Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hibás adatok javítása - hol kezdjük?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hibás adatok javítása - hol kezdjük?

    Szervusztok!

    Már említettem a Fórumon a históriámat a T1-essel. Per pillanat ott tartok, hogy lekértem az adatokat, van adásvételim. Viszont az adatszolgáltatásnál van egy kis hiba, konkrétan a típus: úgy néz ki vettem egy Pannoniának álcázott Tündét. Minden egyéb stimmel, mint számok, adatok, dátumok és a tulaj.

    Click image for larger version

Name:	papirusz.jpg
Views:	1
Size:	107.4 KB
ID:	154338

    A kérdésem az lenne, hogy ennek hibáját már az eredetiségvizsgálaton illik jelezni, ugye?
    Gondolom igen, azért írtam ebbe a szekcióba.

    Esetleg ha vannak tapasztalataitok szívesen fogadnám azokat.

    Köszönettel: Gábor
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

    #2
    Ezt kijavítja majd az eredetiségvizsgáló is,illetve a vizsga alkalmával a vizsgabiztos is,és a kapott műszaki adatlap alapján az okmányiroda már a helyes típusról állítja ki a forgalmi és a törzskönyvet.

    Komment


      #3
      Szerintem is szólj hogy az adatok pontatlanok, nekem nem vettük észre anno, így lett a T5-öm TLF De hát sebaj ismerősöm jawa motorja "java" lett. Régen a forgalmik olvashatatlanok is voltak, pontatlanok is.

      Komment


        #4
        nekem a planéta forgalmijában 2 hengeresnek van írva a moci. most, hogy bent voltam éppen egy vizsgabiztossal sikerült beszélnem, jeleztem neki, azt mondta természetesen javítják.

        Komment


          #5
          Hasonló módon lett a T5H-m első forgalombahelyezése 2000.01.02...

          Biztos ami fix már úgy fogok belépni eredetvizsgára, hogy "jajj, ez nem Tünde ám, a R175/80-nak köze sincs hozzá".

          Egyébként a sors furcsa fintora, hogy volt barátnők után neveket adok a motoroknak, ez a gép amiről szó van eredetileg Ágnes vagy Tündi lett volna, azután kereszteltem végülis Katának, hogy a vétel utáni "hazai" próbaúton kiszakadt a maradék menet a hengerfejből. Ráadásul kb. 1 kilométerre itthonról, úgyhogy toltam.

          (végülis én nem szedtem ki előtte a gyertyát és én nem néztem meg a HF-et, de kézreállóbb a szerencsétlen gépet hibáztatni... )
          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

          Komment


            #6
            norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            nekem a planéta forgalmijában 2 hengeresnek van írva a moci
            És ez melyik sorban szerepel?

            Komment


              #7
              norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              nekem a planéta forgalmijában 2 hengeresnek van írva a moci.
              1. Számít valamit? Papír van, gép gurul, ez legyen az utolsó...

              2. Nekem meg Jawa 350-nek van írva a Czetka 472...( gyártmány: Jawa típus: 472 ... sírva röhögtem az eredetvizsgálaton)
              Én próbáltam velük beszélni, de nem lehet jobb belátásra bírni őket, szerintük ugyanaz a 2 -.-
              Végtére is Prága és Strakonice között alig 110 km a távolság - Akkor a Danuvia is Csepel?
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Végtére is Prága és Strakonice között alig 110 km a távolság - Akkor a Danuvia is Csepel?
                Sőt a Berva is Csepel, légvonalban Eger is 110 km lehet nagyjából. Valami siralom tud lenni az ügyintézés, de a típusgondokra Joker adott útmutatást valamelyik témában: addig kell erőltetni amíg nem megy - meg tudnak ám mindent csinálni, csak előtte szópárbajt kell folytatni, főnököt hívni, elégedetlenkedni...
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment


                  #9
                  Udv mindenkinek!
                  Nekem is elirtak eredetisegvizsgan a gyartasi evet 67-rol 68-ra pedig elmagyaraztam neki a vaz es a motorszambol kitudja olvasni a gyartasi evet ,de o a KEKKH-nek az iratabol vette az elso uzembe allitasi datumot es ugy gondolta ez jo lesz es ugye en sem neztem meg rendesen hanem a KPM vizsganal vettem eszre az elirast es telefonon azt kozolte szoljak a vizsgabiztosnak majd ok javitjak hat ugy is tettem ,de erre ok is ugy konyveltek el es hozzatettek mikor minden papiros a kezembe kerult ok mar nem javitjak ki hanem majd az okmanyirodaban javitjak .Szoval se it ,se ott nem javitottak es igy maradt a 67-es 68-as ami szerintem senkit se fog erdekelni hozza teszem ez az en hibam volt mert jobban kellet volna odafigyelnem es akkor mas lett volna a bejegyzes ,de ahogy wsievers megirta .Számít valamit? Papír van, gép gurul, ez legyen az utolsó...

                  Komment


                    #10
                    LC 9246 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    a KEKKH-nek az iratabol vette az elso uzembe allitasi datumot es ugy gondolta ez jo lesz
                    Szia Jenő! És lehet hogy az valós is első forgalombahelyezésnek. Mostanság többet volt időm beszélgetni idősebb kollégákkal, pl. megtudtam, hogy az akkor boltban 0 km-rel megvásárolt motorhoz adtak egy papírt, amivel a vizsgáig lehetett közlekedni - a papír maximális érvényessége állítólag fél év volt (vagy csak annyi nézett el a rendőr), így megeshet hogy minden oké a dátumokkal, csak a moci gazdája nem kapkodta el - ismerek ilyen P10-es gazdit, ő a sokat emlegetett gumis ismerősöm. Megvette '69-ben nulla km-rel a P10-et oldalkocsival, fél évig nem foglalkozott semmivel, csak utána vitte vizsgára.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #11
                      kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      z akkor boltban 0 km-rel megvásárolt motorhoz adtak egy papírt
                      Vagy csak állt a boltban,a raktárban,és az akkori rendelet szerint gyártási évnek a forgalomba helyezés évét írták,hiszen az mégse lehetett hogy az elvtárs ne új,hanem 1 éves motort vásároljon.

                      Komment


                        #12
                        madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Vagy csak állt a boltban,a raktárban
                        Megeshet, bár nem volt azért olyan tökéletes a járműellátás... Hallottam nyugdíjas dorogi bányásztól olyan történetet, hogy bányásznapon beállt a platós Csepel a bolt elé megpakolva Danuviákkal, a teherautóról adták el a motorokat, be se vitték a boltba - pénz volt, járműből viszont nem volt elég. A platónyi Danuviát egy délután alatt elhordták.

                        De ez már a mesedélután része a dolognak, régen is volt, ki tudja mi nem történt meg a szocializmusban.
                        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X