Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel motorkerékpárok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    én úgy olvastam, nem volt sikertörténet

    a hátsó dugó a rossz hűtés (mert hátsó és a kipufogó kiömlők is ott voltak) miatt ragadós, megszorulós volt

    de nemértem, ezt a megoldást a Puch-tól vették át, ott ez nem volt gond?

    ill. az előnye a takarékosabb üzem lett volna, mert nem szökik ki annyi friss keverék a kipufogóba, de a Ternay könyv szerint nem volt különbség a fogyasztásban, úgy emlékszem

    de mindezek mellett biztos hogy a legritkább, legdrágább magyar motor manapság

    mégsem vagyok ebben biztos, a korábbi, két háború közötti motorok ritkábbak lehettek, bár már láttam több Méray motort, de U Csepelt csak képen, persze volt Népmotor névvel is motorkerékpár stb.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2017 jan. 09, 13:37. Oka: az utolsó mondatról
    zahi kedvelte ezt.

    Komment


      #77
      A napokban lapoztam a régebbi AM-t és ez a tipus volt az 1974. 04. havi újság találós kérdése. Rövid életűnek becézve.
      Atti69 és mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        #78
        Ja.. a Puchnak sikerült. Valóban aranyárban mérik az alkatrészeket, s ha össze van rakva csak egy rakás...?..szép vas. Országunkban gyártottak nagyon sokan,sokféle jó gépet is. Sajnos sok esetben kis szériánál elakadt a project. Csak ami most beugrott: WMB. De ha emlékeim nem csalnak..közel 300 gyártmány létezett többségében a két világháború között.
        heeegany kedvelte ezt.

        Komment


          #79
          Titus
          Az volt az első amit megvettem szóval jól emlékszem
          ...Szóval, egyesek felvásárolták ezt az ötszázas készletet?!...Csoda, hogy szegény másoknak egy se jut?
          OdinHEM és Titus kedvelte ezt.

          Komment


            #80
            Csak ami most beugrott: WMB. De ha emlékeim nem csalnak..közel 300 gyártmány létezett többségében a két világháború között.
            És mi lenne ha,leírnád amire emlékszel?............
            OdinHEM és Titus kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #81
              ...Szóval, egyesek felvásárolták ezt az ötszázas készletet?! ...Csoda, hogy szegény másoknak egy se jut?
              Jólenne Helyette pár hónappal később jött az első 125-ös Csepel sok év után a portára. Érdekességképpen ahonnan hoztuk volt ott 250-es Csepel is. Régi fajta, pl a sárvédő tartók ugyanolyanok, mint az elődjén. Csak a blokk különbözött.
              Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2017 jan. 11, 20:30. Oka: helyesírási hiba
              OdinHEM kedvelte ezt.

              Komment


                #82
                És mi lenne ha,leírnád amire emlékszel?...
                Túl sokáig tartana, az emlékek is fakulnak. Pár évtizeddel ezelőtt jártam egy magángyüjteményben, s ott láttam a WMB-t ( Weis Manfréd Budapest) több hasonlóan ritka prototipus társaságában. Így utólag:készíthettem volna fényképeket,de akkor más kötött le s azzal foglalkoztam. Csepel 250 U két féle vázzal,s apró eltérésekkel volt gyártva, valóban egy sikertelen konstrukció volt más korabeli gyártmányokhoz képest. Volt tulajdonomban egy TWN 250 ami szintén ikerhengeres,forgótolattyús vezérlésű gép volt..de az képes volt a működésre. Ami tetszett nagyon : K.M.GY négyütemű 100ccm motorblokk. Akkor elég lelkes voltam,de semmi dokumentet nem találtam róla s eladtam. De szerencsékre most van net,s lehet csemegézni,infót gyüjteni....
                OdinHEM, mátéapu és 5 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #83
                  Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  de nemértem, ezt a megoldást a Puch-tól vették át, ott ez nem volt gond?
                  Mér' a Pannónia nem szokott megszorulni??
                  mátéapu, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #84
                    Túl sokáig tartana, az emlékek is fakulnak.
                    És aki nem is hallott róla az ,hogyan emlékezik!Szerintem te is és a többiek is kicsit másra gondoltak mint én!

                    Csak egyszerű adatokra gondoltam és esetleg megjegyzésre,esetleg fotóra mindezt röviden,hogy megfeleljen a mai kí
                    vánalmaknak!!!!!
                    Motor típusa:
                    Gyártó ország:
                    Motor adatai:cm2,hengerek száma,elrendezés.
                    Teljesítmény:
                    Fékek:
                    Kerekek:
                    Meghajtás:
                    Elektromos rendszer:
                    Szinek:
                    Megjegyzés.....
                    Fotó,rajz,.....
                    És akármi amit fontosnak tartunk egy típus felismerésénél,azonosításánál....Szerintem ez nem sok!!!Főleg ha lenne egy kitöltendő táblázat amibe csak be kellene írni az adatokat-és ha valami nem bizos vagy nem tudunk szerintem hamar kiegészülne. Ha így csinálnánk az a mienk lenne és nem köthetne bele senki!!!!!!SAJÁT VF ADATBÁZIS!
                    sinter, Fergusson és 3 további látogató kedvelte ezt.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #85
                      A blogbejegyzésednél leírtam a javaslatomat. Sajnos alfórumot nem tudok nyitni. Szerintem ezt csak TZ tudja megcsinálni. Vannak ilyen alfórumaink már.

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X