Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Etz 250 hiba

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Ha ferde fogazású fogaskerékpárból az egyiket kicseréled, jó eséllyel úgy fog szólni, mint egy légvédelmi sziréna. Nem egy nagy varázslat megszegecselni. Kell hozzá esztergálni egy üléket, amin megtámaszkodnak a szegecsfejek, és stabilan tartja a kereket, hogy a tetejét lehessen rákalapálni. A napokban készítek majd róla fényképet.

    A távtartóknál a belső váll felfekvő felülete és a fogaskerék felőli felület közti távolság szerint többfélét gyártottak.

    Komment


      #32
      Kedves ,,geszti"! Köszönöm a tanácsaidat!Nagyon jól esik hogy ennyit foglalkozol velünk!Igazi veterános és motoros lélek lakozik benned!
      Az az igazság hogy ez a motorom(két éve van nálam!) már 30 éves és rettentően leharcolt szétnyúzott állapotban került hozzám.Mosonmagyaróvárról hoztam,autópályán lábon!Hogy úgymondjam már e rövidke úton is volt néhány érdekes kalandunk!Kilóméter óra szerint is több mint 80 000km-t futott eddig!Nem tom volt e valaha felújjítva de hogy nálam nem lesz az biztos!Ennek két oka van.1, Nem is értek hozzá és én leragadtam az IZS-nél ami már nekem az űrtechnika határait súrolta ezek az MZ-k pedig százszor bonyolultabbak és főleg drágábbak!.......és itt a másik ok!Sajnos az ETZ-k semmilyen anyagi értéket nem képviselnek!Tehát ha most akarnám eladni(mint ahogy akartam is!)120000Ft-ra 2db komolytalan telefonom volt!Hiába költenék rá bármennyit csak ablakon kidobott pénz! Hidd el nekem fáj legjobban hogy ezt kell mondanom de sajna ez a realitás! Még a te és attól régebbi típusok valahogy eladhatók (ha muszály!)!Most hogy szétszedtem,szétszedtem a kuplungot is.A lamellái gyalázatos állapotban vannak,a kinyomó csapágy úgy zúg mint a Volga,az erőátvitel fogaskerékpárja között biztosan többszörös az a hézag ami megengedett!Egyszóval több tízezer forint(szerintem közel 100000!)kellene ahhoz hogy legyen egy talán kevesebbet érő motorom!Ezt a roki nyugdíjból nem szeretném finanszírozni!!!Tehát marad a tűzoltás!Már azon is gondolkodom hogy Júliusban lejár a vizsgája talán el sem viszem!Azt számolgattam magamban hogy csak az utóbbi 10 évben amit a régi vasakba beleöltem már egy komolyabb csoppert vehettem volna belőle!............de akkor mit csináljak ha az meg sosem robban le csak megy és megy és megy?Unalmas lenne!
      De köszönöm a segítségeteket!Nagyra értékelem! Sajnos mióta az IZS-t eladtam már semmilyen moci nem tetszik!
      ......és lélek nélkül nincs jó munka!

      Komment


        #33
        apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        egy komolyabb csoppert vehettem volna belőle!...de akkor mit csináljak ha az meg sosem robban le csak megy és megy és megy?Unalmas lenne!
        Na azt el ne hidd, azoknak is ott 50-60 ezer km körül kezdődik a problémás időszak, oszt Vmotoron dupla vezérműlánc
        addig nem használt láncsprayt de most kardánfelújítás stb stb.

        Komment


          #34
          Nem úgy gondoltam a komolyat hogy nagyságra!V motor meg ilyesmi hanem technikailag!P.L:Egy 250-es Intruder! Én azokat a 3-400 kilós szörnyeket ezzel a farigcsált lábaimmal meg sem bírnám tartani!

          Komment


            #35
            Egy havernak Zalaegerszegen van egy 250-es Intrudere. Nagyon faintos egy kis gép. Pont úgy fel van szőrözve, mint az MZ-d. ;-)

            Egyébként szinte tök mindegy, hogy milyen motor, mindre kell költeni. Az öreget újítgatjuk állandóan, a fiatalt meg karban tartjuk. A végösszeg majdnem ugyanoda jön ki. Az újnál a tmk kerül annyiba, mint a réginél a motorgenerál.

            Komment


              #36
              Érdekes kérdés amit az Alpok túra rovatban felvetettél!Mert én semmiféle irány jelölést nem találok az én csúcsszuper Vietnami gumimon!Akkor honnan tudni hogy rakjam fel? Az első kerékben csak a belsőt cseréltem ki de azóta ráz mint a 220!Pedig összejelöltem hogy kb oda kerüljön ahol volt!
              Ja!Egy privát kérdés.......hol a fenébe veszel gumit 3000ft.ért?!Amikor én ezt a Vietnamit 7000 fölötti áron vettem!
              Mondjuk jó kis gumi mert egy szezont kibírt.......ami úgy 10000km!

              Komment


                #37
                3000-ért nem veszek, hanem eladnék. 11e Ft környékén volt ez a michelin, amiről szó volt.

                Régebben én is próbálgattam ezeket a koreai, meg kínai abroncsokat, de nem jöttek be. A michivel sokkal simábban, stabilabban gurul a motor. Nincs rázkódás, nincs kószálás. Mintha másik motor lenne.

                Ha nincs irányjelölés egy gumin, akkor jó eséllyel mindegy is, hogy hogyan rakod fel. Arra kell csak figyelni, hogy ahogy először fel volt rakva, úgy legyen utána is.

                Ha ráz az első kerék, akkor ki tudod súlyozni. Kell egy sámli, amire mellé ülsz, és valami akármi, amit tudsz rögzíteni a küllőn, vagy a felnin. (kábelbilincs, autókerékröl lelomolt ólomsúly, gumisnál vásárolt öntapadós súly, stb) megforgatod a kereket. Mégegyszer megforgatod. Ugyanott áll meg? Ha igen, akkor legfelülre tegyél súlyt. Majd kicsit erre, kicsit arra fordítva nézd meg, hogy elengedés után hova megy, hol áll meg. Ha mindig kb. ugyanott, akkor megint legfelül súlyozd. Addig kell vele játszani, amíg bármely ponton megállítva mozdulatlan marad a kerék. Érdemes játszani vele egy kicsit. Persze ez jó csapágyazást, és jó féket kíván. Ha a tárcsát érik a betétek, akkor ideiglenesen vagy nyomd el a betéteket, vagy szereld ki őket, amíg felsúlyozod a kereket.

                6-7e Ft-ért már lehet találni használt márkás gumit. Jó eséllyel kibír annyit mint egy új koreai, de inkább többet. A kényelem, és biztonság viszont összehasonlíthatatlan. Használt abroncsnál a dot számra kell figyelni, ami megadja a korát. 3-4 évnél öregebbet ne vegyél meg.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X