Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cezet 350 472.4 lengőkar felújítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kérdés: van-e gyári hengerfejtömítés vagy a sörös dobozból vágott is jó lesz ide?
    Ha alumínium a doboz, akkor igen. Csak jól mosd ki, nehogy valami cukros dolog kerüljön a hengerbe. Én a benzincsaphoz pl. forrasztóónból tekertem tömítőgyűrűt. Simán összeforrasztottam és kész is volt.

    A gyári tömítőgyűrű is kör alakú és sima alulemezből van. Ha jól emlékszem.
    sepy és Ricsi95D kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Köszi a választ!
      Szuper ez a fórum, itt nem "hisztiznek", itt segítenek!
      CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Ma motorozás után megnézegettük a Cektát és felmerült bennünk pár kérdés:

        Click image for larger version

Name:	DSC02105.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	138313A gyertyapipa gyertya felőli végére kell-e az a gumi és ha igen miért?

        Click image for larger version

Name:	DSC02108.jpg
Views:	1
Size:	186.3 KB
ID:	138314Ezen a képen pedig jó látszik,hogy milyen közel van a pipa a hengerfejhez (a gumi hozzáér,szerintünk ez tűzveszélyes) Szerintetek leszedjük?

        Wsivers (remélem jól írom) írta egy korábbi hsz-ben,hogy a motorszámból sokminden kiderül. Ebből mit lehet megtudni?

        Komment


          #34
          350ccm 2 henger, ugyanaz mint a 633, a felfogatás módosítva a Cz vázhoz, használva a Cz 472ben(Ezt ugye alapból is tudjuk). Ami új dolog lehet, hogy a 9-es szám Ausztriai exportot jelent. Ebből az következik, hogy valószínű neked is orosz-német kétnyelvű adattáblád van mint nekem.
          1: Jó ha van ott is gumi, mert nem jut fel a pára, továbbá nem esik le a gyertyapipa olyan könnyen.
          2: A gyertyapipa nem rávaló amúgy, ide rövid fajta TESLA feliratos jár. Nekem is van ott gumi, de semmi baja, sőt a gyujtókábelem is hozzá szokott érni a bordákhoz. Itt nincs olyan meleg, mint a kipufogó környékén
          Ami oda kell az NK-1 típusú rövid pipa, itt a listán felülről a 4.
          Termék lista,Gyertyapipa OK 01-03 bakelit hajlított Tesla,Gyertyapipa bakelit egyenes Tesla,Gyertyapipa lemezes hajlított Tesla - MikeBike
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 szept. 15, 22:25.
          sepy és Ricsi95D kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #35
            Sziasztok!

            Annyival egészíteném ki Wsieverset, hogy a kúszószikra ellen is hatékonyan véd. Előfordulhat ugyanis, hogy a gyertyakábelből visszafelé kunkorodik esetleg egy kóbor rézszál, vagy ne adj Isten szétcsúszik, akkor e henger tetején húzna ívet, ami ilyen közel a benzintartályhoz akár kirobbanóan látványos is lehet. A többit Wsievers leírta.

            De én is kérdeznék: miféle karbi van neked felszerelve és hogy szuperál? Alakítgatunk, alakítgatunk, tudósítani meg nem tudósítunk?
            sepy és Ricsi95D kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Mindkettőtöknek köszönöm a választ!

              Wsivers! Megnéztem az adattáblámat, csak orosz nyelvű.

              Zsolti! Nem vagyok én akkora motorszerelő,hogy alakítgatni merjek egy működő motoron Ezt a karbit még az előzőt tulaj tette fel.
              Előnye, hogy keveset fogyaszt a motor (tavalyi mérés 4 L/100 km) de hamarosan tele tankoljuk, így friss eredményt is fogok mondani!
              Hátárny: hideg indításkor hosszú idő amíg fölveszi a gázt (értsd: elindul, hőmérséklettől függően fél-másfél perc járatás, közben próbálkozás, fullad-fullad, na most fölvette, ekkor lehet visszanyomni a szívatót)
              CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Twin Sport karburátor
                CZsolti kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #38
                  Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Nem vagyok én akkora motorszerelő,hogy alakítgatni merjek egy működő motoron
                  Akkora én sem. Mindig leállítom a gépet, mielőtt szerelni kezdem.
                  Szóval a karbi Jawa Twin Sport? Tetszik. Ha még kevesebbet is fogyaszt vele, akkor meg duplán jó. Az én gépem anno két személlyel és csomaggal 4,8-5 között evett jó étvággyal. És azzal a porlasztóval is melegíteni kellett, sőt ilyen hideg nyirkos hajnalon, mint a mai, elindulás után még rá kellett úsztatni, hogy menjen.
                  Ricsi95D kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Click image for larger version

