Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Az ismerősöm csinálja őket

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Én eddig ilyen problémával nem találkoztam. Ezer másikkal igen, de ezzel nem. Lehet a hidraulikus prés miatt van....ilyen dolgokat soha nem ütöttem....

    Komment


      #62
      https://www.google.hu/search?q=ferde...HTAOAtEQsAQIHg

      Ezt kihagytátok a beszélgetésből - A MAICO ban is ilyen van . Szerintem a legjobb megoldás : egy oldalra hagyományos ( ahova betesszük a főtengejt ) -a másik oldalra pedig egy ferde és fasza minden . Főként a szerelhetőség .

      ezt vesézzétek kicsit ..

      Komment


        #63
        joker
        ezt vesézzétek kicsit ..
        Miért volna itt erre szükség? A csapágy jól szerelhető, ha melegíti az alu blokkot az ember, a szimering tartó okozhat problémát...
        Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 dec. 26, 20:59.

        Komment


          #64
          nem tudom , csak már itt röpködnek mindenféle csapágymódosítások . Ezért javasoltam mert ez a legjobb . Kiesőközepü ezért megszünik a feszegetés . Megszünik a szereléssel járó minden probléma 1 pillanat alatt .

          Komment


            #65
            Szerintem a szimering tartóval nincs semmi baj!

            Komment


              #66
              Ezt a dolgot én se ütöttem, mert feltettem a csapágy;szimering tartó;csapágy hármast a főtengelyre és behúzattam a perselyezett csapágyházba. Ezután még kétszer szedtem apró darabokra blokkot egy furcsa fütyülő hang miatt. Második alkalommal már nagyon figyelmesen próbáltam megtalálni mi okozhatja ezt a hangot. Repedésre gyanakodtam a forgattyús házban, de nem találtam. Csapágyak, szimering tartó le és azt vettem észre, hogy a szimering tartója nagyon lazára volt illesztve. Nem mértem, de billegett is a helyén. Csapágyragasztóval megtámogatva össze raktam és végre nem fütyült. Másik helyen azt írták ez nem okozhatta, lényeg, hogy megszűnt. Csináltam is akkor egy telefonos videót. Az elején indulásnál és a végén az alapjáratnál hallatszik rendesen. Nagyon zavaró volt. Tuti ott szipkázott falsot, mert mást nem változtattam. Megpróbálom belinkelni ide. https://www.youtube.com/watch?v=tHPZHE99_no

              Komment


                #67
                Csapágy ragasztó, gumigyürü és szakszerű szerelés megoldja a gondot..én még mindig azt mondom. Ha nekem a dneprrel csak ennyi problémám lenne....már nem is lenne érdekes.....álom lenne....

                Komment


                  #68
                  fulesdugó
                  Ezt a dolgot én se ütöttem, mert feltettem a csapágy;szimering tartó;csapágy hármast a főtengelyre és behúzattam a perselyezett csapágyházba.
                  Szerintem az itt hozzászólók sem ütötték, ahogy én olvasgattam a hozzászólásaikat, igényesen dolgozó veteránosok.

                  Nekem mondjuk nincsen présem, de a körmös lehúzó finom menetes tengelyét használom ki-ill. behúzatásra és esztergáltattam akkora alátéteket, hogy a csapágynál, ha furatból húzom ki, akkor a külső gyűrűt "támadja" a lehúzó + persze hőlégfúvós melegítés. Ennél jobbat házilag nem tudok...

                  Más: Nagyon klassz a motorod! Tehetnél fel a Fórumra pár képet róla, ha gondolod, a rendszám kitakarásával...

                  Komment


                    #69
                    Bár, ahogy figyelmesen vissza olvastam a gondolat meneteket, nagyon szűkre hézagolva, nagyon lazára illesztett szimering tartó sem okoz tömítetlenséget. Ez érthető. Viszont, ha a teli oldalával a kuplung fele van be rakva akkor simán elmehet mellette, mert ott van az a négy kis domb rajta és az támaszkodik a külső csapágy külső gyűrűjének. Erre akkoriban nem figyeltem.

                    Komment


                      #70
                      Uraim! Ha nem ütve van hanem rendesen préselve vagy huzatva akkor nem szedi szét a csapágyfészket! Én így még soha nem jártam, pedig amíg magyarban éltem volt pár Pannoniám. Ha egy két század van a furat és a szimeringtarto között akkor az TÖMÍT! Be kell ragasztani és jó lesz az. Egy ferdén benyomott 6305 ös csapágy több kárt okoz. Mind a két oldalát szépen 2x45 fokban le kell szurni, így már nem tesz kárt ha egyenesen van benyomva.

                      Komment


                        #71
                        Én is akkoriban csináltattam egy nagy lemez lapot, közepében menettel meg 25-ös sűrű menetes szárat hozzá, amibe a Főtengely kuplung oldali menete van. Ezzel húztam be. Azóta már minden blokk szereléshez ezt használom. Persze sok kép van róla, de sajnos a motortól anyagi okok miatt meg kellett válnom, más tollával meg minek ékeskedjek.

                        Komment


                          #72
                          Nekem meg az a tapasztalatom, hogy mind az olaj, mind pedig a levegő megtalálja a rést, még ha az kicsi is. Az olajat csipegeti, a levegő falsol.

                          (Mondjuk a Pannónia amúgy is füstöl, nem könnyű észrevenni az olaj csipegetését, mert szivároghat a blokk tömítésnél, a berúgó, ill. a váltó tengelyénél is.)

                          Én az összeszerelésnél amúgy is Loctite pasztát használtam, így jutott a szimering tartó sarka és a mellette lévő csapágy külső gyűrű sarka közé egy csíknyi biztos ami fix alapon... Ez a szétszedésnél sem okoz gondot, bár remélem, nem mostanában kell széthúznom a blokkot, nem véletlenül tettem bele jó minőségű csapágyakat és viton szimeringet...

                          Komment


                            #73
                            Ez a motor egyik legjobb alkatrésze....

                            Komment


                              #74
                              Nemes Pista
                              Ha egy két század van a furat és a szimeringtarto között akkor az TÖMÍT!
                              Ez jól hangzik, csak a Pannónia alkatrész tűrések és a gyártási illesztések nem 1-2 századdal működtek... valami (ragasztó vagy paszta) kell még oda szerintem.

                              A ferdén nyomott csapágy jobban barmol, abban igazad van.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 dec. 26, 22:12.

                              Komment


                                #75
                                Az előttem szóló két forumozónak hálás köszönet. Szakszerű szerelés és tömítő paszta! Nem kell ezt tovább bonyolítani...ami jó az jó

                                - - - Updated - - -

                                Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Nemes Pista


                                Ez jól hangzik, csak a Pannónia alkatrész tűrések és a gyártási illesztések nem 1-2 századdal működtek...

                                Ezért írom mindig a ragasztót.

                                - - - Updated - - -

                                De mi van akkor ha a szimering tartó laza? Ezért van az esztergagép, tessék csinaltatni olyat ami passzol. Én mindent magam kell hogy legyártsak a dneprhez uralhoz, mert nincs két egyforma furat a motoron...

                                - - - Updated - - -

                                Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Nemes Pista


                                Ez jól hangzik, csak a Pannónia alkatrész tűrések és a gyártási illesztések nem 1-2 századdal működtek... valami (ragasztó vagy paszta) kell még oda szerintem.

                                A ferdén nyomott csapágy jobban barmol, abban igazad van.
                                Gyári illesztés....én már ebben régóta nem bízok. Mindent újra mérni és ennek megfelelően illeszteni. Sajnos ezek a gépek nem Japánban készültek..

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X