Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Mai nap jól esett dolgozgatni. Vezetékeket húztam,bovdent gyártottam, összecsavaroztam ezt-azt, s jó volt látni hogy haladtam. Három láda műhelyszemétből nemsoká motor lesz.

    Komment


      2.eset. Ha esetleg valaki Simsonnal bíbelődik s a panasz a hirtelen tönkrement kuplung,esetleg sebváltó. Mert a sebességek kapcsolhatók,de a motor nem mozdul. Ne fussatok fölös köröket,meg kell nézni a hátsó lánckereket mert az agyban elforoghat a lánckerék. (talán utángyártás) Első esetben én is levettem a deklit s vakartam a fejem hogy látszólag minden rendben. Végigmentem a hajtásláncon,s a végén meg lett a bibi. Remélem hasznát veszitek.

      Komment


        Ha esetleg valaki Simsonnal bíbelődik...

        Most a kétütemű (kis) Simsonra gondolsz?

        Komment


          Most a kétütemű (kis) Simsonra gondolsz?
          Kizárásos alapon. A 250-esből gyárilag kihagyták a lánckereket. S 50,51 tipusok voltak.

          Komment


            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Kizárásos alapon. A 250-esből gyárilag kihagyták a lánckereket. S 50,51 tipusok voltak.
            Bocsika! Nem sok 4T-s Simsonnal volt dolgom, életem során...így kimaradt a lehajtás is

            Komment


              Kizárásos alapon. A 250-esből gyárilag kihagyták a lánckereket. S 50,51 tipusok voltak.
              Azért nem tudja mert nincs a katalógusban!!!!!!!


              Az igaz,ez sem túl egyszerű és nem tudok bele írni!
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                mert nincs a katalógusban!!!
                Készül most egy. Pár hét és teszek fel róla fotót. Majd akkor lesz.

                Komment


                  Kevés a kép a fórumon.. nézegetnék szivesen pár készülő kétkerekűről képeket. Pár napsütéses nap alatt én is érezhetően (legalább is úgy tűnik) jobban haladtam. Van azért egy két bánatom: 1. fíber tömítést nem kapok a környéken 2. kormányt kellene hajlítani motorra,s nem találok szakit. 3. Az egyik tyúkomnak kötőhártya gyulladása van.

                  Komment


                    1. fíber tömítést nem kapok a környéken 2. kormányt kellene hajlítani motorra,s nem találok szakit. 3. Az egyik tyúkomnak kötőhártya gyulladása van.
                    1.,Felénk már szétázó ál-tömítés anyag kapható 2.,cső,satu,lánghegesztő(célzóvíz) 3., fazék....
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      1.,Felénk már szétázó ál-tömítés anyag kapható 2.,cső,satu,lánghegesztő(célzóvíz) 3., fazék...
                      1. olyan itt is van. 2. az lesz a vége.. 3. Minden nap beszökik a műhelybe,s tojik egy tojást. maradós csirke.

                      Komment


                        Kevés a kép a fórumon.
                        Hétvégén pakolásztam egy kicsit, és mivel soha nincs semminek helye, kitaláltam a tutit ! A használaton kívüli satuk, önfenntartóak lettek !Click image for larger version

Name:	SAM_2735.jpg
Views:	1
Size:	190.4 KB
ID:	151451Click image for larger version

Name:	SAM_2736.jpg
Views:	1
Size:	188.3 KB
ID:	151452

                        Komment


                          Holnap szintén pakolok. Helycsere lesz. Click image for larger version

Name:	motorépítés 089.jpg
Views:	1
Size:	191.1 KB
ID:	151453Click image for larger version

Name:	motorépítés 065.jpg
Views:	1
Size:	199.5 KB
ID:	151454 Csendélet..

                          - - - Updated - - -

                          kitaláltam a tutit
                          Remélem jól meghúztad,mert nem látszik kicsinek.

                          Komment


                            Kötőhártya gyulladásra bármelyik embernek jó szemcseppet nyomjál neki. Ha van szteroidos, vagy antibiotikumos, az a legjobb.

