..terán találtam nektek 2db.-ot.Elmentettem és most megpróbálom feltenni ide,de nem tudom sikerülni fog e,mert a képfeltöltés funkció,az utóbbi időben sztrájkol.
Nem sikerült,-akkor leírom,csak így macerásabb,de hátha jól jön nektek.
1.Danuvia Csepel komplett megszakító 3000.-Ft.
Hirdetés lejár:2013.05.25. 10:10:15
2. Csepel 100,125,gyári új megszakító kalapács 1500.-Ft. villámár:2000,-Ft.
Hirdetés lejár:2013.05.25. 22:46:19
Általában található megszakító kalapács a fent említett oldalon,természetesen egy kissé zsákba macska,de a semminél több.
Üdvözlettel:CheAttached Files
- 4 likes
Komment
-
Több nem v.. hirdetésben láttam 50-ft-os áron volfram érintkezőt.
Az eredeti csepel érintkezők ha nem tévedek m3-as csvarra voltak forrasztva és pici villáskukcsal kellett a hézagot állitani.
azokat is lágyforrasztással pótoltuk.
A volframot szerintem csak rézzel vagy ezüstel lehet,ezért a már előforrasztott fém foglalatost cinnel lazán lehet rögziteni."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Szervusz Che!
Megnéztem a hirdetéseket. A 3000 Forintos megszakító a T Csepelekben és Danuviákban használható. Kissé megviselt állapotú.
Az 1500 Forintos kalapács a régebbi Csepelekben volt használatos. Legfeltűnőbb eltérés a rugó rögzítésénél és az emelő bütyöknél van, maga a kalapács is eltér kicsit. Ennek volt a mateapu által is leírt m3-as csavaros hézagállítása. Ez csak üllővel együtt lenne használható.
Ha valakinek ilyen lenne a gépében annak tudok adni újat, a lemezvillásomhoz begyűjtöttem párat.
Köszönöm az infót a volfram érintkezőkről mateapu! Utánanézek ezeknek az érintkezőknek. Van pár beégett megszakítóm...Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 máj. 25, 10:27.
Komment
-
Szervusztok!
Sajnos én elég gyakran nézegetem a ..terát,mert a K55-höz még hiányzik egy pár "cukor" alkatrésznek minősíthető dolog,mint pl.a Km.óra,lábtartó gumi és még egy pár apróság.A sok nézelődés közben gyakran látok megszakítókat,amelyeket Csepelhez hirdetnek.A mi kis Csepelünkben wolfram csavaros megszakító van és igazán már nem emlékszem,hogy a későbbi tipusokban ,milyen megoldás volt,de ha találok,akármilyet felteszem ide nektek,hátha valakinek megfelel.
Azért is teszem,hogy másoknak ne kelljen kutakodni órákon át,ezen a förtelmes oldalon,bár meg kell jegyeznem a hirdetők jellemvonásaiból,elég sok tanulságot sikerült levonnom.Sajnos vannak viszont eladók,akik rárabolnak,valamilyen általuk nagy értéknek tartott valamire és utána másfél hét múlva,már felárral újból fenn van a portéka.Vannak olyanok,akik miszlikre bontanak egy komplett valamit és csavaronként árulják,dehát az ő dolguk,különösebben nem érdekel,csak én nem vásárolok tőlük.
Üdvözlettel:Che
Komment
-
Megcsináltam a lényegében teljesen új Csepel- Danuvia megszakítót. Vásároltam egy utángyártott Pannonia megszakítót. Ilyenek egymás mellett, szinte tükörképe egyik a másiknak. A Csepel megszakító ép alaplemezére van szükségem és az új minden más elemére. Úgy mint kalapács, új filc a benne lévő kis rugóacél lemezzel a wolfram érintkezőre és a szigetelő elemekre. Először lefúrtam a Csepel alapról a wolfram érintkezőt úgy, hogy az alaplap ne sérüljön, majd egy fogóval lecsavartam a filcet a lapjával együtt, úgy hogy az apró kis szegecselései ne sérüljenek. Simán le lehet fejteni . Ezután leszedtem az új Pannonia megszakítóról az alkatrészeket. A wolframot úgy, hogy a kis tartó fület bevágtam egészen az érintkezőig, utána addig tekergettem a fület, amíg le nem tört és ki nem nyertem belőle az ép érintkezőt. Egy multiszerszámmal lecsiszoltam a filc nyomólemezének szegecseit, így meglett az ép kenőfilc sértetlenül. Utána a régi alaplap filcrögzítő szegecseinek elzömített részét finom kis reszelővel visszareszeltem eredeti átmérőjére, majd satuba fogott multiszerszám kis köszörükövével lecsiszoltam a wolfram érintkező fejezett részét szintén eredeti átmérőre. Ezután felraktam a filcet és a wolframot a régi alaplapra, majd egy tompább pontozóval belezömítettem őket új helyükre. Már csak a kalapács és szigetelő behelyezése van vissza. Azután puff, van egy lényegében új Csepel- Danuvia megszakítóm. Az érintkezők majd szépen beállnak a helyükre, ha felkerülnek a gyújtás- lapra. Egyenlőre elméletileg működik, majd ha kipróbáltam, akkor beszámolok róla.
- 9 likes
Komment
-
Kipróbáltam és szép szikrát ad úgy, hogy a mágnes még nincs újra delejezve és csak kézzel tekergettem a lendkereket.Lemezjáték, nyemi és 6 további látogató kedvelte ezt.
- 8 likes
Komment
Komment