Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Polgárdi börze

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Polgárdi börze

    Helló mindenkinek Rigó Tamás vagyok ésüdvözlök minden veteránost, szeretném megosztani veletek a polgárdi börze holnap lessz . én ott leszek gyertek el ti is ,köszi és hali

    #2
    Polgárdi börze

    Tudja valaki hogy mikor lesz Polgárdiban bőrze?

    Komment


      #3
      Jövő vasárnap.
      2014 április | Eseménynaptár - Veterán Autó és Motor

      Komment


        #4
        Milyen volt a börze? Reggel olyan köd volt hogy nem volt humorom elmenni : ( Amúgy köszönöm a lábtartókat rendben megérkeztek Más: Miért van az hogy ha Firefoxot használok akkor sok minden nem működik a fórumon ami Explorerrel igen?

        Komment


          #5
          dkari kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Eddig hibátlanul teszi a dolgát az új hengerfejtömítéssel a P10, a héten elgurultam Székesfehérvárig és vissza, vasárnapra pedig Polgárdi van betervezve. Igaz csak a horgász dűlőig mentem, de onnan Polgárdi már szinte csak egy köpés. Ma elmentem vele egy falumbelihez hogy szokja a közönséget. Neki a kamrában lapul egy 69-es P10, ami már csak unoka motoroztatásra van használva de még bontatlan motorral megy. Mivel első tulaj akár igaz is lehet.
            sepy, jagdtigger és 3 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Jól teljesített éles körülmények között is a Pannónia. De sajnos későn indultam, mert mire odaértem már alig volt hely, egy oldalkocsis TS után állítottam sztenderre. A börzén én a Delta vázba vettem egy blokkot, meg egy másik géphez üzemanyagtankot, amiket az öcsém közreműködésével sikerült is hazajuttatni kocsival Kínálat volt bőven, eladás nem biztos, a magam részéről alkatrésszel futkosó embert én nem sokat láttam. Még itthon induláskor cseréltem az úszót mert lyukas volt, ha útközben derül ki nem biztos, hogy ennyire sima utam lett volna. Az út pár km híján 200 km-t tett ki. 70-80 között haladtam végig.
              Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2018 ápr. 27, 20:49.
              sepy, mátéapu és Atti69 kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Fura az a szalámivégű dob,mennyiért ilyen?

                Az enyém motor olajoz,sérült a kuplung kisdekli,gyenge a berugó-rugóm,a visszaválltás mellé megy . Nem pam-pamm a motor hengert-dugót cserélek.....és álmodozom króm alkatrészekről....kényelmetlen az ülésem...
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #9
                  mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  mennyiért ilyen?
                  28 ezer volt, a Fóti Gyulától való. Újrakrómozott gyári.
                  Nekem is olajos mindig a bal dobom, de nálam szerintem a nagy dekni sincs a helyzet magaslatán a tömítésben.
                  Ebben Berta dugó dolgozik, ha jó a fúrás (meg a mester) ez megteszi. Ez az ülés elég jó, még fel sem kellett újítani, a kis szakadás ami van hátul engem nem zavar, max kap egy huzatot.

                  Komment


                    #10
                    Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    de nálam szerintem a nagy dekni sincs a helyzet magaslatán a tömítésben.
                    Mielőtt bontod ellenőrizd a csavarokat főleg az alsó középső hajlamos engedni,főleg ha nincs alatta tömítőkarika,nekem alu van jól szuperál.

                    Kicsréltem a berugó rugót,rövidíttettem a kapcsolóköröm rugóján és beállítottam a két ütközőcsavart patent lett a váltóm,ujra-tömitettem és kicseréltem a kis-fedelet nem taknyol,alakul már motorozható kezd lenni
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #11
                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Mielőtt bontod ellenőrizd a csavarokat főleg az alsó középső hajlamos engedni,főleg ha nincs alatta tömítőkarika,nekem alu van jól szuperál.
                      Lehet hogy elhamarkodtam a nagy dekni leszólását, mert az berúgó fogasív egyik határolója helyén csavar van, szerintem ott jön egy kis olaj, de a kisdekni az biztos ereszt. A csavarok alatt mindenhol van alu alátét, az rendben van.
                      Örülök, hogy alakul a géped! Szerencsére nagy bajuk nem nagyon lehet, mert egyszerűek mint egy szög Műszaki ezek szerint már közelít?

                      Komment


                        #12
                        Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Műszaki ezek szerint már közelít?
                        KPM műszakim van ! fék nem fog gumi üt a felnin Nagyfékdobosra fűztem át uj ráffal ,nem volt úton mióta nálam van nem koptak össze az elemek.azért már javul a helyzet a próbautakkal simul összefelé...Nem szólhatok semmit,mert egy célom volt,hogy legyen rendbe minden papírom az már megvan ,éppen elfogadhatóra szereltem a gépet mostmár igyekszem kijavítani ami elmaradt...
                        Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2018 ápr. 28, 21:30.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #13
                          Most kellene kivenni a kerekeket és ahol fogott ott becsiszolni, hogy jobb legyen a fékhatás. A deklik lehúzásánál nem szabadna megfelejtkezni / de gondolom igy is csináltad/ úgy kell mint a hengerfejet. Középről kifele mert máskülönben ha görbe , márpedig biztos az akkor középen szivárogni fog. Kedden én is műszakira megyek a Guzzival. Szorítok nektek. A szakmai fogást csak azért írtam hátha van még ki nem így csinálta eddig.

                          Komment


                            #14
                            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            úgy kell mint a hengerfejet. Középről kifele mert máskülönben ha görbe ,
                            Mivel nem hengerfej ,eszembe sem jutott!!!

                            Talán legközelebb...

                            Most semmire nincs időm,ha megállok gondolkodni:Erzsike ott vágd le a gazt ,oda ültess már egy fát...már elfogynak a vasaim a sok karózással
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X