Közlemény

Collapse
No announcement yet.

"A mi autónk" - ha elromlik

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Sziasztok!
    Végre lett újból internetezési lehetőségem, sajna a régi gépünk végleg feladta a harcot és kellet egy kis idő a pótlására.
    Úgy látom elég sok bepótolni valóm van.
    megbízhatóságban, strapabírásban ver nagyon sok autót.
    Szerintem az összeset veri a bolygón, mondom ezt úgy hogy 6 évet dolgoztam Suzuki szervízben.
    Külső féltengely csuklónál vigyázni kell a fogszámmal mert van 1 fajta zégeres és 2 fajta leütős (amit ugye nem tudsz leütni) A leggyakoribb a 19 fogú leütős.
    Bármi kérdésed van megpróbálok segíteni.
    bokor28, zahi és 6 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Hát nem tudom. A negyedik képen ott a finomság, állás közben pattant el.
      Az utolsó kép címe lehetne: A bal oldali főtengelyrészt az előző tulok gyerek olaj nélkül járatta. 10.000 alatt megevett egy csapágyat.


      Click image for larger version

Name:	P1140237.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	147724Click image for larger version

Name:	P1180591.jpg
Views:	1
Size:	189.1 KB
ID:	147725Click image for larger version

Name:	P1180212.jpg
Views:	1
Size:	198.8 KB
ID:	147728Click image for larger version

Name:	P1180214.jpg
Views:	2
Size:	199.4 KB
ID:	147729
      Click image for larger version

Name:	2014-04-28 07.49.36.jpg
Views:	1
Size:	196.2 KB
ID:	147720Click image for larger version

Name:	2014-04-28 07.49.50.jpg
Views:	1
Size:	196.5 KB
ID:	147721Click image for larger version

Name:	2014-04-28 07.50.00.jpg
Views:	1
Size:	194.0 KB
ID:	147722Click image for larger version

Name:	2014-05-01 10.36.27.jpg
Views:	1
Size:	193.1 KB
ID:	147723
      Click image for larger version

Name:	P1120264.jpg
Views:	1
Size:	196.0 KB
ID:	147730

      Komment


        #18
        Ezek még csak-csak elmennek!De nálunk teljes a letargia!!!!!Ugyan is a MI(!)autónk 13 évnyi hiba mentes futkosás után csúnyán kifeküdt!!!!Nem is tudjuk mit kezdünk ez után!Elromlott a sípolója!!!!!!!!!!!!!A Suzuki 1,0 Silver.......jobb létre szenderedett!Nem pittyeg az ,,Istennek" sem!De nem is sípol!Bármit nyitva hagyhatunk!A lámpáját égve felejthetjük!!!Lesz...ja!!!!!Nem figyelmeztet,használhatatlan,vezethetetlen,közlekedésre alkalmatlan(Nem is vezetem.....csak a nejem!!!!Ő a ,,BÁTOR" a családban!)
        Che, sinter és dongos78 kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Elromlott a sípolója!!!
          Van rá egy söröm, hogy nem is a sípoló, hanem a kapcsoló az ajtó alsó szélénél.
          Nekem is ráment egy akkum egyszer
          apacsavo kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Én inkább az akku kapitulációjára gondolok- csere éretté vált!?
            apacsavo kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Ha viszont mégsem az ajtókapcsoló lenne a ludas ( bár az esetek nagy részében ő a hunyó), akkor egyszerűbb lesz bekötni egy másikat. Kb 300 Ft az új sípoló, + kell 20 cm vezeték. Bekötése pofonegyszerü.

              - - - Updated - - -

              bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A bal oldali főtengelyrészt az előző tulok gyerek olaj nélkül járatta.
              Így elnézve a képet cserélni sem cserélte lehet sosem.

