Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Verhovina hatoshoz minden segítséget amivel tudtok szolgálni elfogadok.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Mivel a bowden készítőnek akkora volt az arca, hogy csodálkoztam miként ment be az ajtón a műhelybe és olyan árat mondott amitől majdnem hanyatt vágtam magam úgy döntöttem marad a saját gyártás.
    Hátsó fék bowden ilyen lett:
    Click image for larger version

Name:	DSC_0514.jpg
Views:	1
Size:	200.0 KB
ID:	140691

    Kezd összeállni be van vezetékelve két plusz kapcsolóval. Sajnos az elejét szét kell szedjem mert nem rugózik.
    Click image for larger version

Name:	DSC_0515.jpg
Views:	1
Size:	207.8 KB
ID:	140692Click image for larger version

Name:	DSC_0516.jpg
Views:	1
Size:	203.2 KB
ID:	140693Click image for larger version

Name:	DSC_0518.jpg
Views:	1
Size:	198.1 KB
ID:	140694Click image for larger version

Name:	DSC_0519.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	140695Click image for larger version

Name:	DSC_0521.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	140696
    dongos78, CZsolti és wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      A danamidpersely van bedagadva. Először tisztítsd meg az alsó teleszkópszárat a vakrozsdától, majd a perselyben is csinálj valami hasonlót (rongy+acetonos foltbenzin pl.) Ha így is szorul, akkor állítható dörzsárral óvatosan bővítsd a furatot. A bowdened szerintem meg jó lett.

      émely gyulai árustól nekem is égnek áll a hajam. Azért mert füdőváros, még nem kéne mindenkit megkopasztani és hülyére venni. Hétvége, kórházi parkoló és FIZETŐS. Az eszem megáll. )

      Komment


        #18
        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        kórházi parkoló és FIZETŐS.
        Semmi se szent! Illetve egy valami, a pénz

        Egyébként klassz lesz a verhó!
        Bár a megbízhatóságáról nem zengnek ódákat, de hát nem is biztos, hogy Ifás 80km-es túrákat tervez vele.
        Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2014 júl. 30, 07:43.

        Komment


          #19
          Eladásra készült eddig de kezd megtetszeni lehet marad az itthoni flotta része.
          A teleszkópnak az lehet a gondja, hogy le lett festve.
          Azt a rész ami nem látszik letakarítom a festéktől és talán megoldódik a probléma.

          Komment


            #20
            Bocs, a festéket nem néztem. Valóban az lehet az elsődleges ok. Sajnos min 80 mm a rugóút, ezért a kilátszó részből is le kell kapard a festéket. Remélem nem szinterezett, mert az érdekesebb eset. Én tettem az enyémre anno egy vékony gumiharmonikát, ami befedte az egészet. Fílingben pont illett a motorkához. Csak egy ötlet, ami jól jöhet. És porvédett is lesz. (Ez utóbbi volt az egyetlen érvem apuval szemben is, amikor pénzt kunyeráltam tőle a projekthez. )
            Ifás kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Babetta gumi harmonika pont jó lesz.
              CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Click image for larger version

Name:	DSC_0523.jpg
Views:	1
Size:	204.2 KB
ID:	140702Click image for larger version

Name:	DSC_0524.jpg
Views:	1
Size:	196.9 KB
ID:	140703Click image for larger version

Name:	DSC_0525.jpg
Views:	1
Size:	198.3 KB
ID:	140704
                Leszedtem a festéket így már rugózik.
                Első fék bovden és kilométeróra spirál.
                A két fék bovdent 390FT-ból csináltam meg a kilométeróra spirált egy rossz Simson spirálból.
                A bowdenes 10.000FT fölött kért volna az 5 bovdenért és 1 spirálért.
                Ha a Riga bovden jó hozzá a maradék 3 bovden 1200FT+ posta.
                dongos78 kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Click image for larger version

Name:	DSC_0537.jpg
Views:	1
Size:	202.7 KB
ID:	140706
                  Click image for larger version

Name:	DSC_0538.jpg
Views:	1
Size:	196.7 KB
ID:	140707

                  Gázbovdenről lemaradt gumidugót pótoltam.

                  Néhány kérdésem lenne.
                  1. Mekkora előgyújtást és megszakító hézagot állítsak a gyújtásnak?
                  2. A kuplungot hogyan lehet össze rakni legegyszerűbben a rugó elég erősnek bizonyult szétszedéskor.

