Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 váz- és motorszámozás, típusjegyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    1951-ig a karburátor torokátmérője 16mm. 1951 után 18mm.
    Mindíg tanul az ember...akkor ez a magyarázata a FE 16 és az FE 18B jelöléseknek...esküszöm soha nem mértem Nekem lefedte a karburátormegkülönböztetést a 3 féle úszóházfedél.
    OdinHEM és kollarg kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #17
      Az első három szám dcsepel lehet mert 1955ig gyártották a125öst csepelen. Az utolsó a legöregebb blokk. De utána érdeklődök mert itt nekem is hiányos az ismeretem. Ha nem rettentő sürgős a dolog megtudom a választ. Sajnos hajnalba indulok melózni és 4hét múlva érek haza. Ha addig ráér meglesz a válasz.

      Komment


        #18
        pannoniáscsabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ha nem rettentő sürgős a dolog megtudom a választ. Sajnos hajnalba indulok melózni és 4hét múlva érek haza. Ha addig ráér meglesz a válasz.
        Köszönök minden segítséget, nagyon rendes hogy időt szakítasz a hülyeségeimmel vesződésre. Nem sürgős, ma adtam postára kérvényt a KEKKH felé, mikor lesz abból még valami forma?

        Esetleg ha adnál linket vagy valami infót hogy honnan/miből művelődsz, azt szívesen venném.

        Nem tudom mit szoktatok egymásnak kívánni, de egy kifejezést már hallottam (nem tudom szokás-e még használni), gondolom nem sértődsz meg rajta: "Sz*rt a kereked alá!"
        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

        Komment


          #19
          ezeket még nagy csepelesektől tudom. Van egy öreg akinek 5 vagy 6 csepelje van.Lemezvillástól a danuviáig. De írnak a csepeli motorkerékpárok című könyvben is 1-2 adatot. Köszönöm a jókívánságot. Mi már csak a "jó gurit" használjuk. Ha hazaértem jelentkezek.
          kollarg kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Âz utolsó blokkszámon én is gondolkodtam, ha jól emlékszem, hasonló számozású az én /50-esemhez való blokk is.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #21
              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              hasonló számozású az én /50-esemhez való blokk is.
              Nem vagyok képben a Csepeleknél, de azon a kuplung karja más, mintha öntvény lenne és íves. A többin ugye két lemezdarabból készült és anyával szerelhető - ránézésre bárki megmondja hogy ez valami régebbi kivitel.
              Be kell szereznem valami szakirodalmat hamarosan, mert a váltófogaskerekből is volt több féle, nekem meg egy cipősdobozba van beledöntve minden amit összesöpörtünk a pajta sarkából a bácsinál. Meg még a hengerfej-kérdés, amit a http://veteran.forum.hu/alkatresz-az...rziokhoz-1706/ témában már feltettem egyszer, utána meg a deklik: a kuplungoldaliból is van több verzió: minta nélküli, mintás; meg persze a gyújtásoldal is kérdés lesz. Hajajj... Komplikáltabb ügynek tűnik mint a Pannoniák.
              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

              Komment


                #22
                Click image for larger version

Name:	50.jpg
Views:	1
Size:	199.7 KB
ID:	132961


                Az én emlegetett menthetetlen állapotú hiányos 125/50 esem 2 blokk van meg, valahol még van 1 harmadik, de azt még nem leltem meg.

                1. blokk motorszáma: BD 10685, az első fülön BD5, párosító: 17744( blokk alja sérült, ezért lett cserélve)
                2. blokk motorszáma: 4/6 0697 , párosító: 255720 (valószínű, ez egy 125 T blokk, és a másik tartozik ehhez)
                valameik a sajátja
                Alvázszám nincs(vagy eltűnt)
                Rendszámok: LD 613, KP 6277
                Ez van hozzá:
                Click image for larger version

Name:	51.jpg
Views:	1
Size:	193.1 KB
ID:	132962
                A tulajdonos köszöni jól van, a motort meg vihetem a MÉH-telepre, az nincs olyan jó kondícióban.
                A motorból háromkerekű terepfokozatos holdjáró volt építve, ami valamikor a kertet szántotta lovasekével.
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 okt. 07, 15:29.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #23
                  wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  a motort meg vihetem a MÉH-telepre, az nincs olyan jó kondícióban.
                  Nagyon hasonló állapotúnak tűnnek a vázaink - ha sikerül meglelnem a tulajt én megküzdök vele és csinálok belőle motorkerékpárt. Igaz se kerekek, se sárfogók, se (felújítható) elsővilla, se tank, se semmi. Csak a váz és pár blokk - meg némi szabadidő. Úgyhogy tipikus "innen szép nyerni" szituáció.

                  Azért szívesen megnéznék arról a holdjáróról egy képet...
                  There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                  Komment


                    #24
                    Nekem még a vázcsövet is javítanom kellene pár helyen át van lukadva, és a jobb hátsó ív ami nagyon tré. Jah meg le van vágva az összes motortartó fül. Az első kettőnek látszik a helye, de a hátsó kettő...fogalmam sincs
                    A hátsó hajtást a helyszinen levágtam róla, úgyhogy a háromkerekű változatról nincs képem.
                    Apám követte el a nagyapámmal karöltve. Volt benne rükverc is+még felező, a hátsó kerék helyére behegesztett kazánlemezen (nagyapám motorja amúgy)
                    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 okt. 07, 15:52.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #25
                      Híí, nálam azért ennyire nem siralmas a helyzet, még van vastagsága az anyagnak. Ahogy leírod eléggé határeset, azért kellemetlen lenne egy összerogyó váz.
                      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                      Komment


                        #26
                        A (kis) csepel motoroknál is a váznyaktáblánál/környékén "szokott" lenni a rendszám beütés? Mint a pannóniáknál?

                        Komment


                          #27
                          dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          csepel motoroknál is a váznyaktáblánál/környékén „szokott” lenni a rendszám beütés?
                          Igen, az enyémen ugyanúgy a váznyak-cső bal oldalán van (ha szemben állsz a motorral, ha rajta ülsz és onnan nézed akkor értelemszerűen jobb... ).
                          dott kedvelte ezt.
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            #28
                            Nekem is ott van mindkettő, annyi csak, hogy a 3 számos fektetve ven beütve, az újabbnál pedig állítva egymás alatt vannak a számok.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #29
                              Nálam így vannak:

                              Click image for larger version

Name:	K8 189 (Medium).jpg
Views:	1
Size:	82.1 KB
ID:	133023

                              Fektetve mindkét számsor. IV-035 aztán KM sorozatú alatta.
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment


                                #30
                                Köszi a válaszokat, azért kérdeztem, mert nézegetek egy vázat, K-s sorozat a rendszáma (2 betű +4 szám.)
                                Hátha meg tudnám csípni, s bepróbálni egy papírozást vele. Na de ez még a jövő nótája. A "K-s" rendszám sorozatot már újra kiosztották anno?
                                Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2012 okt. 08, 19:12.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X