Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Miért nincs erő a motorban?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Örs
    Most már jó, de azért nagyon köszönöm, hogy felkaroltátok a hülyeségeimet.
    Látod, mi meg így legalább egy kötetnyi tanulmányban feldolgozhattuk itt a problémát, azt hiszem teljes körűen...

    Amúgy én volnék az utolsó, aki követ vet rád ezért, amióta azt a rossz csavart becsavartam a Pannónia karburátorba, ami elzárta a benzin útját, és hasonló módon mindenki próbált segíteni, mire ráeszméltem, hogy én magam voltam a hiba oka!!!
    dongos78, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Látod, mi meg így legalább egy kötetnyi tanulmányban feldolgozhattuk itt a problémát, azt hiszem teljes körűen...
      De ha esetleg még egyszer elerőtlenedne, akkor csak el kell olvasnom a hozzászólásokat, és már tudom is mit kell csinálni.
      dongos78 és sepy kedvelte ezt.
      "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

      Komment


        #33
        A Tiednél tényleg tökéletes az indikátoros beállítás mivel nem oldal gyertyás a géped.
        Örs kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Őrs, Lemezjáték, sehol nem vagytok hozzám képest!
          Én már szedtem szét atomjaira Simson gyújtást, mert nem akart szikrát adni a 10-edik új gyertyával sem.
          Majd felnéztem a kormányra, gyújtáskapcsoló "off" állásban
          Jó, ez még ifjú tizen-húsz éves titán koromban volt, de akkor is...
          Lemezjáték, Che és 5 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            Legalább szétszedés után kipucoltad a megszakítót?
            Fergusson és dongos78 kedvelte ezt.
            "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

            Komment


              #36
              Persze. Ha már úgy áll a helyzet, legalább haszna is legyen a hülyeségnek
              sepy, Örs és Fergusson kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                A hétvégén mindkét nap kihasználtuk a remek motoros időt, szombaton a Csepszi is meg lett járatva!
                A kipufogódob szétszedése és tisztítása jelentős teljesítmény- (és hang-) növekedést eredményezett.
                25-ös keverékkel járok, mégis kb. fél év alatt érezhetően halkul illetve gyengül a gép. Vajon miért?
                St.Z.350 kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  25-ös keverékkel járok, mégis kb. fél év alatt érezhetően halkul illetve gyengül a gép. Vajon miért?
                  Che már egyszer megírta: néhány ló legelni megy, amíg a többiek még dolgoznak!
                  heeegany, St.Z.350 és mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Nem mindegy milyen olajjal jársz. Legalább félszint. legyen és akkor nagyobb a remény,hogy kevesebb lesz a lerakódás.
                    Lemezjáték, és kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      Üdv Ricsi95D!

                      Szerintem a viszonylag rövid és kíméletes utak alatt nem tud eléggé átmelegedni a hangtompító ,ezért az optimálisnál nagyobb lesz a lerakódás.Egy kicsit tempósabb haladás jót tenne .

                      Komment


                        #41
                        Ezt sokszor írták, magam is tapasztaltam. 5-10km Városi menetek alatt ritkán tud annyira bemelegedni a rendszer, hogy kiégesse az olajat a dobokból. Miután megtolom rendes tempóval országúton, mindjárt elmúlik a füstölés.

                        Komment


                          #42
                          Szerintem a viszonylag rövid és kíméletes utak alatt nem tud eléggé átmelegedni a hangtompító
                          Ebben teljesen egyetértünk!
                          De ha én előveszem a gépet, akkor minimum 20 km-t megyek vele a "számára" kényelmes 55-ös tempóval (városiban csak ritkán közlekedek). Gyorsabban azért nem hajtom,mert akkor már érdekes hangok is jöhetnek/jönnek + szeretném,ha még 20 év múlva is így menne.

                          Komment


                            #43
                            Ugyan Csepelt csak messziről láttam, a következő generációs technológiát ismerem. Mivel csak annyit írtál, hogy fél év alatt erőtlenedik és lassul, a legegyszerűbb ötletem: eltömődött/elállítódott, lehet kezdeni elölről.
                            Illetve más hőmérsékleten (légsűrűségen) lett beállítva, mint most van és ezt eléggé megérzi. Szezonalitása van.
                            Én nyáron állítottam be, a hűvös idővel érezhetően jobb lett, most meg pocsék. (Nálam azért volt más is.)

                            Komment


                              #44
                              Ez azt jelenti,hogy gyakrabban kell tisztítani a kipufogót és a hangtompítót. Egy kis "+" törődés nem árt. Kívánom,hogy teljesüljön a terved!

                              Komment


                                #45
                                Rengeteg múlik a kipufogón, ha lerakódás van benne, nagyon le tudja rontani a motor teljesítményét.
                                Annak idején a Rigámba kútról tankoltuk a keveréket, amiben természetesen AROL volt. Néhány ezer km után érezhetően gyengült, ilyenkor kitakarítottam a könyökbe lerakódó kb. 2 mm vastagságú kormot, meg kitisztítottam a furulyát, és azonnal érces hangra váltott, és megtáltosodott a motor.

                                Most a Pannóniával szintetikus olajjal megyek, gyakorlatilag csak az indításnál füstöl, melegen gyakorlatilag alig látszik a füstje, az is inkább áttetsző barnás árnyalatú, szemben a korábbi kövér kékes fehéres jól látható AROL-os füsttel.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X