Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Orosházán esik az eső
    Itt(Heilbronn) meg előbb a hó utána meg az eső. A hó viszont igen durva volt(tegnap hajnalba idefele jövet pályán meg még nagyobb pelyhekbe esett, konkrétan 80 km/h-nál is alig láttam valamit a sötétbe):
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/...419_085202.jpg

    Komment


      Ez az én hibám. Tegnap levágtam a szakállam meg meg is nyiratkoztam. Ha a kettő közül bármelyiket is megteszem akkor másnap tuti jóval hidegebb lesz mint előtte volt...

      Na de komolyra fordítva szót, nem jó ez. Félek hogy mire hazamegyek megint kiönti az alagsort a víz. Mert itt meg az eső szakad. És természetesen 2010 óta nem sikerült az önkormányzatnak megcsinálni a vízelvezetést az utcában...

      Komment


        meg is nyiratkoztam. Ha a kettő közül bármelyiket is megteszem akkor másnap tuti jóval hidegebb lesz mint előtte volt...
        Ez nálam is pont így van. Ha a jó időn felbuzdulva lecsapatom a hajamat 1 centisre, másnap biztos körbefujkodja a búrámat a jeges szibériai szélvihar

        Komment


          Nem igazán még, nem is tudom melyik témába illene.
          Szomszéd megkért a minap hogy nézzek már rá a rotációs kapájára. Nagyon nehezen indul és ha be is indul hamar leáll.
          Hát, nem túl szerelőbarát szerkezet, a légszűrő egybe van egy műanyag burkolattal ami eltakarja az egész karbit. Persze a légszűrőt és a karbit ugyan azok a csavarok tartják...

          Click image for larger version

Name:	20170421_210559.jpg
Views:	1
Size:	202.4 KB
ID:	151796Click image for larger version

Name:	20170421_210608.jpg
Views:	1
Size:	202.7 KB
ID:	151797

          Szikra van, szép kék. Egy kis benzin a hengerbe vagy a szívótorokba és pici rántásra is indul. Aztán ha elfogy persze le is áll...
          Karbit nem piszkáltam, benzin a karbiig szépen eljut.

          Komment


            Ez hogyan szedi a benzint? Ejtőtartályos vagy membrán pumpálja?

            A régi briggs motoroknál ennek az elöregedése okoz ilyen tüneteket.

            Komment


              dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ez hogyan szedi a benzint? Ejtőtartályos vagy membrán pumpálja?

              A régi briggs motoroknál ennek az elöregedése okoz ilyen tüneteket.
              A tetején, a ventilátor körül van a tartály. No meg nem járó motornál néztem hogy folyik-e a lé, és folyt. A tartálytól a karbiig csak a csap van a csövön, semmi más okosság. Szóval gondolom ejtőtartályos.
              (membrános pumpásat még nem láttam ,nem tudom hogy kellene kinéznie )



              Mondjuk az furcsa számomra hogy nincs leállító gomb rajta. Van jobb oldalt egy kar amivel a gázt lehet szabályozni, bal oldalt meg a kuplung és ennyi. Se szívató se semmi...

              Komment


                Se szívató se semmi...
                Akkor miért van 2 pillangó szelep? Én amúgy azzal kezdeném hogy úszóház le és megnézni rendesen folyik-e a nafta...

                Komment


                  jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Akkor miért van 2 pillangó szelep? Én amúgy azzal kezdeném hogy úszóház le és megnézni rendesen folyik-e a nafta...
                  Az egyiket elvileg a gázkarral mozgatom, a másikat meg az a röpsúlyos izé a motor fordulatának függvényében.
                  (legalábbis gondolom, annó faterrel szétkaptunk egy benzines 4T fűnyírót, más közöm nincs 4T motorokhoz, csak ami még onnan megmaradt )
                  úszóházat holnap lekapom. Szétnézek ott is. A karbit meg szinte biztos hogy pasztával rakom majd vissza.
                  Hengerfejtól kifelé:
                  Tömítés
                  műanyag bizbasz ami a hengerfej négyszög furatából kört csinál
                  papír tömítés
                  karbi
                  papír tömítés
                  Lemez tartó ami tartja az karbit, légszűrőt meg az összes mozgató bizbaszt
                  Légszűrő

                  És persze ezt az egészet 2db csavar fogja a hengerfejhez. Ha kiveszem kipereg minden...


