Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Összefogás 2. nekifutásra !

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Összefogás 2. nekifutásra !

    Amint már céloztam rá, új ötlettel szeretnék előállni, és ezzel párhuzamosan ismét felkarolni a korábbi akciónkat.
    A ötlet nem tőlem, hanem a Hollandoktól származik, én csak alkalmazni szeretném veterános témában. A közmondás szerint is, egy fenékkel csak egy lovat lehet megülni. Sokan vagyunk, akiknek több veterán járműve is van forgalomban, de hiába nem megyünk vele évekig, akkor is rátevődnek a járulékos költségek.
    Elképzelésem szerint lehetne egy olyan rendszert létrehozni, amely egy rendszámmal több jármű közlekedését tenné lehetővé. Természetesen nem az a cél, hogy egy rakat szemét futkosson az utakon, ezért szigorú szabályozáshoz lehetne kötni. A műszaki vizsga alapfeltétel lenne, és az egy tulajdonoshoz tartozó járművek regisztrálva lennének. Csak azok a gépek mehetnének ki a forgalomba, ami a tulajdonos regisztrált flottájához, és személyéhez kapcsolódó rendszámhoz tartozik. Biztosítási összeget pedig csak egy után fizetnénk, mégpedig amelyik a legdrágább lenne. Ehhez az ötlethez várok kiegészítéseket, amit majd összegyúrva a korábbi petícióval, együtt lehetne eljuttatni az illetékesekhez.

    Beszéltem Benedekkel is ! A korábbi aláírásgyűjtési ívek nála vannak. Sajnos felsőbb érdekvédelmi szervezetek közömbössége miatt, nem jutottunk sehova. Keresem a lehetőségét, hogyan lehetne közvetlenül eljutni a törvényhozás közelébe.

    #2
    Kedves Mir-mur!

    Próbálkozzunk és gondolkozzunk el közösen,hogy lenne nekünk is jobb és az állam se járjon rosszul.Nem tudom Hollandiában hogy van,de az biztos,hogy ott a tányérmosónak is tízszeres a jövedelme,mint szeretett hazánkban és úgy vélem a szellem is más.

    A felvetésed jó,de hogyan oldódna meg vele,az okmányait vesztett járművek forgalomba helyezése,azt nem tudom,ez nem tűnik ki belőle,-az meg,hogy mi a legdrágább az igen relatív,-ki mit ítél meg annak.Az én esetemben az a legdrágább,amihez emlékek,események kötnek,nagyon sokkal több nincs is és nem is vágyok rá.

    Hogy,-hogyan lehetne az aláírási íveinket eljuttatni,a törvényhozás közelébe,-nos erre talán tudom a választ,a jövő évi országgyűlési választásokon,juttassunk be valakit közülünk a törvényhozásba és akkor már sínen is lenne a dolog,ha nem megy,akkor tüzérségi előkészítés után,roham,-T72-es támogatással,-akkor esetleg komolyan vennék a dolgot.Nem érdekli ezeket semmi,csak a személyes biztonságuk és a vagyongyűjtés és nincs kivétel,teljesen mindegy,-jobbos,még jobbosabb,bal,balközép,liberális,-vagy a jófene se tudja melyik.

    (A végére megint aláfutottam,de annyira felmérgeltek az utolsó soraidban leírtak,-hogy az íveink,az érdekvédelmi szervezetek közömbössége miatt,.......,akkor ez egy olyan érdekvédelmi szervezet,aki csak a saját érdekeit védi,-nem lenne esetleg szükséges egy olyat létrehozni,amely márkafüggetlen és képvisel mindenkit?)

    Üdvözlettel:Che
    taluga, Atti69 és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Nem tudom Hollandiában hogy van,
      Szia Józsi bácsi !
      Hollandiában egy rendszáma van egy embernek . Arra a járműre teszi fel, amelyikkel közlekedik !
      hogy mi a legdrágább az igen relatív
      Nem érzelmi alapon gondoltam eldönteni, hanem teljesítmény alapján. Amelyikre a legtöbbet fizetnéd, az a mérce!
      eljuttatni,a törvényhozás közelébe,
      Oda Lőrincen keresztül vezet az út !
      taluga és Atti69 kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Jó is lenne, de egy olyan országban ahol még az utánfutóra is külön biztosítás kell?
        Atti69, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Keresem a lehetőségét, hogyan lehetne közvetlenül eljutni a törvényhozás közelébe.

          Tankkal !! bazmeg !!!


          Sajnos felsőbb érdekvédelmi szervezetek közömbössége miatt

          Látod , ezért utálom mint a s@rt a felsőbb szintű állatvédőket , környezetvédőket , jogvédőket ... meg a többit akinek nem is kellene lenni , ha az a féreg akit politikusnak ( minden szint és oldalt beleértve ) aki az én és a te szaros alkalmazottam , úgy végezné a munkáját ahogy kell . Arra nyújtsunk inkább be kérvényt , hogy a politikusok , az országházban , minden évben kötelezően akasszanak fel 3 főt maguk közül ---akiknek a sumákságait egymásra jobban rá tudják bizonyítani .
          Atti69, sinter és 7 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Hogy,-hogyan lehetne az aláírási íveinket eljuttatni,a törvényhozás közelébe,-nos erre talán tudom a választ,a jövő évi országgyűlési választásokon,juttassunk be valakit közülünk a törvényhozásba és akkor már sínen is lenne a dolog,ha nem megy,akkor tüzérségi előkészítés után,roham,-T72-es támogatással,-akkor esetleg komolyan vennék a dolgot.
            Támogassatok engem, mindíg is diktátor szerettem volna lenni. Lessz állami rendszám, felvonulások, formaruha stb!
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Lessz állami rendszám,
              Kaja, pija ,ingyen benzin ?

