Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cezet 350 472.4 lengőkar felújítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    Nem láttál még rossz hegesztést, ez így jó. És gyári.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #77
      Még a gyártás végéről származó Pannóniáknál is jobban néz ki ez.
      Az enyémről én csiszoltam le a CO huzal darabokat amiket otthagytak a hegesztések környékén

      Komment


        #78
        Pontosan ezért kerestem rá erre a témára, én is ezt tapasztalom, sztenderre állítva ha a végállásból középre fordítom, mindig visszaugrik középállásba. Menet közben ez nem érezhető. Azon gondolkozom, hogy ez szándékosan így van-e, vagy csak kopott.
        Nekem gyanús, hogy gyárilag szándékosan túlhúzták és beleverették valamilyen módszerrel. Azért gyanítom, mert az enyémnek már újonnan is ilyen volt a kormánya. Pontosan ez tetszett a Jawahoz képest, meg a hangja. Mindenesetre én visszaállítottam az enyémet az eredeti helyzetébe felújítás után. Nekem megfelel így.

        Komment


          #79
          Pontosan ez tetszett a Jawahoz képest, meg a hangja.
          én ehhez a táborhoz tartozom de a Jawanak jobb hangja volt, élesebb pattogósabb, ezt a CZ az alacsonyabb súlypontjából adódó kellemesebb vezethetőségével ellensúlyozta.

          Komment


            #80
            A vastagabb falú dobok miatt tompább a Cz hangja. A váz nyaki része alakpréselt lemezekből van, bizonyos körülmények között, ez merevebb konstrukció, annak ellenére, hogy már több hajlott Czetka vázat láttam.(mindíg a felső vázcső hajlik meg ütközés után, de a hegesztés nem nyílik meg)
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 jan. 01, 22:25.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #81
              de a Jawanak jobb hangja volt, élesebb pattogósabb, ezt a CZ az alacsonyabb súlypontjából adódó kellemesebb vezethetőségével ellensúlyozta.
              De a Jawa kényelmesebb és dönthetőbb,igaz a cz vagányabb,de mindig utáltam,nyomába sem ért,szét is hánytam mindenfelé.......már csak a forgalmi fele van meg a motorja egy Jawában szolgált tovább
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #82
                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mindenesetre én visszaállítottam az enyémet az eredeti helyzetébe felújítás után. Nekem megfelel így.
                Nekem is megfelel, a vezethetőséget nem befolyásolja, egyelőre nem tervezem módosítani.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X