Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kipufogó tisztítása, kiégetése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Tiszta oxigénes égés táplálással kapcsolatban: emlékeim szerint tiszta oxigénnel a vasat lehet égetni.
    Tiszta oxigént én nem vinnék olajos környezetbe... Aki nem hiszi, próbálja ki. (mellékhatások tekintetében kérdezze plasztikai sebészét, vagy a kórbonctant...)

    (úgy látszik, megjavult a böngészőm, és már tudok hsz-t írni. Pár napig nem tudtam.)
    mir-mur, pasetta és 4 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      Bokor 28! Akkor ez ép olyan mikor a barna gyerek mesél a mákos tésztáról: Én még nem láttam de a bátyám már látta amint ették!
      pasetta kedvelte ezt.

      Komment


        #63
        Május vége felé, ha egészség, és a fentiek engedik, akkor tervezgetek egy kis kipufogóégetést. Start: Keszthely környéke. Cél: Fisbacher Alpok ...és haza. Kb. 400 km-es karika tőlünk. Hajnaltól estig nem hűl ki a kipufogó. kb. 200 km viszonylag tempóban, 70-90 km/h. A maradék katonás menet. 1-2 kilóval könnyebb kipufogó szinte garantált. :-) Ha csatlakozna valaki, szóljon.
        OdinHEM, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #64
          "Május vége felé" - illetve egy kicsit később. :-(
          Megvolt a műtét, és kb. 6 hétig nem motorozhatok.

          Komment


            #65
            Erre nem kattintottam tetsziket csak mielőbbi felépülést és óvatos motorozást kívánok!
            CZsolti, taluga és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              Megvolt a műtét, és kb. 6 hétig nem motorozhatok.
              Én is csatlakozom a mihamarabbi felépülést kívánókhoz!
              Mire beindul a nyár, már nyeregben is leszel!

              Komment


                #67
                Gyors és teljes gyógyulást kívánok!

                Komment


                  #68
                  Elolvasva ezt a témát bizony rá kellett jönnöm, hogy az idő gyorsan telik. 2012 bizony nem tegnap volt. Én pedig végre eljutottam eddig a pontig. Tegnap volt a napja, hogy a tavalyi szülinapi ajándékomat - egy pár CZ-472-es kipufogót - szétszedtem és megtakarítottam.

                  Gondolom nem kell senkinek elmondanom, hogy mekkora dzsuva van egy ilyen dobban. Vakarós-mosogatós próba után elővettem a benzinlámpát. Elkezdtem melegíteni, majd mikor beindult felállítottam. Mindenféle külön fúvatás nélkül tökéletesen kiégett. A többit meséljék el a képek:Click image for larger version

Name:	IMG_20170323_212651.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	151612
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20170323_212842.jpg
Views:	1
Size:	201.4 KB
ID:	151614
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20170323_213642.jpg
Views:	1
Size:	191.9 KB
ID:	151615Click image for larger version

Name:	IMG_20170323_213653.jpg
Views:	1
Size:	201.6 KB
ID:	151616
                  Attached Files
                  Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2017 márc. 24, 17:48.

                  Komment


                    #69
                    Te kis pirotechnikus kedvet kaptál az Oroszoktól? Örülök lassan akkor járóképes lesz a gép.

                    Komment


                      #70
                      Kedves Sándor!

                      Mire gondolsz a "kedvet kaptál az Oroszoktól",-? A kérdés sugall valamit,de nem tudom pontosan mit.

                      Amennyiben az alábbiakra gondolsz,akkor viszont nem az Oroszoktól,hanem az Ukránoktól kaphatott a Zsolti kedvet,-bár ez nagyon morbidnak tűnik.

                      Pontosításként,-tegnap hajnalban Ukrajnában,Harkov régióban Balakleja városnál,kigyulladt Ukrajna második legnagyobb lőszerraktára.A lőszeraktár 368 hektáron fekszik és az ott tárolt löszerek mennyisége 138 000 tonna.A tűz ezekben a percekben is tombol,melyet folyamatos robbanások kísérnek.Hírforrások szerint a nukleáris sugárzás a térségben megemelkedett.A térségből 20 000 embert evakuáltak és az áldozatok számáról idáig nincsenek pontos adatok.
                      A terület Luganszk megyével határos,de azt az Ukrán kormányerők uralják.

