Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs 49 szívató

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Ma sikerült pontot tennem a dolog végére. Újra állítottam a gyújtást, mostmár szebben megy, és melegen reagál is a szívatóra. Valóban, ahogy Stalker is mondta, akkor szívat amikor nincs odahúzva. Melegen rá kell húzni. Az orosz fordítás nincs elfelejtve, csak a tanár úr akkor ér géphez amikor én már alszom...
    apacsavo és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Az ismerősöm szerint a videóban 1 perc 15 nél azt mondja az ember hogy "Ennek a motornak a dúsító a különlegessége. Amikor felmelegszik akkor el kell tolni a kart az órajárással ellentétes irányba." Még valami szakszót is említ amikor berúgja a gépet, de az még nincs megfejtve.,,
      apacsavo, soveny és Che kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        K-28 karbival kapcsolatban:

        Szétszedtem, kipucoltam, új tömítések, majd össze raktam. Vissza állítottam mindent a szétszerelés előtti értékre, és nem indul. Elkezdtem újra állítgatni az alapoktól, de semmi. Benzint kap, de minimálisan. Úszót újra ellenőriztem, és ha fecskendezek benzint a hengerbe, akkor indul, tehát nem a gyújtás. Mi lehet a gond?

        Komment


          #19
          Sziasztok!
          Izs 49 karburátor beállításával küszködök. Amit találtam róla információt az szerint állítottam be ( tűállás:3, fúvóka:110 levegőcsavar: 1 és 1/2) A motor szépen beindul de ha felmelegszik és kis fordulatnál behúzom a szívatót akkor leáll. Ha nagyobb fordulat mellett húzom be akkor pedig felpörög a motor. Próbáltam kisebb (95, 85) és nagyobb (130) -as fúvókákkal is, a tűállást is változtattam már 1el feljebb és lejjebb, a levegőcsavart is állítottam mindkét irányba fokozatosan, max. 1 fordulattal változtatva meg a könyv szerinti értéket, de a helyzet nem változott. Ha valakinek van ötlete, hogy mi lehet a baj és hogyan tudnám orvosolni, azt megköszönném.
          Még egy kérdés: a tűállásnál alulról vagy felülről számolva a 3.rovátkába kell tenni?

          Komment


            #20
            Szia Csaba!

            Én ugyan nem vagyok uralos, de általában a porlasztókról tudom, hogy mire valók. Nem értem, hogy meleg motornál miért húzod rá a szívatót, amire egyébként a motorod teljesen normálisan reagál - szerintem.

            Amint írod kis fordulaton lefullad. Ennek oka a túldúsuló keverék. Nagy fordulaton viszont egy kicsit elszegényedhet ez a keverék, ugyanis örömmel veszi a többletet és gyorsul tőle.

            Szerintem ne babráld!

            Üdv: CZsolti
            emu kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Amikor rá húzza, akkor veszi el a szívatót, mert fordítva működik!
              mir-mur és CZsolti kedvelte ezt.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X