Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1983-as 205 kilométert futott Romet Kadett beüzemelése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    1983-as 205 kilométert futott Romet Kadett beüzemelése

    Click image for larger version

Name:	DSC_0788.jpg
Views:	1
Size:	194.3 KB
ID:	156895Click image for larger version

Name:	DSC_0790.jpg
Views:	1
Size:	199.3 KB
ID:	156896

    Ehhez a Romet Kadetthez keresnék leírásokat szerelési útmutatókat bekötési rajzokat.
    205 kilométer van benne a benzin bele van állva féktisztító sprayvel pöccre indúl, mire figyeljek beüzemelés közben? A lámpán lévő kapcsolón melyik állásban mit csinál?

    #2
    Gratulálok, szép, megkímélt példány! Nagyon ritka az ilyen! Mióta vadászok én is ilyet...
    Sajnos rajzokkal nem tudok segíteni. Ha belegyógyult a benzin, akkor az első lépés a tank leszerelés, alapos, többszöri átöblítés benzinnel, vagy valami erősebb anyaggal (pl. etanol). benzincsapot is biztosan szét kell szedni, ki kell pucolni. összerakásnál érdemes szűrőt is beiktatni a benzincsőbe. Karburátort is biztosan szét kell kapni, a belseje is biztos teli van lerakódással, trutymóval... Hirtelen kb. ennyi a tennivaló.
    Gyújtáskapcsoló középállásban bekapcsolva, jobbra fordítva kell leállítani, balra világítás. Kormányon lévő kapcsolóval lehet váltani a tompított/fényszóró állást.
    sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      ...és a biztonság kedvéért a sebességváltóban is lecserélném az olajat (sima hykomol hajtómű olaj jó bele)

      Komment


        #4
        Szia Ifás!

        Te azért nem vagy kezdő sem a fórumon, sem a motorszerelésben. Tudod, hogy a letöltések között van egy csomó rometos cucc is. Onnan bármit letölthetsz. JA és egy csomó hozzászólás is van benzintank tisztítás témában.

        Apropó, nem láttam a kiállításon a fehér fékdobos Pannóniát. Átfestetted?

        Üdvözlettel: CZsolti
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Romethoz nem jó a hikomol k a bakelit lamella hajlamos a megcsúszásra, a gyenge rugóerő miatt nehezen préseli ki a sűrű olajat. A parafa lamella pedig letapad az utángyártott lamellákból kipotyognak a parafa betétek. Gyárilag a Lengyelek 15W 40-es motorolajat írnak. Nekem a Komarnál bevált.
          Cooter kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Hát legyen szerencséd hozzá. Én annak idején igaz egy 634-es ről ültem egy vadi új Rometre de nekem hideg lelésem van tőle. Motor pótlónak vettem 6 km-re melóba járni az autó mellé. Ez lehet egyedi eset de nem győzőtt meg a megbízhatóságáról!
            CZsolti, dongos78 és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              634-es ről ültem egy vadi új Rometre
              Hasonló véleményem van róla,viszont az elődje elnyűhetelen a szememben!
              wsievers, sepy és dongos78 kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #8
                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                nem győzőtt meg a megbízhatóságáról!
                Ha Rometje van az embernek, működik a zabszem-effektus. Ez az a motor, amivel úgy igazán eggyé kell válnod, minden pillanatban a lelkére kell hangolódnod, szugerálni, hogy "szaladj, szaladj, meg ne állj kiscsikó"!
                Ha fontos, sürgős dolgod van, ne ezzel indulj el. És csak olyan messzire menj, ahonnan még haza is tudod tolni. De én akkor is imádtam! Megvannak a maga trükkjei, amiket ha betart az ember, akkor azért rikán hagy cserben.
                Titus, CZsolti és sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  No ez a Pró és Kontra!Dongós a mondandód közepén a lényeg.Én is toltam csak untam a reggeli tornát melyet "Ő" szabott meg időben.Az viszont jó benne kicsi a súlya és könnyű tolni!
                  Titus, és kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    No ez a Pró és Kontra!Dongós a mondandód közepén a lényeg .Én is toltam csak untam a reggeli tornát melyet „Ő” szabott meg időben.Az viszont jó benne kicsi a súlya és könnyű tolni!
                    Pedálos Verhovina, vagy Babetta lehet a megoldás. Előbbit behúzott kuplunggal "direkt fokozatban" érdemes tekerni, utóbbival pedig lehet akár 10 km-t is biciklizni. Kipróbáltam

                    Egy biztos, szerelni vágyóknak kiváló tanulógépek ezek a régi szoci segédmotorok.

                    Komment


                      #11
                      utóbbival pedig lehet akár 10 km-t is biciklizni.
                      Amíg le nem törik a pedál, én így jártam.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #12
                        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        utóbbival pedig lehet akár 10 km-t is biciklizni. Kipróbáltam
                        Rendkívül élvezetes lehetett! A pedál üléshez képest való helyzete és a rugózás különösen nagy élménnyé teszi a tekerést...

                        Komment


                          #13
                          És csak olyan messzire menj, ahonnan még haza is tudod tolni.
                          Mi egy barátommal 2 Romet Ponyval lemotoroztunk Agárdra,ami nekünk 163km csak oda,a két kis prüttyögő mindenféle hiba nélkül teljesítette a távod oda vissza igen csak túlterhelve,javarészt teljesgázon !Click image for larger version

Name:	Pony túra 024.jpg
Views:	1
Size:	199.4 KB
ID:	139619

                          Komment


                            #14
                            Vannak még csodák...
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #15
                              Cooter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              mindenféle hiba nélkül teljesítette a távod oda vissza
                              De ugye nem a gyári gyújtásával?

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X