Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Váltó és karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Váltó és karburátor

    Sziasztok! Van egy öreg, Verhovina 3-as motorom. Minden jól működik rajta, kivéve a váltót, mert 1-esben nagyon rángat, és hamar kell váltanom 2be.. Sajnos így nehezen pörög fel, elgyöngül. Nem tudom mi lehet a baj, lánc nem laza, de amiatt nem is lehet szerintem!

    Karbi: Egyik nagy hibája ennek a típusnak, hogy a karbi közvetlen csatlakozik a hengerfejre, és így nagyon hamar melegszik. Ha egy megállok egy pillanatra vele, egy hosszab út után, egyből leáll, mert elforr a benzin a karbiban. Beíndítani nem is tudom, még vissza nem hül. Valaki tudna erre megoldást, hogy használhatóbb legyen?




    Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

    #2
    A karbi alá tégy bakelitet és úgy tömítést:amíg odalesz a hengered fúratni,ráérsz csinálni egyet!

    Valószínűleg kopott a motorod azért melegszik:és így melegen csökken a kompresszió.

    A váltóbovdent próbáld állítani,legtöbbször azért löki ki mert nem húzza a helyére a fogaskereket.
    sepy, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment

    Ugrás az oldal tetejére
    Working...
    X