Közlemény

Collapse
No announcement yet.

TS gyengülés és kompresszió vesztés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    TS gyengülés és kompresszió vesztés

    Sziasztok!

    A TS 250/1-em az utóbbi napokban kissé gyengélkedik.
    Kisebb a kompresszió, gyengébb a teljesítmény. A gyertyán pedig szinte fehér az elektróda. Alapjáraton néha fulladozik.
    Az összes tömítést átnéztem (a hengertalp, hengerfej, karbihoz vezetők), karburátor tiszta (jól beállítva, fúvókák, tű, úszó rendben), benzintank, csap, szűrő tiszta, levegőcső, légszűrő rendben, kipufogó rendben, gyújtás, akku, töltés, trafó, hézagok rendben, gyertya jó, alapjárat stabil, szimmeringek ok...

    Tanksapka levegő nyílása tiszta...

    Nem folyik, nem csöpög, nem füstöl nagyon, nem más a füst színe...

    A blokk egyébként tavaly volt Bambinál rendbe téve...

    Most mi van? Nincs több ötletem...
    Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2015 ápr. 16, 19:49.

    #2
    Kipucolnám mégegyszer az alapjárati fúvókát, és tennék bele másik benzint.

    Mennyi idős benzin van benne, és milyen 2T olaj? A fehéres lerakódás vagy víz jelenlétére utal, vagy benzinhiányra. (esetleg gagyi, vagy magas ethanol tartalmú benzinre)
    taluga kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Múlt héten tankoltam, 95-ös, MOL kútról. Frissen bontott Castrol 2T.
      Köszönöm. Kipucolom még egyszer.

      Komment


        #4
        Kevés a benzin és a levegő csavar? becsavar és 1,5 fordulatot kicsavar!. Nem lett kevesebbre állítva a tűn?. Ha fehér szerintem üza. -got keveselli! Kis abrak kis meló? prémium abrak . Félszintetikus olaj + ólom pótló talán. Gyurcsok úr módszere távgyógyítva a kezed pedig Te tedd rá!
        CZsolti és taluga kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Kevés a benzin és a levegő csavar? becsavar és 1,5 fordulatot kicsavar!. Nem lett kevesebbre állítva a tűn?. Ha fehér szerintem üza. -got keveselli! Kis abrak kis meló? prémium abrak . Félszintetikus olaj + ólom pótló talán. Gyurcsok úr módszere távgyógyítva a kezed pedig Te tedd rá!
          Jó helyen van a tű, a levegő csavar másfél fordulatra nyitva. Ólompótlót is használok.
          Nekem is ez volt az első ötlet, hogy kevés az üzemanyag, de nem tudom miért nem kap. Vagy ha fals levegőt szív, akkor azt honnan?
          De az alapjárat meg nem ingadozilk. Csak néha fullad. Gázra szépen fölpörög, de lassabban áll vissza.

          Komment


            #6
            Ez a másfél fordulat erősen csak durva beállítás. Arra elég, hogy elinduljon a masina. A karbi és a csonk találkozásánál, ahol be van vágva a csonk, tud falsot szívni. Egy kis tömítőanyagot érdemes betömködni a bevágásokba. Ólompótlót nem használtam még az mz-ben. Nem tudom, hogy milyen hatással van rá. Nem lehet, hogy berakódott a gyűrűk közé, és beszorult valamelyik gyűrű?
            dongos78, zahi és taluga kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Köszönöm a tippet.Először kipróbálom a tömítőanyagot. Ha nem használ megnézem újra a gyűrűket.

              Az ólompótlót évek óta használom. Kevesebb értelme van, mint négyüteműeknél, de segíti a kenést.
              Eddig nem volt tőle lerakódásom, de ugye ami késik... nem biztos, hogy nem jön el.
              sepy kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Kevés a benzin
                Mivel a Simson is német -NDK- járgány, így bizton mondom, hogy kevés (valami miatt) az üa.! Nekem, uez volt a bajom a Simóval...Ja! Gyári főfúvóka csinálta ezt. Kicseréltük nagyobbra (mivel van belőle több is) majd megszűnt a probléma... A gyertyám őzbarna lett, azóta is rendesen működik...
                Ólompótlót soha nem használok...
                taluga kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A karbi és a csonk találkozásánál, ahol be van vágva a csonk, tud falsot szívni.
                  Így igaz. Továbbá a csonk - henger találkozást is érdemes felülvizsgálni, az szokott még deformálódni, ami megkívánja a síkba csiszolást...
                  Taluga, az előgyújtás mennyi, nem nézted?
                  Túl nagy előgyújtás is okozhatja a gyertya fehéredését.
                  taluga kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    "gyári főfúvóka" - Ezt hogy? Egy darabig jó volt, aztán meg kevés lett?


                    ...a citromsavas tanktakarítás első hátrányos hatása. összehúzta a "lukat". ;-)

                    - - - Updated - - -

                    dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Továbbá a csonk - henger találkozást is érdemes felülvizsgálni, az szokott még deformálódni, ami megkívánja a síkba csiszolást...
                    Akinek volt zsigulija, az ezt nézi meg először... :-)
                    OdinHEM, taluga és 2 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Egy darabig jó volt, aztán meg kevés lett?
                      Az akkori benzinek szerintem másképpen folytak, mint a mostaniak. Csak semmi röhögés! Az adott méretű fúvókát mindig egy etalon benzinnel vizsgálták "eltelt idő/átfolyt mennyiség" szerint. A mai etanolos benzin nem biztos, hogy úgy folyik, mit az akkori benzin-etalon.

                      (Bocs a szójátékért, ki nem hagyhattam.
                      Remélem azért érthető maradtam. )

                      ...és a rémes kétsorosért is elnézést.

                      Komment


                        #12
                        Már az etalon sem a régi
                        A benzint se úgy méri

                        Pont mint itthon,- nálunk
                        A régi etalonra -hiába várunk

                        A fene se érti ezt
                        Máshol hibátlan a teszt ---


                        ....szigorúan a rím kedvért ....

                        Komment


                          #13
                          ... hiába, a hidegfront az hidegfront

                          Komment


                            #14
                            Ahogy mondod. Az etanol miatt biztosan más fúvókázásra van szükség. Zsigulinál is vártuk a csodát a nemes kukoricapárlattól (még a jövedékiemelés előtti időkben) aztán csodálkoztunk, hogy a másfélszer akkora fúvókákkal is kevesell a motor. A tank meg úgy ürült, mintha lyukas lett volna.

                            Komment


                              #15
                              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Az akkori benzinek szerintem másképpen folytak
                              De Talugának nem csak az elmúlt napokban jött elő ez a probléma?
                              ....öööö...
                              Taluga, nem csak az elmúlt napokban jött elő ez a probléma?

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X