                      Azért írtam le a fentieket,mert az Oroszok nem Ukránok,-sőt jelen pillanatban számomra érthetetlen okokból,majdnem nyílt háborús helyzet van a két ország között,illetve én értem miért,de általánosan nem várható el mindenkitől,-hogy értse,-de azért számomra fontos.

                      Az általam leírt adatok forrásaként a Kárpát hír és a Bal-Rad.com internetes oldalak híreit használtam fel.

                      Üdvözlettel:Che

                      Komment


                        #71
                        Véletlen pirotechnika. Simán fektetve melegítettem. Csak a furulya felőli végét akartam egy kicsit megpirítani, mert nagyon trutyis volt. Azután elkezdett égni, de mindig kialudt. Ahogy forgattam hirtelen megjött a hangja. Tudjátok az ami a kályhánál is szokott, ha jó a huzatja. Kezdett nagyon meleg lenni a kezemben. (Hegesztőkesztyűvel fogtam.) Gyorsan a talpára állitottam. Raktam alá 2 gátervasat és vártam, hogy mi lesz. A képen láthatóan begyulladt sűrű füstöt okádva, amit a ventillátorral kellett kifúvatnom a garázsból. A képeken nem látszik, de természetesen zárt térben kell az ilyet csinálni.

                        Komment


                          #72
                          A krómozás nem színeződött el a hő miatt ? Bár a módszer meglehetősen célra vezető, de nem tudtok valami más , - kevesebb hővel járó - króm kímélő eljárást rá ? Valami vegyszer..., vagy szenteltvízbe áztatás ... , ráolvasás ... éjfélkor szódabikarbónás öblögetés ...
                          Hallottam már olyat is , hogy van aki ősszel leszereli,teletölti nitró-hígítóval , ledugózza és csak tavasszal önti ki ... ?
                          Az a drága króm !

                          Komment


                            #73
                            Én is kísérleteztem már de igazán célravezető amit Zsolti is csinált. Ez egy örök téma de visszatérő gond 2 üteműek esetén, használhat még egy nagy tempós túra is. A nitró / az eredeti!/ elég agresszív, hogy egy tél alatt mire képes a kátránnyal szemben nem tudom. Ha csak fellazítja akkor még rosszabb lesz a helyzet mert csomókban marad a belső furulya körül és még rosszabb lesz. A kímélősnek nevezett kiégetés hasonlót szül. Ezt már tapasztaltam/68-69 körül/ régi emlék. Nem égettem ki rendesen a Stár kipuuffot műszakira mentem Bcsabára. mert akkor még csak ott volt a megyében és elkerült a bicajos mama a garabollyal. A véget levéve egy szép hosszú akáccal kotortam járó motornál eredmény elnyírta a lendkerék éket. Óvatosan össze illesztve úgy ment utána mint a mérgezett egér csak pöszögött a hátsóm mikor a vizsgabiztos mondta indítsa el!, nem mozdult el csendben sóhajtottam egyet. Akkortájt még fékpad sem volt, szaladjon meg vele és húzza be az első féket! szólt az utasítás ha csúszott akkor jó. Nem nézték a mutató libegését. Az új gépek 60%- a megbukott volna a mai fékpadon.

                            Komment


                              #74
                              Őszintén szólva lett egy kis aranysárga árnyalata de bánja a fene. Jól áll neki. Ha ilyen árnyalatot kérnék a krómozótól komoly felárat kérne érte. Amúgy az MZ-könyök jobban elszineződik magától.

                              Hozzáteszem: én nem akartam égetni, csak igy sikerült. De nem bánom.

                              Komment


                                #75
                                Őszintén szólva lett egy kis aranysárga árnyalata de bánja a fene.
                                A következő suvickolásnál,az árnyalat eltűnik! Prevent krómtisztító,persze ami lilára melegszik annak reszeltek
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X