Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Karburátor Csere ?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Karburátor Csere ?

    Üdv Mindenkinek!
    Egy jó ideje szenvedek a 350-es Cetkám karbijával. Nem sikerül beállítani sehogyan sem. A légszűrő felőli túlfoyón jön a benzin folyamatosan. Lehet hogy már nagyon kopott a cső amibe a súbertű mozog. Van-e valami trükk esetleg?Illetve vásárolt-e valaki taiwani utángyártott porlasztót? Vagy csak a gyári cseh? a jó megoldás.
    Előre is köszi a véleményeket!

    #2
    Cserélj úszót, és úszóházfedelet. Vagy csiszold össze.
    sepy, RedBull477 és 4 további látogató kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Üdv wsievers!
      Köszi a tippet! Már próbáltam az úszót cserélni ,igaz Taiwanit vettem hozzá, de ezzel sem zár rendesen. Most találtam rá a neten,hogy lehet rendelni külön úszóház fedelet is. Érdemes egy próbát tenni vele még,vagy marad a csiszolás?
      Nem igazán tudom a csiszolás technológiáját,talán az úszót kézi furógépbe befogva polírpapirral meghúzni? Vagy van e más módszer is? Sajna nincs műszerész esztergám!

      Komment


        #4
        Nem igazán tudom a csiszolás technológiáját,
        egy deszkalapra támasztod az úszó alsó tüskéjét rátartod felülről az úszófedelet egy menetnyi fonalat tekersz az úszóra és a haveroddal huzigáljátok a zsineget.A tüskére finom csiszolóanyagot kensz egy kis olajjal és addig csiszolod,míg folytonos fényes gyűrű nem lesz mindkét felületen.egyedül egy íjjal vagy fűrészkeretre feszítve is forgathatod.
        zahi és sepy kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #5
          Azért a tűhosszt hasonlitsd össze a gyárival. A tűnek az szokott lenni a baja, hogy váll van a kúpon, ez érezhető is. Én fúrógépbe szoktam fogni, és az asszony körömreszelőjével forgás közben visszaalakítom(jóféle korundporos cucc-remélem nem olvassa ezt ) a fedél csiszolásához pedig összedörzsölök két 360 as polírpapirt, és a lehulló port olajjal keverve a tűre kenve kézzel addig forgatom, amíg a leggyengébb ellentartásra lezár. Ha ezzel sem zár jól, a tüt kell fentebb forrasztani,( mivel a Jawa fix ) vagy úszóházfedelet cserélni. Hozzáteszem, hogy egy megfelelő parafakarikával ideiglenesen is meg lehet emelni alulról.
          St.Z.350, zahi és sepy kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #6
            Hálás köszönetem a hasznos tanácsokért! Hamarosan neki esek a felületek össze igazításához! Beszámolok az eredményről.
            St.Z.350, zahi és kedvelte ezt.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X