Közlemény

Collapse
No announcement yet.

OT rendszám megszerzésének módja

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nagy boldogság számomra,hogy 4,5 hónap várakozás után ma átvehettem az áhított OT rendszámot a Központi Okmányirodában.
    Az ügyintézés pontosan és gördülékenyen zajlott,egy rossz szavam nem lehet. (az időjárásról ugyanez nem mondható el)
    11.30-ra volt időpontom,ott voltam 1 órával korábban (úgy ért be a vonatom),a sorszámomat csak 11.15-kor húzhattam ki,és pontban 11.30-kor szólítottak. Fél óra múlva már a rendszámmal és a forgalmival a kezemben értesítettem a családot! Remek (utó)születésnapi ajándék.

    A kép valahol Tatabánya környékén készült.
    Click image for larger version

Name:	DSC02081.jpg
Views:	1
Size:	184.3 KB
ID:	151785Igaz,az ott hó!

    Ha van rá igény,megírom a teljes "OT-ztatási" folyamatot lépésről lépésre,amit akár ki is lehetne tenni a fórum eleji cikkek közé,hogy könnyedén megtalálja,akinek szüksége van rá.

    Komment


      Az OT vizsgánál probléma ha a számok egyeznek ?

      Komment


        Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ha van rá igény,megírom a teljes "OT-ztatási" folyamatot lépésről lépésre,amit akár ki is lehetne tenni a fórum eleji cikkek közé,hogy könnyedén megtalálja,akinek szüksége van rá.
        Van!!! Tedd meg légy szíves!
        Engem különösen az összeépítés + OT-s forgalomba helyezés érdekelne

        Komment


          Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

          Van!!! Tedd meg légy szíves!
          Engem különösen az összeépítés + OT-s forgalomba helyezés érdekelne
          https://veteran.forum.hu/articles/20...-rögös-útja
          Leírtam a bejegyzés után kb. 1 hónappal,akkor hozzá is szóltál

          Az összeépítésről nem sokat tudok,azt hiszem külön adásvételit érdemes csinálni a blokkról meg külön másikat a vázról és kell még egy igazolás egy arra jogosult szakitól,hogy szakszerűen lett összeéítve a járgány. És utána lehet menni minősítésre. De mondom,ezt nem tudom biztosan

          Komment


            Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            OT-s forgalomba helyezés érdekelne
            Engem is, de nekem egyeznek a számok. Ezért kérdeztem hogy az egyező szám vajon kizáró ok e. Ha igen megy a P-20 a levesbe

            Komment


              mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Engem is, de nekem egyeznek a számok. Ezért kérdeztem hogy az egyező szám vajon kizáró ok e.
              Összeépítés esetén logikusan ez nem járható, mert eredetileg összetartozóak a fő alkatrészek. Szerintem vegyél egy másik blokkot bele, persze az eredetit sem kell eldobni Egy Danuviával kapcsolatba jöttem erre az egyszerű megoldásra. Itthon három Danuvia és mindegyiknek egyezik a váz és blokkszáma. A Csepelekben bezzeg mind Danuvia blokk van, azokkal többet mentek.

              Komment


                Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Leírtam a bejegyzés után kb. 1 hónappal,akkor hozzá is szóltál

                Az összeépítésről nem sokat tudok,azt hiszem külön adásvételit érdemes csinálni a blokkról meg külön másikat a vázról és kell még egy igazolás egy arra jogosult szakitól,hogy szakszerűen lett összeéítve a járgány. És utána lehet menni minősítésre. De mondom,ezt nem tudom biztosan
                Igen, olvastam, és azt a részét értem is.

                A gondom, hogy elvileg (meg gyakorlatilag is) a tulajdonodban lévő motort OT-ztathatod, ugyanakkor csak az összeépítési engedélyezése után lesz egyben motorod, addig csak alkatrészeid vannak, de összeépítést csak 30 évesnél régebbi járműre engedélyeznek.

                Nekem ez olyan róka-fogta csuka helyzet, vagy rosszul látom?

                Vagy ez OT nélkül is megy?!

                Komment


                  mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Engem is, de nekem egyeznek a számok. Ezért kérdeztem hogy az egyező szám vajon kizáró ok e. Ha igen megy a P-20 a levesbe
                  Kell egy szaktárs, aki hasonló helyzetben van, aztán blokk csere egymás között, vagy váz csere, tetszés szerint...