                  Komment


                    #24
                    2. A kuplungot hogyan lehet össze rakni legegyszerűbben a rugó elég erősnek bizonyult szétszedéskor.
                    Asztalosszorítóval összenyomod. Ennél egyszerűbb nincs. A felhelyezéshez el kell fordítani. Ehhez készíts célszerszámot. (ha nem vagy igényes, egy csavarhúzóval is a helyére fordíthatod, de ez a nyomólapon látszódni fog)

                    - - - Updated - - -

                    1. Mekkora előgyújtást és megszakító hézagot állítsak a gyújtásnak?
                    0.4 mm megszakítókézag, az előgyujtás kb. 10fok(1,5mm)
                    CZsolti és Ifás kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #25
                      Ha ilyen a kupplungkosár, mint ez el sem kell fordítani:
                      Click image for larger version

Name:	P1010048.jpg
Views:	1
Size:	196.0 KB
ID:	140709
                      Vigyázz nehogy a szorító félrecsússzon, szétugorjon az egész, és orrbavágjon.
                      (Engem nem vágott... neeeeeem, csak úgy mondom!)
                      dongos78 kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Üdv Ifás!

                        Néhány adat a Verhovinához.Click image for larger version

Name:	Riga adatai.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	140710Click image for larger version

Name:	Riga adatai3.jpg
Views:	1
Size:	193.1 KB
ID:	140711Click image for larger version

Name:	Riga adatai4.jpg
Views:	1
Size:	196.0 KB
ID:	140712Click image for larger version

Name:	Riga adatai 2..jpg
Views:	1
Size:	196.4 KB
ID:	140713Click image for larger version

Name:	Riga adatai 5.jpg
Views:	1
Size:	191.4 KB
ID:	140714Click image for larger version

Name:	Riga adatai 6.jpg
Views:	1
Size:	191.6 KB
ID:	140715Click image for larger version

Name:	Riga adatai 7.jpg
Views:	1
Size:	192.9 KB
ID:	140716
                        kollarg és Ifás kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Tequila eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ha ilyen a kupplungkosár, mint ez el sem kell fordítani:
                          [ATTACH=CONFIG]23531[/ATTACH]
                          Vigyázz nehogy a szorító félrecsússzon, szétugorjon az egész, és orrbavágjon.
                          (Engem nem vágott... neeeeeem, csak úgy mondom!)
                          Nem ilyen a kosár hanem a másikfajta az elfordítós.

                          - - - Updated - - -

                          Verhovinás könyvet nézem és az első teleszkópok aljába ír 8-as csavart nekem nem volt benne az mire szolgál?
                          A tengely rögzíti?
                          Click image for larger version

Name:	Verhovina18.JPG
Views:	1
Size:	88.7 KB
ID:	140717
                          Bal 1-es.

                          Komment


                            #28
                            Fatengelyes megoldás következik. Én anno '80-as évek elején, mikor szimmeringet cseréltem 2. éves keményesként , és a szerszámkészletem erőteljesen a Verhó gyárira korlátozódott, csináltam egy célszerszámot.


                            Hozzávalók: 1 db 1/2 m-es cserépléc és 2 db 80-as sodronyfejű szeg. A szegeket belevertem a lécbe úgy, hogy a fejük kb 5 mm-re kiálljon. Osztásuk a kuplungfedélen lévő két szerelőfurat osztásával megegyező. Ja igen, a léc közepétől jobbra-balra 1/2 osztással kell beverni


                            Működés: a blokkot sík felületre fektetjük és felbillenés ellen rögzítjük. A "célszerszámot" (a szegek fejét) a két szerelőfuratba illesztjük. A "célszerszámmal" a fedelet lenyomjuk és elfordítjuk.

                            Megjegyzés: úgy emlékszem, hogy a szegeket a léc keskenyebbik oldalába ütöttem. De lehet, hogy most a szélesebbikbe ütném.

                            - - - Updated - - -

                            Ifás eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Verhovinás könyvet nézem és az első teleszkópok aljába ír 8-as csavart nekem nem volt benne az mire szolgál?
                            A tengely rögzíti?
                            Azt a csavart utoljára kell meghúzni. Tehát először a tengelyanyát húzd meg, utána ezt. Ha jól emlékszem ez biztosítja kiesés ellen a tengelyt. Fontos, az alumínium tuskókat az alsó teleszkószárra koppanásig kell felütni úgy, hogy a tengely az alutuskókon és a teleszkópcsövön is át legyen fűzve. Különben kiesik az első kerék. Lehet, hogy banális, amit írok, de osztálytársam az akkori Generál szervizben rakott így össze egy Verhót és ment is vele egy próbakört. Ha nem fékez az első kerékkel talán ki sem derül a hiba. De fékezett. Eredmény: komplett első villa csere.
                            wsievers és Ifás kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              A mi célszerszámunk ennél bizony sokkal fejlettebb volt egy GY.A. -vagyis Gy. András nevü márkáju biorobot .Akit odahívtunk ,ha szerelés volt .

                              Aztán a : "levesz " vezényszóra benyomta -letekerte -------------a " feltesz " vezényszóra feltette ! Szabad idejében bírkózot --minket csak ritkán inzultált , mert tizórai ,csoki -később sör adományokkal szinten tartottuk a szimpátiáját .
                              wsievers, CZsolti és Ifás kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                A kipufogóban ez valamiféle fojtás vagy nincs jelentősége?
                                Click image for larger version

Name:	DSC_0540.jpg
Views:	1
Size:	204.0 KB
ID:	140729

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X