Közlemény

Collapse
No announcement yet.

ETZ 150 elektromosság

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Én csak tanácsolni tudom,hogy nézz át miden kötést és csatlakozót / sarut/ mert valahol rossz a kontakt és az borít fel mindent. Kezd a test vezeték csatlakozójánál, sok bosszúságot okoz egy csak összetekert vezeték forrassz le minden ilyen helyet és utána cseréljél le bármit.

    Komment


      #17
      Tényleg, az ETZ-k már generátorosak. A fene egye ezt a modern technikát
      Ez a könyv amikor íródott még az autók is dinamósok voltak...
      Kitartást a motorhoz, előbb-utóbb meglesz a hiba biztosan!

      Komment


        #18
        Már minden csatlakozást megnéztem, letisztítottam, és egy rossz kontakt világítás nélkül is rossz lenne,tehát akkor se töltene,viszont mint írtam,világítás nélkül,és helyzetjelzővel stabil töltés van.

        Komment


          #19
          Szép jó napot mindenkinek van 250/1 motorom rá építettem egy etz gyújtást és nincsen feszabom meg egyen irányítom de viszont szereztem egy japán motoról feszültség szabályzót ami egyben egyenirányító is és van egy olyan problémám hogy 3 bevezetés van ugye a generátortól és van 3 kimenet a piros a + ,a fekete a - ,és van a zöld a vissza jelzőhöz,de viszont az etz gyujtásnál van még 1 szál vezeték a kommutátor szénkefétől és az a gyári rajzon az eredeti gyári feszültség szabályzóba megy bele de annak mi szerepe van annak az egy szál vezetéknek ??

          Komment


            #20
            szerelo89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szép jó napot mindenkinek van 250/1 motorom rá építettem egy etz gyújtást és nincsen feszabom meg egyen irányítom de viszont szereztem egy japán motoról feszültség szabályzót ami egyben egyenirányító is ...
            Nagy valószínűséggel így soha nem fog működni mert a japán szabályozók 99%-a állandó mágneses generátorhoz készült a tied pedig gerjesztés által szabályozott generátor.
            Ne kísérletezz vele mert nagyon sokba kerülhet a tandíj.

            Komment


              #21
              Köszönöm a segítséget

              Komment


                #22
                Ha nem találsz eredeti dióda hidat akkor a nagy áramú (háromfázisú, töltő) híd helyett ez: B600C35000/P3 tökéletes. A "segéd" diódák helyén bármilyen min. 5A/50V dióda jó lesz.
                Szabályozót pedig keress "hozzá valót"

                Komment


                  #23
                  Üdv Mindenkinek!

                  Segítséget szeretnék kérni.
                  Nem rég vásároltam egy ETZ 125-t, és olyan hibával találkoztam, hogy ha jár a motor, helyzetjelző nélkül, vagy csak a helyzetjelző van bekapcsolva, úgy működik az irányjelző.
                  Ha viszont felkapcsolom a tompított fényt, akkor nem működik.
                  Álló motornál ugyanígy történik minden.

                  Van-e valami ötlete valakinek, milyen típusú hiba ez?

                  Előre is köszönöm.

                  Üdv.: Tamás

                  Komment


                    #24
                    Szia
                    nagy valószínűséggel az index a helyzetjelző áramköréről kapja a delejt. Rakd át az indexkapcsolóhoz menő vezetéket a gyújtáskapcsoló 15/54 pontjára

                    Üdv
                    Karesz
                    dongos78, Atti69 és 2 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X