                  Komment


                    Ha jól érem,az a baj,hogy a gyártáskori állapot egyezik,és ez "gyanús" lenne összeépítés esetén?....Nos,miért ne lenne szerencséje az összeépítőnek,hogy épp rábukkant a vázhoz tartozó blokkra,ez egyáltalán nem gond,pláne hogy az engedélyező hatóság ezt sehonnan sem fogja tudni. Fontosabb az,hogy:

                    -nem először engedély,hanem összeépítés,és utána engedélyezik...ez furcsa,de ezt mondta nekem a Bács megyei NKH összeépítési engedélyt kiadó Zs.Gyula.
                    -A másik,ami már nagyobb gond.Gyakran változtatják,hol engedik,hol nem...tehát előfordulhat,hogy éveket dolgozunk,és költünk csilliókat,és aztán nuku OT vizsga,mert attól még hogy összeépítjük a típus azonos alkatrészeket-azaz egy járművet alkotunk-még nem biztos,hogy ez járműként futhat tovább.Ez változik mindig,sajnos.

                    Komment


                      Mann eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Nos,miért ne lenne szerencséje az összeépítőnek
                      Hát ja ! Pista bácsi emlékezett rá, hogy ki vitte el kistraktornak a pancsi blokkját 1 ligyi páleszért 30 éve.

                      Komment


                        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Pista bácsi emlékezett rá, hogy ki vitte el kistraktornak a pancsi blokkját 1 ligyi páleszért 30 éve.
                        Viszont akkor is komplet jármű nem összeépítés,ha ez a kapu nyitja akkor börzézned kell egy vázat,mivel használható blokkot szerintem keveset találni...
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment



                          Szervusztok!

                          Nekem semmi kedvem ilyen szélmalomharcba belemenni,hogy legyen OT meg papír.Semmi értelmét nem látom az egész eljárásnak,sőt taszít és undorítónak találom.Van a birtokomban három olyan motor,amelyiknek tudom,hogy ki volt a tulajdonosa,sőt kettő baráti körből került hozzám és a volt tulajdonosok leszármazottjai teljes mellszélességgel támogatnának,ha arra kérném őket,de mi a fenének.Tulajdonképp ami egyedül bánt,az Apám Csepeljének a története,-ugyanis az új állapotban került a családhoz,de ki lett vonatva a forgalomból és emlékeim szerint egy A5-ös méretű papírt kellene találnom erről,de ez-idáig még nem került elő és úgy vélem nem is fog.Akkoriban a kivonatáskor le kellett adni a rendszámot és a forgalmit is,igaz a rendszám örökre beivódott az emlékeimbe (KM 95-58) és a váznyakban is be van ütve,de ez nem elég.Még élő tanúkkal is tudnám igazolni a történet valódiságát,de semmi kedvem az egész procedúrához,az rendben van,hogy fizessek egy méltányos összeget,hogy az Apám nevéről az enyémre kerüljön de,hogy még ezért a hivatalok tömkelegét járjam be,kérve esetleg könyörögve a sok bükkfa fejű kiskirállyal,-hát ehhez semmi kedvem,se energiám.Amíg ilyen törvények,szabályok vannak,addig tőlem egyetlen egy hivatal se várjon se pénzt,se türelmet,sőt együttérzést se.

                          Kimondhatatlanul csalódottnak érzem magam,mert ahelyett,hogy egyszerűbben mennének az ügyek,az állam egyre bonyolultabbá tesz mindent,ahol meg sok a bonyodalom ott sok a korrupció.

                          Nekem nincs hátszelem és nem is kell,mert ahol hátszéllel lehet elintézni valamit az egy kalap sz@r,-"ha majd a jog asztalánál",-mert mindenki egyenlő,de azért úgy látszik a disznók egy kicsit egyenlőbbek.

                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            hogy az Apám nevéről az enyémre kerüljön
                            Felénk egy srác a forgalomba akarta helyezni a kis-csepelt,adásvételi sorral.tegyen rá km-órát mert előírás,két tükör féklámpa kürt...feleljen meg a vizsgapadon de nem tudták kikeresni a hozzávaló adatokat emiatt hivatalos adatokat szerzett,hogy haladjon az ügy minden oké,de szimetrikus lámpaüveg miatt megbukott ...elege lett,és betolta a garázsba.......
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              Sajnos ezek lennének az ország örökségei ezt nem támogatják nem is hoznak hozzá megkönnyítéseket mert nem az övék. Azokban a dolgokban viszont miben hasznot látnak rögtön törvényt módosítanak. Jó lenne pedig felébredniük mert sok érték végzi emiatt az ócskavas telepen később viszont nem lehet vissza fordítani.

                              Komment


                                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                de szimetrikus lámpaüveg miatt megbukott
                                6/1990 (IV.12.) 43. § (2) * A tompított fényszórónak aszimmetrikus kivitelűnek kell lennie, a motorkerékpár tompított fényszórója azonban szimmetrikus kivitelű is lehet.

                                Valami más lehetett a bukta oka szerintem.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X