Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Motorépítés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Elsősorban jó egészséget
    Köszi! A gyógyszer után tovább tart lábadozni.. Gyűlnek a cuccok.de ahhoz hogy elkezdhessem még van hiány. Hét közepén talán megérkezik,addig apróságokkal foglalkozom.

    Komment


      #62
      Mivel Lemezjáték már leírta én csak csatlakozom a leírtakhoz.

      Komment


        #63
        Egy kissé későn,de fejlemény van. Könnyebben gyúrható szrt szereztem. Képek nemsoká..

        Komment


          #64
          Click image for larger version

Name:	motorépítés 001.jpg
Views:	1
Size:	189.7 KB
ID:	150327Click image for larger version

Name:	motorépítés 002.jpg
Views:	1
Size:	192.6 KB
ID:	150328 Nyitott szelepek.. nekem ez okoz örömöt. Ez már szivemhez közelebb álló alap. Váltó,kuplung könnyen javítható,a motor jó állapotú. Ez kijött az előző alkatrészhiányainak az árából. Szűkek a vezérlés határai,és kicsik a szelepek. Ezeket kell orvosolni,s már mehet is..

          Komment


            #65
            Nyitott szelepek.. nekem ez okoz örömöt.
            Irigylem,nekem ma is koszos flexpor és elektródafüst jutott a pihenőig..............
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #66
              Könnyebben gyúrható szrt szereztem.
              Láttam a fejleményeket, örülök, hogy sikerült. Továbbra is a Danuvia vázba tervezed? Vagy készül NSU replika váz?
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #67
                Továbbra is a Danuvia vázba tervezed?
                Igen,de már átalakítottam a kis Angolhoz.. Tovább kell darabolnom mert a motor-váltó egység hosszabb.

                Komment


                  #68
                  Mai napi munkám az első villa méretezésével,részbeni legyártásával zajlott. Sokkal egyszerűbbnek tűnt.. Még jó pár 10 órát rászámolhatok mire kész lesz. Nekem akkor is csővilla kell,még ha hamisítvány is...úgy nézzen ki mint ha.. Most egy kupac vasról nem csinálok kéket...majd ha már látszik miből mi lesz.

                  - - - Updated - - -

                  Nem tudok olyan szépen rajzolni mint Taluga és Jóker, de ha az esztergályos érti...én már sikerként könyvelem.

                  - - - Updated - - -

                  Azért is a lassú haladás,mert emlékekből építkezem...agyalok,számolgatok,méregetek...jó sok saccolós adat van. De hát ez a helyzet,ha nincs előttem minta. Próbálkozom legalább hasonlót alkotni.

                  Komment


                    #69
                    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                    Azért is a lassú haladás,mert emlékekből építkezem...agyalok,számolgatok,méregetek...jó sok saccolós adat van. De hát ez a helyzet,ha nincs előttem minta. Próbálkozom legalább hasonlót alkotni.
                    Ha nem vagy benne biztos hogy összerakva is jó lesz:
                    Leskicceled a darabokat, elküldöd, megrajzolom, összerakom és kiderül hogy jó-e

                    Komment


                      #70
                      Leskicceled a darabokat, elküldöd, megrajzolom, összerakom és kiderül hogy jó-e
                      Köszönöm szépen a felajánlásod! Lehet egyszer meg foglak kérni hasonló szivességre,de ezt most jól meg álmodtam...jó lesz.. A franc egye meg,2 óra óta forgolódom,s álmodom a hülyeségeket..inkább felkeltem.

                      Komment


                        #71
                        Ahogy a szabadidő engedi,rajzolgatok,dolgozgatok a gépen. Készül a hajtáslánc,de sok a hiány. Két különböző hiányos kuplungból kell egy megfelelőt faragnom. Képeket teszek később.

                        Komment


                          #72
                          Click image for larger version

Name:	motorépítés 100.jpg
Views:	1
Size:	196.0 KB
ID:	151567Click image for larger version

Name:	motorépítés 101.jpg
Views:	1
Size:	194.3 KB
ID:	151568Click image for larger version

Name:	motorépítés 102.jpg
Views:	1
Size:	196.2 KB
ID:	151569 A jobboldali kuplungot a kis Angolból mentettem,az a maradós. A bal oldalit donornak vettem a fedlap és a rugó miatt. Az agy belső kúpját kisebbre kell venni,s a váltó tengelyét hosszabbítani kell. A kosárra másik lánckereket kell tenni. Saját vélemény: Elég precíz szerkezet,tetszik a csillapítás megoldása. Mellesleg a főtengely végén is lesz. A középen lévő száraz betéttárcsából kell még vadásznom 150-es külső átmérőben.

                          Komment


                            #73
                            A középen lévő száraz betéttárcsából kell még vadásznom 150-es külső átmérőben.
                            Agroker ha nem tévedek a"Hamszter"(szénagyűjtő)meghajtásában van eféle dörzs-tárcsa,mindenképpen a mezőgazdasági gépekben keress hasonlót. Igaz....lehet,hogy eddig is onnan szerezted be?!
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #74
                              Esetleg kérdezz körbe a salak jawasoknál .....

                              Komment


                                #75
                                Atti69!

                                Ezek gumi tömbök, amik a csapok mellett vannak?!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X