Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Babetta 207

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    egy részét a röpsúlyokkal ellátott erőmű felé sodorja!Ettől kissé olyan kuplung csúszós érzésem támad
    Azt szokom szeretni, mikor a gyermekem megy egy-két kört a Babettával, majd eldobja mint paraszt a montenbájkot. ... na jó, letámasztja, de a benzincsap valahogy mindig elfelejtődik, és nyitva marad. Egy idő után a porlasztó elkezd könnyezni, és a drága anyag egyenesen az indítódob alá folyik be, gondosan megkenve a betéteket.
    Olyankor azért érdekes mutatvány beindítani.
    Egyszer vele fogom csináltatni... biztos nem felejti el többet a benzincsapot elzárni

    Komment


      #77
      Sziasztok,

      207es babetta dekompresszor kar bowden bekötéséről tudnatok képet küldeni?
      Köszi előre is


      üdv Árpi

      Tapatalkkal küldve az én SM-G900F eszközömről

      Komment


        #78
        Melyik végére vagy kíváncsi?

        Először itt kezdjed légy szíves.

        Veterán fórum - Gyakran ismételt kérdések

        Komment


          #79
          Szia,

          Rendben : Kuti Árpád vagyok 40 éves. Volt néhány babettám most is egy 207 tulaja vagyok. Ezen felül vagy még 10 motorom volt de azok mai gyerek endurók. Hobbi szinten foglalkozom motorokkal és a szerelgetésükkel.
          A dekompresszor kar bowden bekotese érdekelne.
          Üdv Árpi


          Tapatalkkal küldve az én SM-G900F eszközömről

          Komment


            #80
            Üdv Árpi!

            A következő nekem nagy segítség volt a szerelésnél:
            JAWA Babetta 207 t

            Továbbá:
            Click image for larger version

Name:	BIG_0002616736.jpg
Views:	1
Size:	153.1 KB
ID:	151243Click image for larger version

Name:	BIG_0002616741.jpg
Views:	1
Size:	107.4 KB
ID:	151244Click image for larger version

Name:	BIG_kormany5.jpg
Views:	1
Size:	102.1 KB
ID:	151245
            Üdv.:dongós

            Komment


              #81
              Szia
              Köszi a képeket. Az enyém így néz ki:


              Tapatalkkal küldve az én SM-G900F eszközömről

              Komment


                #82
                Ezzel az a baj hogy nem megy vissza ütközésig teljesen így nagyot kell rajta húzni ami kényelmetlen. Hogy lehetne rögzíteni a bowden ehhez?


                Tapatalkkal küldve az én SM-G900F eszközömről

                Komment


                  #83
                  Ez hozzá való bowden? Nem látszik pontosan a képen, valamiféle akasztó van ráforrasztva, ami miatt nem megy vissza ütközésig?

                  Komment


                    #84
                    Ez pont így van.

                    Tapatalkkal küldve az én SM-G900F eszközömről

                    Komment


                      #85
                      Ahogy én látom egy réz kábelsarut kalapáltak a bovden végére és azt csavarozták a karra. Ez biztos messze van a gyáritól.
                      Ennél jobb lenne a csavart keresztbe kifúrni átdugni a bowden véget és ráhajtani az anyát a bowdenre.
                      De a legjobb megnézni egy másikat, beszerezni a hiányzó alkatrészeket, csak ez bowdenvég forrasztással vagy komplett cserével végződne.

                      Komment


                        #86
                        Kell venni egy hozzá való bowdent, hernyócsavaros dióval, azzal szépen be lehet állítani, megfelelően fog működni.

                        Komment


                          #87
                          Köszönöm a válaszokat.
                          Esetleg van egy képetek a gyári verzióról?
                          Ugyanakkor nem tudom mi az a hernyo csavaros dio

                          Tapatalkkal küldve az én SM-G900F eszközömről

                          Komment


                            #88
                            nem tudom mi az a hernyo csavaros dio
                            A motorosboltos tudja!Ha a neten rendeled,akkor viszont van leírása!
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #89
                              Oke

                              Tapatalkkal küldve az én SM-G900F eszközömről

                              Komment


                                #90
                                A motorom hidegen konnyen gyorsan indul, de miutan elindultam vele szinte minden esetben 400m megtetele utan (tudom mert mindig ugyan azon a sarkon) megall. Ilyenkor varok 1 percet bepöccen es onnantol kezdve semmi gond. De 1 percen belul soha nem indul. Egy barátom szerint a gyertya hőértéke nem jo. Valóban ez lehet a gond? Szeretném még kérdezni a babettába való gyertya típusát ti milyet használtok?

                                Tapatalkkal küldve az én SM-G900F eszközömről

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X