              Komment


                #8
                Igen,-meg lakáj és nők.

                Komment


                  #9
                  A formaruha az ugye motoros öltözet lenne??! Wsievers Te mostanában jártál Észak Koreában?? Ennyire nem kellene csak egy " értő olvasó" és gondolkodó kellene ki megértené az ócskavas eltűnik a kohóban és vissza fordíthatatlan a folyamat! Élvész a múlt értéke és annak emlékei melyből táplálkozik a jelen és a jövő!

                  Komment


                    #10
                    Ennyire nem kellene csak egy „értő olvasó” és gondolkodó kellene ki megértené az ócskavas eltűnik
                    Gyüjtögetek a kovácsműhelybe a cégnél,vas fa patkó sütőlapát,na ezzel volt egy esetem a főnököm műértő lefürészelte a nyelét mert az neki kell kapanyélnek mert jó könnyű! Kivel pereljünk,sokaknak más az értékrendje!Hiába látja,hogy"nekem volt ilyenem"porosan nem látja meg a szemét között
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #11
                      Ez egy remek ötlet ez az egy rendszám több jármű, de alapvetően a probléma tényleg nem ez, pláne a teljesítmény alapú biztosítás miatti erősen lecsökkent biztosítási összegek miatt.

                      A korábbi akció szerintem ott bukott meg, hogy rossz minisztérium ajtaján kopogtattunk, akik amúgy ahhoz képest elég konstruktív választ adtak.

                      Azt kellene megtudni, hogy más EU országokban milyen elvek mentén van ez megoldva és hogyan szabályozzák. Valamint, hogy az mennyire ültethető át a hazai viszonyokra, ahol még a kerékpártartót is szemléztetni kell egy teljesen fölösleges szürke rendszám miatt, amit csak az (állítólag volt BM-es kötődésű) kft gyárthat, holott kint minden trafikban ott van a rendszám gyártó gép - mégsincs belőle káosz.

                      Ettől eltekintve támogatom a több rendszám kérdést is, bár engem személyesen nem érintene, még több motor esetében sem. De ezt, a fenti sajátságos rendszám kiadási helyzet miatt még nehezebbnek érzem. Ma már nyilvánosak a mérleg adatok - a rendszámgyártó cég éves bevétele közel 2Mrd Ft, 2015-ben 650M Ft osztalékot fizettek ki az adózás utáni eredményből. Én ezt nem bolygatnám.
                      Everything is better when you decide you don't care.

                      Komment


                        #12
                        Én megelégednék azzal is, hogy a papír nélküli gépek mozgatásához lehetne kérni ideiglenes forgalomba helyezést/útvonalengedélyt(akár valami korlátozásokkal is). Van amit évi pár kilométerért nem is helyeznék forgalomba, ha lenne ez a lehetőség.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #13
                          Én megelégednék azzal is, hogy a papír nélküli gépek mozgatásához lehetne kérni ideiglenes forgalomba helyezést/útvonalengedélyt (akár valami korlátozásokkal is). Van amit évi pár kilométerért nem is helyeznék forgalomba, ha lenne ez a lehetőség.
                          Ez egy nagy ötlet! Tiszakeszin, akár máshol is szivesen tennék rá két aláírást.

                          Komment


                            #14
                            lehetne kérni ideiglenes forgalomba helyezést/útvonalengedélyt
                            Az a baj, hogy ez megint csak kiskapu lenne egyeseknek. Sajnos itt kontroll nélkül nem szabad lehetőséget adni a nagyobb százaléknak !

                            Komment


                              #15
                              Ilyen esetben egy Pl: előzetes műszaki vagy gépátvétel nevezhetjük bárminek a lényege közlekedésre alkalmas legyen a gép. Hisz nem azt szeretnénk, hogy a közlekedés más résztvevőit veszélyeztessük! Kapjon a gép egy könyvecskét egy stemplivel és egy névhez kötött rendszám és biztosítás pl. 3 hónapra. Természetesen nem egy utánfutó áráért. Valamilyen biztosítás nélkül semmi képen nem lehet közúton közlekedni gondolom ezt nem szeretné senki hisz ennek oda- vissza vannak veszélyei. Lehetne korlátozásokat bevezetni pl. csak nappal vagy 90 helyett 80 - 70 pl. fék korszerűtlensége miatt. Egy szalag fékes gépet kár lenne fékpadon gyentelni pl vagy gondolok itt a 125-ös Csepel keskeny első fékjére. Nem sértegetem a tipust!!!
                              Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2017 máj. 16, 20:16.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X