Közlemény

Collapse
No announcement yet.

jawa 350 634 felújítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    "...ami azt jelenti, hogy látszólag két tömítőajka van..."
    Ha látszólag, ha nem....azok mindig jól jönnek...
    CZsolti kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Tényleg érdekes, mert az enyém (blokk) -látszólag ugyan olyan, mint a Tied, de a kivágás nincs rajta. Valószínűleg Neked olyan főtengelyt raktak be,ami már készült olajpumpával is! A mázlista!
      Nekem is normál van. Túl sok volt hétfőn reggel a gyárban a sligovica, vagy a kofola, és rossz polcról szedték le az alkatrészt...Részegember effektus Ilyen fantasy dolgok általában megtörténtek a Cz gyárban...
      sepy, Fergusson és 2 további látogató kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #33
        Nekem is normál van. Túl sok volt hétfőn reggel a gyárban a sligovica, vagy a kofola, és rossz polcról szedték le az alkatrészt...Részegember effektus Ilyen fantasy dolgok általában megtörténtek a Cz gyárban...
        Mondom én, hogy mázlista és valóban Ő az egyedüli,aki nem akarja felrakni a "pumpát" a vasra ...
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Nekem a főtengelyem csak két lábon állt. A kuplung felőli főtengelycsapágy belső gyűrűje 5 mm-rel nagyobb átmérővel rendelkezett, mint a csap. Lógott a levegőben. Iszonyatos hangja volt a blokknak, de ment, mint a sárkány. Új csapágyak, viton szimering...csöndes a motor, de nem megy úgy. Pedig milyen szépen ment....és milyen szépen csörgött....mint amikor egy szerszámos ládát húzol macskakövön.
          kvaga, sepy és 4 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            Sikerült a kuplung felőli szimmeringet kicserélnem. Ezúton köszönöm meg azt az ötletet, hogy hajtsunk be két pozdorjacsavart a régi szimmeringbe, és azokkal rántsuk ki onnan. Nekem ragyogóan bevált. Sajnos nem emlékszem kinek az ötlete volt, de megjegyeztem és most kipróbáltam.
            mátéapu, sepy és Fergusson kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Sikerült a kuplung felőli szimmeringet kicserélnem. Ezúton köszönöm meg azt az ötletet, hogy hajtsunk be két pozdorjacsavart a régi szimmeringbe, és azokkal rántsuk ki onnan. Nekem ragyogóan bevált. Sajnos nem emlékszem kinek az ötlete volt, de megjegyeztem és most kipróbáltam.
              Szia CZsolti!
              Ha már sikerült kivenni és az újat berakni,akkor elárulnád, hogy milyen méretű és márkájú szimmeringet /kétajkas/ raktál a gépbe?
              Lehetőleg, mind a két oldalit / a dinamó felőlit is/ írd már le, légy oly kedves!
              Előre is Köszönöm...

              Komment


                #37
                Szia! Igaz én a Sepy vagyok de írom a méretet. A főtengely két külső szimeringje 25x62x8. A kis lánckeréké: 30x52x10. Gyárilag 12mm a szélessége de olyan nincs.Nem ugyanott fog futni lehet még jó is mert ha kopott a régi helye nem kell új távtartó. Én Vitonost teszek bele nem szándékozom mostanában szétszedni. Jó szerelést.
                Fergusson kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Szia! Igaz én a Sepy vagyok de írom a méretet. A főtengely két külső szimeringje 25x62x8. A kis lánckeréké: 30x52x10. Gyárilag 12mm a szélessége de olyan nincs.Nem ugyanott fog futni lehet még jó is mert ha kopott a régi helye nem kell új távtartó. Én Vitonost teszek bele nem szándékozom mostanában szétszedni. Jó szerelést.
                  Szia Sepy!
                  Nagyon köszönöm az infót...gyakorlatilag mindegy volt, hogy ki válaszol, csak CZsolti pont most írt róla...

                  Komment


                    #39
                    Szia Fergusson!

                    Meg kell cáfolnom Sepyt. Én simán kaptam 30x52x12-est. A méretek egyébként stimmelnek. Ezt a fajtát sikerült kapnom:

                    Csapágy-Csavar Kft

                    Sok sikert és jó szerelést.

                    Ezenkívül vettem 8x16x7-est (km-meghajtás), és 5x16x7-est kísérleti célra (kuplungpálca tömítés, Sepy javasolta )
                    Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2014 dec. 20, 19:39.
                    sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Szia Fergusson!

                      Meg kell cáfolnom Sepyt. Én simán kaptam 30x52x12-est. A méretek egyébként stimmelnek. Ezt a fajtát sikerült kapnom:

                      Csapágy-Csavar Kft

                      Sok sikert és jó szerelést.

                      Ezenkívül vettem 8x16x7-est (km-meghajtás), és 5x16x7-est kísérleti célra (kuplungpálca tömítés, Sepy javasolta )
                      Szia CZsolti!
                      Tőled is kösz az infót....összeadom a kettőt és csinálok belőle egyet...
                      Így a legokosabb...szerintem.
                      zahi és CZsolti kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        Uraim!
                        Tudja-e valaki, hogy a gyár adott-e ki olyan kormánycsapágyat, amely "kosaras" volt, valamint a dugattyú csapszeghez is ( nem olyan számolgatós, zsírozóst) a 634-hez ? Ha nem, akkor mennyi van a kormánycsapágyban és a dugattyúcsapszegnél, mármint db.?
                        Lehet, hogy valahol már leíródott, de nem találom.

                        Előre is köszönöm a választ!
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2014 dec. 28, 22:12.

                        Komment


                          #42
                          Csapszegnél a gyári nem kosaras, 28 db tűgörgő kell/hajtókarszem. Manapság lehet kapni kosarasat is, valamivel hamarabb kezd el ciripelni, de nekem bevált. 700Ft körül vettem a közeli motoros boltban tavasszal darabját. (15 ezer után cseréltem mert már zavart a hangja)
                          Kormánycsapágyból nincs kosaras, csak szabadon álló görgős, 18 golyó/csapágycsésze, átm. 1/4' golyóval (6,35mm)
                          St.Z.350, kvaga és 3 további látogató kedvelte ezt.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #43
                            Wsievers!

                            Köszönöm az infót!
                            Annyi lenne -akkor- még a kérdésem, hogy a hajtókarszemhez milyen mérettel kell kérni az üzletben a "kosarast" ? Ha nem motoros boltban veszem, hanem csapágyakkal foglalkozóban?
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2014 dec. 29, 06:49.

                            Komment


                              #44
                              Ha nem motoros boltban veszem, hanem csapágyakkal foglalkozóban?
                              Ott szerintem nem kapsz. Görgőt igen, tűgörgőt magában talán, de kosaras felső tűgörgőt szerintem nem. Ha nagyon akarod, a kosár mérete:20 mm külső átmérő, 16mm belső, és 20mm hossz. A csapszeg és tűgörgőméretek a következőek:
                              Click image for larger version

Name:	22143d1398680606-jawa-350-638-kerdesek-39.jpg
Views:	2
Size:	101.0 KB
ID:	143433
                              http://simson-keletimotor-alkatresze...görgő-kosár
                              http://robogoalkatresz.odormotor.hu/...ORGO_FELSO.php
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 dec. 29, 10:20.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #45
                                Kedves Wsievers!
                                Nagyon köszönöm a segítséget! Így már könnyebb az elindulás...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X