              Komment


                #22
                apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Elromlott a sípolója!
                Ajtó kinyit, kapcsoló kitép. A lyukat, amiben ül alaposan átsmirgliz, zsíroz. Kapcsoló vissza. Éééééééés! Megint sípol.
                Ismétel újra, ha megint megeszi a rozsda.
                Akifumi, te állat! Hogyan tervezhettél ilyen ócska kontaktot? Szerintem ezért Niigata főterén háromszor kellett saját kardjába dőlnie szégyenében.

                - - - Updated - - -

                sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Így elnézve a képet cserélni sem cserélte lehet sosem.
                A srác az eladáskor azzal volt elfoglalva, hogy a dísztárcsát milyen gálánsan rögzítette húzós mazzaggal, nehogy leessen. Egyszer még találkoztunk és majdnem megette a szívroham, amikor látta, hogy egyet már elhagytam.
                Aztán a többi hármat is.

                Az első olajcserénél a blokkból nem csöpögött az olaj, hanem kimászott egy pakura polip. Főtengely esztergálás. Hengerfej szétszedés, tisztítás.

                Komment


                  #23
                  Üdv bokor 28!

                  "Tetszik"-et nyomtam ,pedig nem örülök az ilyen híreknek,ez inkább együttérzést jelent részemről.

                  Komment


                    #24
                    sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Így elnézve a képet cserélni sem cserélte lehet sosem.
                    Én is pont ugyanerre gondoltam amikor megláttam a képet. Hogy nem bökte ki a szemét az "oljlámpa"?

                    Komment


                      #25
                      Nem. És már ott állta a következő áldozat. Olcsóbb átíratni, mint vezérlést és olajat cserélni. Amit nem hinnék el, mert ebbe a vezérlés csere is elég kedvező anyagköltségben. Most nézegetek autókat, 5-600 körüli kombit. Hogy ott mik vannak...
                      Egy elég rendes ürge hirdette meg az Opelját. Elindulni nem nagyon tudtam vele, mert a kuplung nem emelt ki. A legkisebb mozdításra is vitte a kasznit, 1esben kinyomott kuplunggal nem lehetett önindítózni, mert vitte.
                      A történet igaz volt, három éve vették a fiának és nem használták sokat. Mert nem tudtak elindulni vele :-)

                      Komment


                        #26
                        Köszönöm a tippeket!Nálunk 3db Suzuki szolgál mind 10 év fölöttiek!De csak a miénk volt új nálunk a többi használt volt már a vételkor!Egyik a kicsi fiamé aki eléggé ,,sportosan" vezet(véleményem szerint barbár módon üti-vágja a technikát!)Neki volt egy váltó cseréje(de szerintem jól át b....k)Mert a váltó tök jó lehetett csak a lendkerékben hullott szét a csapágy amibe a váltó tengely vége belemegy!Ezért lehetett csúnya hangja!Így aztán kuplung+lendkerék+váltó........70000
                        A középső fiamnak pedig a vétel után ajánlottam egy teljes szervízt vezérmű szíj cserével..........de pár hét után átlépett a vezérlés motor tropa,csere 80000!De a miénk járt legrosszabbul mert 13 év és 200000km után letérdelt,VÉGE........NEM SÍPOL!
                        Sepykém most kapott új akkut!
                        Az ajtó kapcsolót megnézem(ha megtalálom!!!!!)!
                        Ezek a járművek számomra az űrtechnikát képviselik!Halvány lila fi...m sincs hogy működik!PL: Amikor hazahoztuk azt dícsérgettem hogy milyen picike karbit szereltek rá a ,,Japcsik"........aztán kiderült hogy olyanja nincs neki szegénynek!Tehát már születési rendellenességgel jött hozzánk!De valahogy még is zúg és megy!
                        Összességében:Remek masinák!
                        U.I: A nagy fiacskámnak Opelja van és kb 2db használt Suzuki árát költötte már rá!Még is mindig vacak!(Ezzel nem szeretnék egy márkát sem ócsárolni!Csak a tényeket rögzítem!)

