Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Petőfi is erről írt" válogat a kendermagban a kis király sem él jobban" talán így van ! duplán először Attila később tyúkjai!

    Komment


      válogat a kendermagban
      Pont az nincs benne. Kukorica,árpa,zab,borsó,napraforgó,tészta. Már nagyon kéne a szőlőt metszeni,oltani, de előtte még a sürgős festegetés: BMW festékkel Yamaha vild start. Este lámpafénynél majd a rozsdás vasakkal foglalkozok.

      Komment


        Click image for larger version

Name:	motorépítés 103.jpg
Views:	1
Size:	189.7 KB
ID:	151576Click image for larger version

Name:	motorépítés 104.jpg
Views:	1
Size:	191.8 KB
ID:	151577Click image for larger version

Name:	motorépítés 105.jpg
Views:	1
Size:	183.0 KB
ID:	151578Click image for larger version

Name:	motorépítés 106.jpg
Views:	1
Size:	182.1 KB
ID:	151579 Végre volt igény minőségi munkára.

        Komment


          Atti!

          Az oltásnak még nincs itt az ideje,-majd március vége felé lesz aktuális.Március 25.-én van Irén napja,-másképp "gyümölcsoltó boldogasszony napja",a néphagyomány szerint akkor esedékes az oltás.A szőlő metszéssel sem vagy elkésve,de lassan aktuális,viszont ha szőlővesszőket akarsz ledugni,azt már lehet csinálni.A diófákat már nem szabad galyalni,mert a metszett felület már könnyezik,beindult a nedvkeringés.

          Üdvözlettel:Che

          (A galyalni szóval bajban vagyok,hiába írom galyalni,gallyalni,galyazni,gajalni,gajjalni,-mindenhogyan aláhúzza pirossal,-ráhagytam az első verziót,-de most akkor,hogy helyes?)

          Komment


            A gallyalni a helyes.. legalábbis ezt mondja nyelvész mellettem. Tegnap voltam oltóvesszőkért (Otelló) most vízben áznak. Először tőre oltok,majd később zöldbe fással próbálkozom. Köszönöm az infót,mindenképp utánanéztem volna,mert utoljára negyven évvel ezelőtt láttam,s azóta fakultak az emlékek.

            Komment


              Szétkaptam ma a és kicseréltem a felső tűgörgőt. Remélem megszűnik a csörgés. Bár minden szétszedésnél egyre szarabbul néz ki
              Click image for larger version

Name:	20170311_155747.jpg
Views:	1
Size:	198.2 KB
ID:	151580Click image for larger version

Name:	20170311_161753.jpg
Views:	1
Size:	186.0 KB
ID:	151581Click image for larger version

Name:	20170311_163333.jpg
Views:	1
Size:	201.3 KB
ID:	151582Click image for larger version

Name:	20170311_163346.jpg
Views:	1
Size:	197.0 KB
ID:	151583

              Annak, ha egy 70Km/h-ra tervezett járművet tartósan 90-el és felette használ valaki bizony vannak következményei...

              Komment


                egyre szarabbul néz ki
                Az a dugattyú valóban nem gyönyörűséges... Mi a mérete? Szétnézek van-e estleg szebb,s jobb.

                Komment


                  Legutóbb úgy gondoltam hogy mi lenne ha a hengerfejtömítésre kennék egy pici hőálló zsírt. (nem volt kéznél normális alu gyűrű hozzá, a régi meg elég leharcolt volt)
                  Meglepő módon a zsír nem égett rá a felületekre. Már nem piros a színe hanem inkább fekete. Na meg a sűrű takony szerű állaga is változatozott. Sűrűnek sűrű, de már kenhetőbb

                  - - - Updated - - -

                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Az a dugattyú valóban nem gyönyörűséges... Mi a mérete? Szétnézek van-e estleg szebb,s jobb.
                  68,95
                  Legutóbb így nézett ki:
                  (2016.02.26)
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20160226_213019.jpg
Views:	1
Size:	188.0 KB
ID:	151584Click image for larger version

Name:	IMG_20160226_214732.jpg
Views:	1
Size:	192.1 KB
ID:	151585Click image for larger version

Name:	IMG_20160226_214753.jpg
Views:	1
Size:	184.6 KB
ID:	151586

                  Aztán eloxáltam:
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20160227_191837.jpg
Views:	2
Size:	189.1 KB
ID:	151589Click image for larger version

Name:	IMG_20160227_200520.jpg
Views:	2
Size:	178.8 KB
ID:	151588
                  Attached Files
                  Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2017 márc. 11, 22:24.

