Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5H 1969 május

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Szia Schaefer983! A támasztó csapokkal kapcsolatos kérdésedre ebben a http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...otorblokk-471/ témában van leírva a válasz. Rögtön az elejéről indul, plussz ha végig olvasod már fogsz benne még sok sok hasznos infót találni ami a szerelés során hasznos lesz.
    és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Mit szóltok milyen állapotban van képalapján szerintetek a gyújtás?
      Szerintem a világító tekercs menetzárlatos .
      LC 9246, OdinHEM és kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        LC 9246, joker és OdinHEM kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Igen,de miért nem beszéltek az előre beállított útógyujtásról?
          LC 9246 és kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #35
            Igazad van. Hogy lehet beállítani ELŐRE egy UTÁN gyújtást?:-)))) Még a szóban is benne van hogy UTÓ (lag ) állítandó.:-))))
            Na jó értem én, csak nem veszem komolyan.:-))))
            LC 9246 és kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Na a mai napi penzum meg volt. Igazából egy retkes sz@r nap volt. Először is beszéltem egy taggal, akinek elmondása szerint félóra, hogy lábra állítsa és beindítsa a mocim, majd kifejtette a véleményét, hogy gyakorlatilag egy darabokban lévő roncsot vettem (sózták rám). Körülményes és drága lesz a felújítás és a végén nagy valószínűséggel nem tudom majd forgalomba helyezni. Vagy ha mégis az sok idő és még több pénz. (mondjuk oké azzal tisztában voltam hogy nem megy egy könnyen de én egy örök optimista vagyok. Majd úgy fel húztam magam, hogy elmentem meló után és megvettem az alapozót és a szórógittet, majd a hétvégén benyomom a maradék részeket lemezeket.
              Aztán hogy folytassam a mélyrepülést a tegnapi sejtelmes repedés után akartam járni. Így hát ahogy tanácsoltátok szétszedtem. (amúgy tényleg új volt a tömítés amit így le is írtam)
              Képek:
              Click image for larger version

Name:	PanncsiFelújítás 046j.jpg
Views:	1
Size:	201.9 KB
ID:	133793Click image for larger version

Name:	PanncsiFelújítás 040j.jpg
Views:	1
Size:	189.0 KB
ID:	133794Click image for larger version

Name:	PanncsiFelújítás 043j.jpg
Views:	1
Size:	188.0 KB
ID:	133795Click image for larger version

Name:	PanncsiFelújítás 044j.jpg
Views:	1
Size:	195.7 KB
ID:	133796
              azt hiszem minden kiolvasható. Ahogy az arcomról meg le.
              Annyira nem szara a helyzet mintha kétszer ilyen rossz lenne de...egy kicsit most letörte a kezdeti lelkesedésemet.
              Ha jól sejtem (és már más topikban utána is olvastam) úgy jártam, vagyis hasonló, mint Ici169 esete tavaly.
              És ráadásul még légvonalban is max 6 km-re van tőlem!
              Na ez van.
              Vélemény? hogyan tovább?

              Komment


                #37

                Komment


                  #38
                  Nulla
                  Vagyis pár csepp jött le a berúgótengelyről ahol van rajta az a kis szimering.

                  Komment


                    #39
                    ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Mennyi olajat engedtél le, amikor kinyitottad?
                    Nem nagyon látni olajra utaló nyomokat.
                    Viszont a lánc elég feszesnek tűnik.




                    Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ha jól sejtem (és már más topikban utána is olvastam) úgy jártam, vagyis hasonló, mint Ici169 esete tavaly.
                    És ráadásul még légvonalban is max 6 km-re van tőlem!
                    Szerintem mindenkép vedd fel vele a kapcsolatot.
                    Tanácsot biztosan tud adni, mit kell tenned, hogy érdemes mecsinálni...

                    Komment


                      #40
                      Az olaj hiány mire utal? Itt olajban kellet volna úszni? Amúgy a lánc nem túl feszes, kb 2-3 centis mozgása van, tehát úgy 1-1,5 centi a belógása. De lehet h most sokat mondtam mert kicsit gondterhelt voltam ekkor és nem figyeltem meg jól.

                      Komment


                        #41
                        Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Az olaj hiány mire utal?
                        Valamiért még szét akarták szedni a blokkot, de aztán a későbbiekben mégsem tették.

                        Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Itt olajban kellet volna úszni?
                        Pontosan.

                        Komment


                          #42
                          Akkor a könyvben írt másfél literes olajfeltöltést ide kell érteni? Mármint a tengelykapcsoló olajára gondolok.

                          Komment


                            #43

                            Komment


                              #44
                              ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ez a hét kérdése !
                              Egészen pontosan a sebváltó olajra gondoltam. MM60-as menne bele.
                              Beindítva a felújítás óta nem volt ez biztos. Hülye kérdés ismételten: Az nem lehet, hogy a repedésen keresztül távozott az olaj?
                              Tudom, hogy sz@r napod volt, de a képek láttán nekem nem áll össze a fent vázolt „profi” kép.
                              Összerakott már két Pannoniát több MZ-t (Trophy és TS) és egy két Simson-t. Amúgy a TS-t láttam is és tényleg szépen nézett ki. Most pedig egy Vespán kezd majd dolgozni, de azt az asszonynak csinálja.
                              A felújítást (mármint a blokkét) nem ő csinálta, hanem egy öreg szaki aki annó Kádártán dolgozott (Veszprémben ott volt a Pancsi szerviz) és úgy ismerte mindenki hogy Bandi. Aki motorozott a 70-es években és valaha kellett valamit csináltatni az MZ-n Jawa-n, Pannonián, és egyéb motorokon egészen biztos, hogy találkozott a névvel. Most ez lehet h csak nekem nagy dolog de ő fülre tudtam állítani a gyújtást és a karbit.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Schaefer983; 2012 dec. 13, 21:20.

                              Komment


                                #45

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X