Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs planeta teleszkóp szimering csere

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Izs planeta teleszkóp szimering csere

    Sajnos a planetám teleszkópjai felújításra szorulnak, kisebb dolgokat meg tudok rajta csinálni de ezt nem merem bevállalni.
    Ha annyira nem vészes érdekelne hogyan kezdjek neki, milyen alkatrészeket kell cseréljek milyenre (pl. szimering méreteket nem tudom). Ezentúl ha valaki Szeged környékén _esetleg_ ért hozzá, szívesen felkeresem inkább...

    #2
    Nem bonyolult dolog, ha gondolod leírással, ábrákkal tudok segíteni, én már túl vagyok rajta. Felújítókészlet kapható az Izses kollégáknál, nem szabványos a cucc, ha jól emlékszem(ezért vettem én is).
    majdánka, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Minden segítségnek örülnék, egyelőre próbálok minden fellelhető információt elolvasni a neten a veterán motorok teleszkópjainak szereléséről, de van bennem egy kis félsz, szóval lehet ezt a részt hagyom legutoljára, előtte láncot kis és nagy lánckereket cserélek, meg kipufogót kellene pucolni..

      Komment


        #4
        Mint mondtam, van hozzá magyar leírás. Nagyon egyszerű, Ha szereltél már biciglit, ez is menni fog. Szétszedéskor fényképezz mindent, akkor könnyebben tudod összerakni. Ha megakadsz, kérdezhetsz nyugodtan. Amúgy egyszerű, mint a faék, egy Jawa vagy Mz első teló ehhez képest űrtechnológia. Talán csak annyi a buktatója, hogy először a menetes szárra kell rácsavarni a záróanyát, és csak utána a teleszkópcsőbe. A teleszkóp aljának pedig szabadon kell forogni a művelet közben.
        Click image for larger version

Name:	112.jpg
Views:	1
Size:	199.9 KB
ID:	148011Click image for larger version

Name:	111.jpg
Views:	1
Size:	179.2 KB
ID:	148012
        Itt megtalálod olvashatóbban is: https://www.scribd.com/doc/269071849...-2-3-szerelesi
        Itt pedig a képes bemutató ruszki krixkraksz irással(Planeta 3.03, de a többi bele is ilyen):
        http://www.motovelosport.ru/cat/izh_directive/61.php
        A google is sokmindent dob, ha tudod mit kell beírni:
        https://www.google.hu/search?q=ИБ...BE%D0%BD%D1%82


        A végére pedig egy rugóállítást szovjet módon:
        Click image for larger version

Name:	1216549152_prug.jpg
Views:	1
Size:	14.8 KB
ID:	148013
        Ez utóbbit lehetőleg ne csináld, akkor se, ha a gépkönyv írja Idióta oroszok
        Az Izseket amúgy se a legokosabb, hanem a legerősebb tatárföldi munkás rakta össze...
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 12, 19:05.
        Lemezjáték, korompaiistvan és 5 további látogató kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Nem is tudtam h van magyar nyelvű leírás, ez nagy segítség lesz, köszi szépen.

          Komment


            #6
            Szép estét!
            Bocsi, hogy csak így bele vauzok.
            Nekem planéta 3-asom van kúpos felső végű telószárakkal.
            Esztergályos ki- és vissza tudja peremezni, nekem speciel egy vörös proletárral csinálták. A belsejében lévő alátétek és a távtartók sorrendjét írd fel! Ja és a felület kriminálisan sz*r a szárakon, nincs krómozva, a belsejében meg nincs rendes dugattyús csillapító. Saját tapasztalatból írom ezeket. A szár 33-as, így korrekt csere nincs, én most próbálok egy cagiva 35-ös szárat besúvasztani (kiflik marása, új tengely az új szárak miatt már megvan).
            Ha ereszti az olajat 2 dolog lehet, amit mérlegelni kell előre:
            1. a szár ne legyen elkopva félre vagy gödrösre rohadva.
            2. a szimering éle el van kopva(ez az ideális eset).
            A szárakat fel lehet fémmel szóratni, az is megoldás, de normális anyagból újat esztergálni is lehet, anyaggal együtt 15-20e Ft/ pár. A varrat nélküli acélcső silány, de elképesztően, a gyárit jobb megmenteni, ha még tudod.
            Ha ki kell venni a szárakat, csináltass kiütőt hozzájuk(a felső sűrű menethez: vége: 26mm-es 12,5mm hosszan, ezután jön 17mm hosszan 27x1-es menet, utána 220mm 32-es anyag és kész is.)
            Ha kérdésed van, tedd fel nyugodtan, de szerdánál hamarabb nem járok erre, így csak azután tudok válaszolni. Így ha kérdeznél, türelmed kérem a válaszhoz.
            Üdv a klubban, kitartást!
            Majdánka.
            korompaiistvan, és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X