Közlemény

Collapse
No announcement yet.

melegen nehezen indul

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    melegen nehezen indul

    Hello mindenkinek!!

    Sajnos a napokban előjött egy kisebb probléma,ugyanis a "szerkezet"csak tolásra indul melegen

    Előfordulhat esetleg hogy a kondi melegszik túl?Azon gondolkoztam hogy felrakom a lámpafejbe.

    Gyertya gyönyörű megnéztük.Nem tudom mi lehet a gond.

    Akinek van ötlete azt megköszönném ha megosztaná velem.

    #2
    markopolo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Előfordulhat esetleg hogy a kondi melegszik túl?
    Nem, a kondenzátor elöregedett és szokványos üzemi hőfokon is már ez az eredménye.
    Jártam ugyanígy, egy új kondenzátor az eredeti helyén is végérvényes megoldás lett.

    Komment


      #3
      Régóta használod és most jött elő a probléma, vagy most újítottad fel és még nem sokat mentél vele?

      Nekem egy felvonulás után mutatott hasonló tüneteket. 14km 2esben alapjáraton, külső hőmérséklet 32°C, nem igazán volt hűtés és utána mikor megálltunk ebédelni nem indult el. Kivettem a gyertyát, szellőztettem kicsit a hengert, kicseréltem a gyertyát és akkor sem akart indulni. Kicsit összébb ütöttem a szikraközt az előírtnál, szellőztettem még egy kicsit és elsőre indult. Aztán később is volt ilyen problémám, hogy az előírt szikraközzel nehezen indult melegen. Most kisebb szikraközzel kb 0,3 mm hidegen, melegen elsőre, max második rúgásra indul. Nekem gyenge a gyújtásom, újra kéne delejeztetni a mágnest, vagy újratekercselni a tekercseket.

      A kondenzátorom már ki lett cserélve egy egyes golféra, mert a gyári megadta magát, lehet neked is a végét járja. Ha melegen elgyengül akkor ott már baj van, annak hidegen melegen ugyanúgy kell teljesítenie.

      Bár nekem P10es-em van, de a működése hasonló.
      Ricsi95D, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Már elég régóta használom.Én a kondira gyanakszom mert amint visszahűl pöccre indul.Gyertya hézagot néztük az szerintem jó. Nagyfaterom mondta hogy neki is volt ilyen baja és belerakták a lámpafejbe.De lehet csak elég lenne egy újat belerakni.Lendkerékről hogy állapítod meg hogy gyenge?Mert én múltkor mikor levettem a csavarhúzót alig bírtam róla levenniGondolom ez jó mert erős a mágnes.

        Komment


          #5
          Ha leszeded a gyertyapipát és a vezetéket közelíted a blokkhoz akkor kb 8 mm-ről még szikrát kell adnia, minél közelebbről adja a szikrát (tehát ha mondjuk 6 mm fölött már nem ad) annál gyengébb a mágnes.

          Viszont elég valószínű, hogy kondenzátort kell cserélned. Nem biztos, hogy eredeti kondenzátor kéne, bár ez csak rajtad áll, de amit 50-60 éve legyártottak nem fog úgy működni mint 50-60 éve, hiába nem használták. Persze attól még vehetsz eredetit, de lehet, hogy olyat veszel ami csak 1 hétig bírja, vagy lehet olyat ami még 5-10 évig is. De javaslom, hogy a biztonság kedvéért vegyél egy modern kondit, ami egyenértékű a tiéddel, és legyen mindig a szerszámok közt, így nem érhet meglepetés. Ráadásul mivel azt könnyebb valahol kívül elhelyezni (mert bent úgysem marad meg a régi helyén) így 3 perc alatt ki tudod cserélni bárhol bármikor.

          Viszont arról kérdezz meg egy szakembert, hogy milyen kondenzátor passzol bele, mert én fejből nem tudom
          Utoljára szerkesztve a következő által: Blackmumus; 2013 júl. 08, 15:02.
          sepy, OdinHEM és markopolo kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Köszönöm ezt a gyertyapiást leírást,ezt kipróbálomNem eredeti kondit veszek bele hanem lehet hozzá kapni újat,és a lámpafejbe lesz.
            Kondi értéke:0,22uf/250DC




            Csak most így hirtelen nem áll össze hogy viszem fel a kondit a lámpafejbe,meg hogy mit merre kötök......
            Utoljára szerkesztve a következő által: markopolo; 2013 júl. 08, 18:08.

            Komment


              #7
              Ha mégsem kondi lenne,akkor én még a gyújtótekercsre tippelnék!

              Komment


                #8
                markopolo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Csak most így hirtelen nem áll össze hogy viszem fel a kondit a lámpafejbe,meg hogy mit merre kötök...
                Egy lemezből hajlított bilinccsel felfogatod egy tökéletes testelésű pontra, a vezetékét meg rákötöd a slusszvezetékre.

                Komment


                  #9
                  És biztosabb a dolog ha blokkról kap testet nem vázról. Nekem pl oldaldobozban van a kondi és nagyon szépen el tudtam dugni a vezetékeket.
                  Ricsi95D, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    markopolo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    gyertyapiást leírást,ezt kipróbálom
                    Azt én is kipróbálnám!

                    Komment


                      #11
                      Ez Veterános körben megoldható lenne Fiúk!, egy szerény körre én is benevezek alkalomadtán.




                      Én is egy réz lemezre tettem a 350-es Jawámnál mikor melegben egy gyors menet után hasonlót tapasztaltam. A tank alá a vázra tettem és nem lett hasonló gondom többet.

                      Komment


                        #12
                        Nagy dolog, akkor betolom, nincs azzal semmi hiba!

                        Komment


                          #13
                          Fejlemények....Az új kondit beleraktuk a lámpafejbe.Jobb lett sokkal úgy érzem de még mindig nem az igazi.Viszont azt a gyújtótekercses tesztet megcsináltuk.......Majdnem teljesen oda kell szorítanom a kábelt a blokkhoz hogy adjon szikrát .8mm-ről szó sincs....
                          Úgyhogy most lehet vadászni értelmes tekercset.




                          Vagy delejeztetni a lendkereket.......

                          Komment


                            #14
                            Légyszives nézd meg a lendkerekedet mert a hosszú állás miatt sokat veszít a delejből. én úgy tudom igazán az a jó tárolás ha egy fém gyűrűt tesznek bele ez felszerelt állapotban nem így van. Azt a legegyszerűbb meg nézni.




                            Mucsom! Nem hiszem,hogy egy Pancsit hegyes vidéken felmálházva nagy öröm tologatni.

                            Komment


                              #15
                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Mucsom! Nem hiszem,hogy egy Pancsit hegyes vidéken felmálházva nagy öröm tologatni.
                              pedig ott a legkönnyebb, csak a lejtnek kell fordulni, és ha más nagy baj nincs 3m után beindul. De persze könnyen mondom én ezt a Doxa Csepelemmel :-)

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X