                  Az első pillangószelepnek a mozgatóját két helyre is be lehet akasztani. Nem tudom hogy jó helyen van-e, a karbi szerelését azzal kezdtem hogy kiszedtem a két csavart és minden szétpergett a burkolat alatt...
                  Két tömítés meg az a műanyag bizbasz a műhely padlóján között ki már akkor amikor a légszűrőt még le se szedtem...
                  Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2017 ápr. 21, 23:29.

                  Komment


                    két helyre is be lehet akasztani. Nem tudom hogy jó helyen van-e, a karbi szerelését azzal kezdtem hogy kiszedtem a két csavart és minden szétpergett a burkolat alatt...
                    Pedig sosem volt baja!!!

                    A gázrudazat helyét a kopásokból tudod kitalálni,a rugókra is figyelj az szabályozza a fordulatot,mikor nem vagy fitt ne maceráld,nem jó kapkodni vele....
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Mivel az állítgatás nem segített szétkaptam és kipucoltam a karbit. Aztán pasztával vissza a helyére, a szétgyilkolt tömítéseket meg kidobtam belőle(a hengerfej meg a karbi közötti hármat, meg a karbi és a légszűrő közötti kettőt...), szerintem azok is okozhattak galibát.
                      Ezt írtam feljebb, az nem kopási állítási lehetőség. Hanem attól függően kell odarakni a rudat hogy tolással vagy húzással mozgatja-e a szerkezet.
                      Click image for larger version

Name:	20170422_194943.jpg
Views:	1
Size:	194.5 KB
ID:	151808
                      De ez így mozgatja(zárja el ha elveszem a gázt) szóval így jó.

                      Odáig jutottam hogy pöccre indul, kicsi gázra szépen emelkedik a fordulat, kicsit több gázra meg leáll...
                      Viszont az oldalán a rudazatot megfelelően mozgatva eléggé fel lehet pörgetni. Szóval a karbi jó, csak az összhang nincs meg a kép pillangó szelep között, szóval ott kell méh állítgatni valamit.

                      Komment


                        De ez így mozgatja (zárja el ha elveszem a gázt) szóval így jó.
                        http://cdn.powerequipment.honda.com/...x31z8b0240.pdf

                        E szerint akkor kéne a fojtást becsuknia amikor "tökig kihúzod" a gázkart, a high állás fölé...

                        Komment


                          jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          http://cdn.powerequipment.honda.com/...x31z8b0240.pdf

                          E szerint akkor kéne a fojtást becsuknia amikor "tökig kihúzod" a gázkart, a high állás fölé...
                          Hát, az sincs kizárva.
                          Bár csak akkor indul be ha majdnem teljesen zárva van.
                          Holnap megnézem majd, csak megint le kell bontani a légszűrőt, aminek a két tartócsavarja mindent tart...

                          Komment


                            A helyzet változatlan.
                            Az első pillangószelepnél ha a másik lyukba teszem a rudat akkor nem csinál semmit. Akárhogy húzom a gázt meg se mozdítja...

                            https://youtu.be/3VRsEnniauI

                            Az vége felé már nem adok rá gázt, magának szabályozza. Ha akkor kézzel rásegítek szépen felpörög.

                            Komment


                              Végén olyan mintha nem kapna rendesen naftát...

                              /SZERK
                              Kicsit keresgéltem neten és ehhez hasonló tünetet produkált a kukás gyertyapipa...
                              Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2017 ápr. 23, 19:38.

                              Komment


                                jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Végén olyan mintha nem kapna rendesen naftát...

                                /SZERK
                                Kicsit keresgéltem neten és ehhez hasonló tünetet produkált a kukás gyertyapipa...
                                Ezen felbuzdulva előtúrtam egy gyertyapipát, na de az rá van öntve a kábelre(de tényleg, nem csak úgy tűnik). Akkor a felső műanyag borítás le, hátha a trafóból ki lehet tekerni. Na de abba meg még jobban bele van ragasztva...

                                Na mindegy, egyenlőre visszaadtam neki, próbálja meg hátha elég ez a fordulat.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X