Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Olaj szivárgás a Sport Cz-n!.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A hátsó motortartó fülön felül a két blokkfél illesztésénél van egy kis lyuk.
    Hát ez olyan kicsi lehet, hogy az enyémen nem is látom. Kicsit turbósítva Sepy megoldását én is megcsinálom inkább ezt a csöves verziót. Biztos, ami bizonytalan alapon.

    Apropó Sepy! Hogy működik a szerkentyű. Segített valamit a szellőzőcső?

    Komment


      #17
      Még csak helybe furikáztam azóta de eddig jó a " kitaláció"!, a hétvégén kicsit meg akarom röptetni és látható lesz a végleges. Nem akarok előre kiabálni és utána keseregni!.

      Komment


        #18
        A másik végét vezesd vissza a főtengely kislánckereke elé. Ott elvileg szívóhatás van. Amit kifúj, szívja vissza.
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Az frankó lenne nem is kéne benzin , melegen elmenne a váltó olajgőzével -már amig van .Sokan jártak már így -mármint autónál -amikor felszívta a motorolajat ....
          Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2014 júl. 18, 17:21.

          Komment


            #20
            Mire felérünk Keszibe látható lesz az eredmény!TUDJÁTOK, hogy indult a visszaszámlálás :7,

            Komment


              #21
              Ebben a témában a tartozásom!Aki ott volt kesziben látta a megoldásom, biztosan van más is , ez nekem működik. A kis csövön felküldi az olajat egy műa. flakonba és onnan egy másik csövön a levegő távozik az olaj marad és gyűlik. Ez azért csak Tűzoltás az igazi megoldás Ne kend oj vastagon a tömítő pasztát, hogy eltömődjön a szellőző!
              CZsolti és wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Milyen gyorsan telik a tartály? Lánckenésre nem gondoltál vele esetleg? Mert én igen. Azért kérdem a mennyiséget.

                Komment


                  #23
                  Üdv!! Csak itt találtam róla valamit a fórumon, engem ez a 3 tömítőgyűrű mérete érdekelne a kiemelő rúd köré, láttam linket de kintről azért nem akarom megrendelni meg úgy tudom az e-motorparts-os se valami minőségi így helyi boltba utána néznék méret szerint. Köszönöm

                  - - - Updated - - -

                  A kuplung kiemelő rudnál, az automata alatt van 3 db -os tömitő szett. tapasztalatbol tudom , mert én is cseréltem az enyémen , (igaz jawa 250-353 ) ! Itt a link: ÄŒZ 250/471-ÄŒZ 350/472 » Tesnenia,upchávky tyčky spojky,priemer 16mm - Jawa 250,350 - 1960-- - Motoren


                  Erre gondoltam egyébként, 472-es Cz-mbe kellene.

                  Komment


                    #24
                    Én a Sport-nál egy Simeringet tettem be a gyári elé és mérd meg milyen "O" gyűrű illik a beszúrásba az lehet 0,5mm-rel vastagabb/ szélesebb/természetesen olaj álló kell, hogy legyen. Ne cseréld ki a mostanság kapható vacakra ismertetője fehér nyomó tárcsa mert az rá gyógyul a pálcára nem bírja sem a hőt sem az olajat! Jobb helyre menjél PL. SKF. és csinálnak méretre Simeringet!

                    - - - Updated - - -

                    A Sport olaj folyásának oka! Meg lett növelve a szívási idő / rövidebb lett a dugó szoknyája/ és csökkentve lett az elősűrítés térfogata/ főtengely könnyítés furatai parafázva/ így nőtt az elősűrítés nyomása és a normál Fötengely Simering átengedte a nyomást a váltó teribe. Ettől lett az , hogy olyan magasságban mint az automata tengelye is nyomta kifele a váltóból az olajat. Azért, hogy ezt kitudjam védeni és blokk széthúzás nélkül lefussam a tavaly előtti szezont el kellett vezetni a nyomást. A megoldás a Vitonos Simering és csak azt teszek főtengelyre. Az bírja a hőt a + nyomást és jobban az olajat is. A tavalyi szezont már így futotta a gép és nincs+ olajfolyás érdekes módon! Az automata kinyomó pálcályája a Simering rakást javaslom Jawa és CZ esetén minden kép. Ez szerintem gyári hiányosság, de a gyári megoldást is hagyni kell mert az vezeti a kinyomó rudat / pálcát/. Zsoltinak! Nem jó lánckenésre mert csupa kulimájsz lenne a jobb oldal arra sok az olaj és a lánczsír való arra/ grafitos/.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2016 febr. 25, 13:32.
                    CZsolti kedvelte ezt.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X