                  Komment


                    A hengerfejed hogy a lekvárba nem csurom koksz? Nálam a 2 2T motornak csurom koksz pedig én se kímélem őket(szintetikus olaj megy mindkettőbe)... A dugódba viszont látom neked is valami belekaristolt .

                    /SZERK
                    Bóbitám "hengerfeje":
                    https://dl.dropboxusercontent.com/u/...m/DSC00764.JPG
                    Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2017 márc. 11, 22:33.

                    Komment


                      68,95
                      Nem reménytelen. Ha van(talán 3-4 db lehet) hétfőn postára tudom adni. Holnap kiderül.

                      Komment


                        Egy kérdés,-találtál már gépkönyvet az E2N-hez?
                        Szervusz Józsi bácsi ! Nem találtam még, de az igazat megvallva nem is kerestem. Megköszönöm ha átküldöd. Sajnos a rossz hír a részedre, hogy a kocsi nem olyan mint a tied. Citroen !

                        Komment


                          jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A hengerfejed hogy a lekvárba nem csurom koksz? Nálam a 2 2T motornak csurom koksz pedig én se kímélem őket(szintetikus olaj megy mindkettőbe)...
                          Elf 2T. Szigorúan 1:20-be keverve
                          De szerintem mindegy, csak szintetikus legyen. Az üzemi hő 170°C körül van. Ott valahogy elég jó az öntisztulás.
                          De a kipufogó könyökökben, főleg az első részeknél ahol éri a szél több a lerakódás.
                          Ja igen. A hengerfej hátulja tiszta. Az elején van lerakódás. Ott túl hideg

                          jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A dugódba viszont látom neked is valami belekaristolt .
                          A henger kb 1,5 éve mikor 100-nál megragadt
                          Pár méter gurulás, vissza 3-ba, kuplung fel és mentem tovább.
                          A gyűrű nem tört, de úgy beleragadt a horonyba hogy csak darabokba jött ki.

                          - - - Updated - - -

                          jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Hát, nem valami szép. Lehet túl lassan hajtod

                          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nem reménytelen. Ha van(talán 3-4 db lehet) hétfőn postára tudom adni. Holnap kiderül.
                          Azt megköszönöm, de nem sürgős!
                          Még gyilkolom ezt egy kicsit

                          (holnap ha jó idő lesz kicsit meghajtom a gépet. Had szokja az új tűgörgő )
                          Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2017 márc. 11, 22:44.

                          Komment


                            Hát, nem valami szép. Lehet túl lassan hajtod
                            Annyira azért nem, főleg mivel 2 sebsséges . Plusz a robeszé is csurom korom pedig az aztán kapja az ívet rendesen... Repsol Scooter 2t olaj.

                            Komment


                              jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Annyira azért nem, főleg mivel 2 sebsséges . Plusz a robeszé is csurom korom pedig az aztán kapja az ívet rendesen... Repsol Scooter 2t olaj.
                              Akkor meg túl jó a hűtése. Tegyél elé valamit ami fogja a szelet
                              Vagy esetleg próbálj nem Scooterbe való olajat bele.

                              Komment


                                Kedves Gyuri!

                                Nem olyan rossz hír,hogy nem Renault,mert el sem tudom képzelni egyenlőre,hogy egy üzemképtelen autó Miskolcról,Orosházára történő szállítását,hogyan oldottam volna meg úgy,hogy ne menjen rá a gatyám is.Keresek egy donornak való Renault Expresst,elsősorban olyat,ami nincs lelakva túlságosan,de ez a jövő problémája,-idő van.Elsősorban valamilyen nyugatról behozott lenne a jó,mert annak a papírjaival nem kell sz@rakodni és általában nincs lelakva és barmolva.Függetlenül a fentiektől,ha látsz valahol egy "falhoz támasztott",donornak való Expresst,vagy Rapidot,akkor értesíts róla légy oly kedves!

                                A gépkönyvet át fogom küldeni,-most pontosan nem emlékszem,hogy a Trabant doksikat hogyan küldtem át de,ha egyszer már ment,menni fog még egyszer,-kis időt kérek.

                                Üdvözlettel:Che

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X