Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Babetta 207

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Sokat lehet javítani a Babetta fémgyapot szűrőjének szűrőképességén azzal, hogy sűrű olajjal beolajozod, hagyod kicsepegni és úgy teszed bele házába. Az igazat megvallva nem is értem szárazon hogy fogná meg a port.

    Komment


      Ezért jó a Pannónia. Az annyi keveréket visszanyom hogy az olaj folyamatosan csöpög a szűrőből, szóval még ki is mossa belőle a koszt
      Ha meg néha átmosom egy kis benzinnel nem kell olajozni, elég csak beindítani a masinát és gyorsan tele is köpködi keverékkel

      Komment


        Kedves József!

        Ebben az országban az emberek már nem babettára vágynak...
        Megbontották a fémtolvajok a baptista templom tetejét | bama.hu | Kék hírek, bulvár | Baranya megyei hírek

        Az utcában van. A templom beleépítve egy lakópark közepébe, minden minden oldalról lakóházak közvetlen közelről. Azért megpróbálták.
        Az olajra visszatérve. Első motoros élményem az öreg babetta volt (igen későn és sokáig nem volt folytatása). Apám Pancsi tankja a pincében pihent, abból eresztettem le a közel 3 évtizedes keveréket. Kicsit tettem hozzá még benzint és mentem motorozni. Minden fórumon megy a vérre menő vita az olajválasztásról. Egyszer javasoltam, hogy A és B igen drága motorkerékpár olaj vitáját, illetve a szükséges 6000km-es csereperiódust nézzük már meg fáradt olaj laborvizsgálattal. Totalcarosok megvizsgáltattak egy leeresztett diesel motorolajat és volt még benne tartalék. Természetesen senki sem csatlakozott. Nekem nincs időm molyolni olajak és gumik teljesítményadatait.

        Komment


          bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Első motoros élményem az öreg babetta volt (igen későn és sokáig nem volt folytatása). Apám Pancsi tankja a pincében pihent, abból eresztettem le a közel 3 évtizedes keveréket. Kicsit tettem hozzá még benzint és mentem motorozni. Minden fórumon megy a vérre menő vita az olajválasztásról. Egyszer javasoltam, hogy A és B igen drága motorkerékpár olaj vitáját, illetve a szükséges 6000km-es csereperiódust nézzük már meg fáradt olaj laborvizsgálattal. Totalcarosok megvizsgáltattak egy leeresztett diesel motorolajat és volt még benne tartalék.
          Egy Pannonia és egy Babetta fénykorában az AROL 2T vel megelégedett. Ezt azért ne próbáld ki egy mai robogóval neaggyisten egy kétütemű sportmotorral Honda NSR, Suzuki RG stb. Ott markáns lesz az élettartam rövidülése.
          Természetesen azokat az ígéreteket hogy egy olajtól mennyire nő illetve csökken egy motor élettartama csak laborban lehet vizsgálni két ugyanolyan motoron (már ez is hülyeség mert nem létezik) ugyanolyan terhelésen üzemórák ezrein vizsgálva.
          Ilyen egyébként létezik, egy volt és újra mostani kollégám elszegődött oda, de gyorsan (kb1,5 év) feladta ezt a harcot.

          Komment


            Én csak a motul-repsol-castrol-a-jobb örökös vitából szálltam ki és áttértem a mannolra autóba és következő cserénél gyanítom a motor is azt fog kapni. Akinek meg nem tetszik a mannol, akkor gondoljon eneost a helyére. Megvan ezeknek a megfelelő teljesítmény minősítése. Csereperiódusokat és szűrőcseréket tartom (vagy kicsit kitolom a motornál).
            Ha meg átvertek, akkor így jártam.
            Sok-sok ember mesélt már nekem több tízezret futott olajokról és besült alkatrészekről. Kevesebben meséltek nem megfelelő minőségű olaj miatt besült alkatrészekről.

            Komment


              Probaltatok mar atalakitani berántósra? Lattam kulfoldi oldalakon ezt a megoldast. Lehet egyaltalan?

              Üdv Árpi

              Komment


                Miért akarsz fűnyírót csinálni a Babsziból?. A legegyszerűbb legtöbbször a jobb. Természetesen azt csinálsz amit akarsz csak az út szélén bosszankodva lehet, hogy rövid lesz a gatyamadzag berántó zsinórnak!

                Komment


                  Maximum abban látom a dolog értelmét, ha pl. nem működnek az indítópofák.
                  Mivel a lendkerék/indító dob nem fedett, el tudom képzelni hogy erre fel lehet tekerni kötelet és azzal berántani. Kérdés hogy mennyire csúszik meg rajta. Másrészt igen jó állapotban kell lennie, jó beállításokkal, hogy berántással induljon.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2017 febr. 14, 14:41.

                  Komment


                    Koszi a valaszokat.
                    Ugy latom, hogy a neha fura elkepzelesek, otletek, ujitasok, extrem megoldasok nem talalkoznak csak a teljesen hagyomanyos es eredeti megoldasokkal, gondolkozassal.
                    Persze ez nem baj! De azert dolgozom az ugyon

                    Üdv Árpi

                    Komment


                      Lehet egyaltalan?
                      Természetesen mindent lehet,de mi benne a kihívás!
                      Csináld meg önindítósra,négyüteműre,levegős futóművel,napelemesre......
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        )))))))))))))))

                        Üdv Árpi

                        Komment


                          Ugy latom, hogy a neha fura elkepzelesek, otletek, ujitasok, extrem megoldasok nem talalkoznak csak a teljesen hagyomanyos es eredeti megoldasokkal, gondolkozassal.
                          Mert az a felfogás él bennünk,hogy miért kellene nekem okosabbnak lennem,mint az a sok mérnök aki a gyárban megtervezte az adott dolgot és én azért vásároltam meg mert úgy tetszik ahogy ők legyártották.

                          Komment


                            Én nem vagyok ellene az új dolgoknak mely előre viszi a technika fejlődését és egy jó 5-let megvalósítását. Ne értsd félre becsülöm a Babettát hisz megjárták vele az Alpokot is csak türelmesebben!

                            Komment


                              madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Mert az a felfogás él bennünk,hogy miért kellene nekem okosabbnak lennem,mint az a sok mérnök aki a gyárban megtervezte az adott dolgot és én azért vásároltam meg mert úgy tetszik ahogy ők legyártották.

                              Hadd árnyaljam ezt a képet egy kicsit. A mérnöki fantázia általában jól működik, de van egy hatalmas fékje: a gazdaságos gyárthatóság. Sok remek terv végezte és végzi fiókban emiatt.

                              Komment


                                Uraim,
                                Meg van par kerdesem hozzatok. Gumit kell cserelnem a Babin, gyallyon van. Vmi allroadra gondoltam.
                                Mit ajanlotok?
                                Koszi udv Arpi

                                Üdv Árpi

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X