Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mz ts csörgés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Biztosító alátét ráhajtva és szintén nyomaték kulccsal rakom össze amit tudok. De ha valamit kifelejt az ember akkor hiába a nyomaték kulcs.....

    Komment


      #17
      Nincs valami ötletetek, hogy milyen karbira lehetne lecserélni a gyárit a 250 Ts-en? Úgy zörög, mintha muszáj lenne neki. Szinte elnyomja a motor hangját.

      Komment


        #18
        ETZ kis eszterányolást igényel.:-))))

        Komment


          #19
          Na, mesélj, mit kell faragni.

          Komment


            #20
            Így séróból, passz. De ha jól tudom a Trophy karbi (motor ) ugyan az. Nekem megtelt a hócipőm az eredeti karbival, és mivel volt elfekvőben ETZ , így azt tettem a helyére. Ha jól emlékszem a henger felőli oldalból lekel venni, meg talán a másik oldalból is. A vastagsága (hús simán kiadja) engedi. Nekem így lett megoldva, és míg ment a Trophy tök jó volt. Semmit nem kellet ezenkívül alakítani. Vagy esetleg a gázhuzallal is volt valami??? Boics de nem emlékszem, de nem lehetttet nagy kunszt.

            Komment


              #21
              Jaa, karbi...
              A csatos karbit szívesen kipróbálnám, de inkább valami pillangószelepes nyugati felé húzna a szivem.

              Komment


                #22
                Nekem csörgést illetően az a véleményem hogy az Ambika és társai dugattyúk mindig is csörögni fognak azon nem kell meglepődni akámklyen jól van megfúrva a henger.Viszont tapasztalatom szerint és az MZ szerelési útmutatókból levont következtetések alapján arra jutottam hogy sokszor a nem megfelelő csapszeg és tűgörgő párosítás miatt is csörög a gép.Konkrét példa:simson eredeti csapszeg tajvani akármilyen tűgörgőkosár rendesen ráesik német azt hiszem NAD kosár meg teljesen passzos rá és nem is csörög vele ha így összepászítva megrázod és beszerelve sem.

                - - - Updated - - -

                Az MZ szerelési útmutatóban egyébként az áll hogy a gyárban illeszkedés alapján össze voltak jelölve a henger-dugattyú-csapszeg és tűgörgő illetve bronzpersely párosítások.Persze csöröghet a síbertű is vagy a dugattyúgyűrű is.zweirad-Schubert német webáruházban lehet venni eredeti dugót sőt még eredeti gyári ts vázat is vagy gyári zsírjában ETZ 250 blokkot is persze jó pénzért.De a dugattyú árak nem vészesek.Egyébként még az ALMOT dugattyúkat is tudom ajánlani.Ja és 80 Euro alatti vásárlás esetén 13 euro a futárdíj németből ide DHL-el,80euro fölött pedig 7euro ami durván 2100Ft.

                Komment


                  #23
                  Nem tudjátok, az ETZ 125 karbija passzol a TS 125-re egy az egyben?

                  Komment


                    #24
                    Tudtommal fel lehet tenni , csak más az alapjárat állítás

                    Komment


                      #25
                      Ettől a bowdenes állítástól csak jobb lehet.
                      Csörög a súberharang, mint a veszedelem. Nagybátyámé a motor, mikor szétborítom a blokkot, mindig azt hiszem, most egy darabig elmegy. Aztán most is két napom ment rá...

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X