Name:	DSC02193.jpg
Views:	1
Size:	195.0 KB
ID:	138915 Segítsetek megmondani,hogy ez milyen első teleszkóp és mi hiányzik róla? Fém burkolat vagy gumiharmonika!
                    Köszi!

                    Komment


                      #40
                      Fémburkolat hiányzik róla, és jelenleg egy TS Mz porvédő van rajta. A Cz nél úgy van, hogy krómozott alsószárú teleszkópkoz általában fémburkolat jár, az alumíniumhoz pedig gumiharmónika. Kivétel ez alól a gyári krosszgépek, és a triál nevezetű útcai kivitelek. Ott előfordul krómozott alsószárnál is gumiharmónika.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #41
                        Wsieverssel egyetértve megjegyzem, hogy a fékdobről is hiányzik a takarólemez. Én egyébként lecseréltem a csövet gumiharmonikára, mert az nekem jobban tetszik. De megerősítem, hogy vékonyfalú fekete acélcsőburkolat (max. 1 mm vastag) volt rajta.

                        Komment


                          #42
                          Milyen csapágyak vannak a cz kormányában? Nincs róla rajzotok? Kúpgörgős, vagy golyós csapágyak?
                          Sajnos lotyog az eleje, meg kell csináltatunk.

                          Komment


                            #43
                            Nem láttam még az enyémet mert az még csak 42 éves!, de a télen én is szétszedem golyók vannak benne csésze egy része a vázban a másik pedig a bele hajtott kónusz így állítható.A golyók átmérőjét nem tudom de szétszedés után Te is megmérheted. Ha nem volt még szétszedve megvan benne minden golyó valószínűleg.Ha nincs pigment pattogás nyom a golyókon és a csésze is szép megúszhatod egy alapos tisztítással, zsírzással és beállítással. Olyan mint egy nyomcsapágy csak nincs hozzá kosár persze ez az emlékezetem ha nem csal még akkor igaz .

                            Komment


                              #44
                              Sziasztok!

                              Sepy leírása korrekt. Golyós nyomcsapágy van benne. Érdekes, hogy nekem (CZ350-es) a nyakban ülő felső fészekben kis benyomódások vannak már kezdettől fogva. Nem tudom, hogy gyárilag ilyen volt-e. Én '86-ban vettem 12000 km-rel és pontosan az tetszett benne, hogy a kormány megállt középen. Olyan volt, mint egy kormányrögzítő.

                              Most én is szétszedtem. A golyóknak semmi baja. A fekete zsírt kitöröltem. Grafitos megy a helyére vissza, és egyenlőre a kosarat sem akarom cserélni.

                              Ricsi, utánhúzással sem tűnik el a kotyogás? Lehet, hogy nem is kell cserélni semmit.

                              Komment


                                #45
                                Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Milyen csapágyak vannak a cz kormányában? Nincs róla rajzotok? Kúpgörgős, vagy golyós csapágyak?
                                Sajnos lotyog az eleje, meg kell csináltatunk.
                                Ha nem lesz szerencsétek (mint nekem) akkor vehettek új szettet. Az enyém is kotyogott annó. Cseréltem a golyókat aztán kis idő multán elkezdett megint kotyogni. Sajnos már az utánállítás sem segített rajt. Persze mindez teljes felújítás után. Most vettem hozzá komplett szettet potom 13000ft-ért. A Futár motoros boltból: http://www.futarmotorosbolt.hu/produ...oducts_id=4864

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X