                        Komment


                          #27
                          Most nézegetek autókat, 5-600 körüli kombit.
                          Ez bizony nem lesz könnyű. Én is nézegetem, ugyanebben az árkategóriában. Az idő nem sürget, mert még szeretném ha a suzuki elfutna velem pár évig, csak mégis, "mi lenne ha" alapon tájékozódom. A VW golf kombi az ami szimpatikus, de ennyi pénzért csak lefutott jószágok vannak .

                          Komment


                            #28
                            Van rá egy söröm, hogy nem is a sípoló, hanem a kapcsoló az ajtó alsó szélénél.
                            Nekem is ráment egy akkum egyszer
                            .......és ez hogy történik?Bekapcsolva hagy valamit?

                            Komment


                              #29
                              Bekapcsolva hagy valamit?
                              Én hagytam bekapcsolva valamit . Csak a világítást. A japán szörny pedig elfelejtett sikítani, mikor kiszálltam.
                              8 órát nem bírt ki . De egyedül betoltam, még jó hogy ilyen könnyű autó.
                              Egyébként az első ajtó alsó-hátsó sarka nyomja be az említett kapcsolót, ott keresd. A gumi védőharangot ilyen idős korra rendszerint levetkőzi a kapcsoló...

                              - - - Updated - - -


                              kuplung+lendkerék+váltó...70000
                              Ennyiért már komplett donor autót lehet venni, amiből még 1000 használható alkatrészt ki lehet menteni. Persze ehhez meg hely kell...
                              Egyébként egyszer én is beleestem ilyen hibába. Déjvó makiz elfelejtett olajat nyomni a vezérlésre, az olajnyomás visszajelző is elfelejtett szólni hogy baj van. Egyszercsak megszorult a vezérlés, átugrott a szíj, összegabalyodtak a szelepek a dugattyúkkal . 250 ezerért meg is javították. Úgy, hogy az olajzás továbbra is rossz maradt, csak a hengerfejet hozták rendbe!!! Később néztem csak, hogy bontott motor 180 lett volna

                              Komment


                                #30
                                dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A VW golf kombi az ami szimpatikus, de ennyi pénzért csak lefutott jószágok vannak .

                                Lefutott is jó lenne, de nem őrült módon szétrúgott. Nekem fél évem van rá, mert ekkora rohadásokkal nem megy át a műszakin. Mellékesen nem férünk már bele. Azért csöndben megjegyzem, hogy az egyszerűbb út az lenne, hogy kipakolom, keresek egy lakatost, befoltoztatom és megy tovább.
                                De attól még kicsi maradna.

                                - - - Updated - - -

                                Click image for larger version

Name:	P1210799.jpg
Views:	1
Size:	186.9 KB
ID:	147739
                                Ez az. A csipogó meg nagyjából a szivargyújtó felett van.
                                - váltógomba leteker
                                - váltónál a műa idom (kulcstartó) 4 vagy 6 csavarja kiteker, hátrafelé lehúz
                                - hamutartó tálca kivesz, a csavar valahol ott lesz - emlékeim szerint van ott hátul valahol egy trükkös csavar, de ha óvatosan húzkodod, akkor meglátod
                                - hamutartó-szivargyújtó konzol kiszed
                                - alá benéz, kicsi fekete bogár ott van

                                - - - Updated - - -

                                Click image for larger version

Name:	F2150014.jpg
Views:	1
Size:	194.0 KB
ID:	147740Click image for larger version

Name:	F2150016.jpg
Views:	2
Size:	193.9 KB
ID:	147741Click image for larger version

Name:	F2150015.jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	147742


                                Én is láttam már ilyet, bár ez szelepszár törés volt. Mikor minden kész lett, elindítottuk, bugyborékolt azonnal. Szétszed, perselyezés...
                                Ma biztos csere blokkoznék. Ezt a kocsit szerintem 80ért se tudnám eladni, aztán benne van egy 80ezerrel ezelőtt felújított motor.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X