Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Az ismerősöm csinálja őket

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Az ismerősöm csinálja őket

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater .....................................................

    #2
    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater .....................................................
    Szép, szép, de mennyiért?

    Komment


      #3
      cakli-pakli =35 000 ft . De azt hiszem már ezt leírtam itt valahol , hogy mi történik ezért .
      Lemezjáték kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Ez valóban csúcstechnika és profi munka!
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Ha azt nézed megmarad az eredeti blokkod és a gyári pontatlanság megszűnik?! esetleg egy ilyen minőségű főtengellyel megszűnne a rezonancia nagy része! Szép munka.
          OdinHEM és emu kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Amennyi munka van az ilyen és hasonló blokkperselyezésben,nem találom soknak az összeget és valóban szép munka.Sokszor ki kell centírozni a munkadarabot és van még az alumínium hegesztés is,a blokkfelek együtt munkálása,hogy a csapágyhelyek vonalba legyenek és a méretpontosság,-meg van vele a munka.
            OdinHEM, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Ez az ember fúrta tavaly a hengeremet joker közvetítésével, annak is alapból szabályozta a talpát. Itt meg van olyan szaki, aki fejre állítva fújra a hengert. Nem vagyok szakember, de akkor hol a bázisfelület meg a derékszög???
              Szép munka ez is.
              Így jön össze az egyhengeres Pannónia blokkba lazán 150 ezer Ft. Bár szerintem én már olyat nem fogok csinálni...

              Komment


                #8
                demeter
                Így jön össze az egyhengeres Pannónia blokkba lazán 150 ezer Ft. Bár szerintem én már olyat nem fogok csinálni...
                Igen, ez olyan, mint a krómozás. A krómozót nem érdekli, hogy milyen motorba kell, a krómozás annyi, amennyi...Egy sima Pannóniára vagy Danuviára meggondolja az ember, hogy mennyit érdemes rákölteni...

                De egy TL, TLT, TLB, vagy 250-es Csepel esetében, ha ez a perselyezés kell ahhoz, hogy menni tudjak a géppel, az a 35 ezer Ft, nem lehet kérdés.
                OdinHEM, dongos78 és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Egy bizonyos összegig igaz, hogy olcsó húsnak híg a leve! A szakértelmet, hozzáértést meg kell fizetni. Jobb és olcsóbb egy ilyen helyre vinni mint két kókány bercihez és utána eldobni. Az pedig, hogy milyen gépre kell attól függ kinek mi a szíve csücske.

                  Komment


                    #10
                    bázisfelület meg a derékszög
                    A henger talpának,tetejének párhuzamosnak illene lenniük,a furatnak ezekhez képest derékszöget bezárónak. Ha mindez rendben, akkor vonalbafúrás ellenőrzése,és a felfekvő felület ...stb ezt már kivesézték rendesen. Ha ezek rendben,akkor egy jó főtengely ( nem lóg,nem üt,ki van egyensúlyozva) A gyári rendszerrel is lehet motorozni (mert anno megtették) de igény esetén csendesebb,kisebb rezonanciával rendelkező,terhelhetőbb gépet kapunk.

                    - - - Updated - - -

                    Más gyártmányok esetében ez magából értetődő.. De ha nekünk ez jutott... Sepivel egyetértve, amit már itt-ott javítottak,azért érdemes ellenőrző méréseket végezni. Viszont....ha mindenütt lóg egy "kicsit" akkor "beáll" bizonyos fordulaton..s élvezhető.. Precízkedni viszont az elejétől a végéig van értelme. (az pénzbe kerül) S itt a "mindenki ahogyan akarja" esetleg teheti. Okozzon örömöt mindenkinek!

                    Komment


                      #11
                      Üdv

                      Az én blokkom most lett kész, kénytelen voltam megcsináltatni mert szar volt a csapágyház. Nekem tetszik, nagyon profi munka.
                      Click image for larger version

Name:	20161222_204123.jpg
Views:	1
Size:	190.8 KB
ID:	150451Click image for larger version

Name:	DSC_1202.jpg
Views:	1
Size:	194.3 KB
ID:	150452Click image for larger version

Name:	DSC_1203.jpg
Views:	1
Size:	194.7 KB
ID:	150453Click image for larger version

Name:	20161222_204206.jpg
Views:	1
Size:	191.7 KB
ID:	150450

                      - - - Updated - - -
                      Utoljára szerkesztve a következő által: joshbono; 2016 dec. 23, 08:31.

                      Komment


                        #12
                        EZ így jól néz ki , de inkább azt írd le mit mondott Karcsi . Hogy készült - milyen sorrendben .A szerelésre adott-e tanácsot ?
                        Mert folyt a duma , gondolom , de valami lényeges .... ?

                        Komment


                          #13
                          Üdv mindenkinek

                          Először is neked köszönhetem Joker, hogy segítettél összehozni. Azt, hogy hogyan készül szerintem már leírtad itt valahol. Amit javasolt Karcsi, hogy a két főtengely csapágy között lévő alumínium távtartó külsejéből szedessek le és egy ógyűrűnek szurassak be. Igy megelőzhetem hogy elforogjon. Az a gond egyébként, hogy lázas voltam amikor a blokkért mentem, sokmindenről beszélgettünk ezért össze kell szednem majd a gondolataimat.
                          Most fát kell állítanom, de karácsony után még összeszedem a gondolataimat. Addig is Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!

                          Komment


                            #14
                            joshbono
                            Amit javasolt Karcsi, hogy a két főtengely csapágy között lévő alumínium távtartó külsejéből szedessek le és egy ógyűrűnek szurassak be.
                            Szerintem ez nagyon jó ötlet!

                            Amikor szereltem Pannónia blokkot én is elgondolkoztam azon, hogy milyen szerencsétlen megoldás ez, hogy alumínium házba sajtolunk egy alumínium pogácsát. Ha meg nem kell sajtolni, hanem beleesik magától, akkor hol tömít? Mert a szimering ajkánál hiába, ha a szimering tartó palástján átenged... Én be is kentem ott Loctite 5920-al, hogy ott is tömítsen...

                            Szerintem arra kell csak vigyázni, hogy ne legyen több játék a szimering tartó és a furat között, mint néhány tized mm, hogy a központossága szimering tartónak minél stabilabb maradjon, és ne csak a gumi O-gyűrű garantálja azt...

                            Komment


                              #15
                              Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ha meg nem kell sajtolni, hanem beleesik magától, akkor hol tömít?
                              Hát a csapágyragasztó

                              Tetszik ez a megoldás, ha egyszer feladja a harcot, és az nem szezon közepére fog esni, akkor nem kizárt hogy beruházok egy ilyen megoldásra.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X