                            Irigylem mindazokat, akiknek van idejük veteránozni. Az ápr 31-én Csepelen tartandó spontán találkozóra nagyon fel akarok menni a Pancsival. Talán van rá esély, max utánfutón.
                            Ehhez lépéseket kell tennem:
                            - kiszedtem a Pancsi elé felhalmozott tűzifát -
                            Click image for larger version

Name:	P1240211.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	151468

                            - előtte a túrának elvégzem a szezon eleji karbantartását
                            Szégyellem is magam. 30ezret futott légszűrő van benne, amit 16ezernél kifújtam levegővel.
                            Mivel le kell bontani az idomok egy részét (néhány aljas rejtett csavar), leszedni a tankot, nem igazán van humorom rendszeresen kifújni, cserélni.
                            Click image for larger version

Name:	P1240208.jpg
Views:	1
Size:	201.6 KB
ID:	151466Click image for larger version

Name:	P1240209.jpg
Views:	1
Size:	198.9 KB
ID:	151467
                            Ilyen mocskos légszűrőért mást simán megcsapnék.
                            Click image for larger version

Name:	P1240210.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	151465

                            Szegény gyertyák kokszosak voltak, nem őzbarnák. Nem sok levegőt kaptak.
                            Természetesen hülyeséget is csináltam. Tank leszedés után gondoltam kijáratom a csőből a benzint, ne csöpögjön. Mire átfutott rajtam, hogy ez nem ejtőtankos, már ráadtam a gyújtást és vágta bele a szivattyú a benzint a képembe. És égetően a képembe nyomul minden egyes körnél a pince és a garázs között a hiányzó beton. Cupp-cupp sárdagasztás. Ez is a tavasz feladata lesz.

                            Komment


                              Tetran kenőcsöt kaptak. Az állott benzinnel jobban kell vigyázni...én azt vettem észre,ha a kézfejemre kerül mar,csíp. S íze is sokkal rosszabb.

                              Komment


                                Túrát befejeztem. Japánok seggét elszidtam oda-vissza.
                                Első henger középső gyertyacsere a könyv szerint:
                                - Hűtő két csavarját kicsavarni, hűtőt felemelni és hozzáfér az ember a gyertyához.

                                Első henger középső gyertyacsere a valóságban:
                                - alsó orridom lebont
                                - oldalidom csavarok lebont
                                - kormány előtti kicsi panel lebont
                                - combpanel lebont
                                - oldalidom nem jön le - mi a fene tartja - feszeget - ja, elfelejtettem a két rejtett csavart
                                - tank kiemel
                                - hűtő lecsavaroz - meg se mozdul - ki a fene tett a hűtő mögé egy műanyag takarópanelt? Ez nincs a könyvben!
                                - hűtőt a panelról lefeszeget - nem megy
                                - mozog, de a bukókerettől nem jön ki
                                - bukókeret lebont - bukókeret átmenő tőcsavarral rögzítve, imádkozik, hogy a blokk ne csak ezzel legyen rögzítve és ne essen ki - blokk két tőcsavarral van rögzítve
                                - hűtő épp csak mozog
                                - hűtővíz leenged, vízcsövek leszed
                                - villamos kábelek még mindig tartják - duda és gomba kiköt
                                - nem jön, mert a hűtő mögötti műanyag panelre rápatentolták az előremenő kábelek csatlakozóit - egyutas patenttel
                                - hűtőt panelról lefeszeget - tartja még a ventilátor kábel, ami rá van patentelve a műanyag idomra
                                - patent lefeszeget
                                - hurrá!!!
                                - kulcs gyertyához bedug, nem fér be, mert valami emissziót csökkentő igen fontos szelepet az útjába építettek...
                                Könnyed út menti gyertyacsere...

                                Viszont új légszűrővel és gyertyával nyertem némi lóerőt, reggel majdnem belementem pár autóba, mert a megszokott sebességfokozat-gázkar tartást vettem fel, csak ott épp jobban húzott.

                                - - - Updated - - -

                                Ki kellene próbálni az állott benzint Mg-szulfát rétegen átszűrni. Vagy a frisset is.
                                Sőt, lehetne egy szűrőréteget tenni a benzin útjába a tank alatt.
                                Megköti a vizet és hevítéssel újra lehet hasznosítani. Nem hinném, hogy drága.
                                Patikában szokott lenni.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X